- Waardering
- 1.981
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1. Je ziet er echt goed uit. En ik ben ervan overtuigd dat jij en @Bert het goed met elkaar zullen vindenShape looking goooood!
Veel fun zaterdag, hoop oprecht dat er een klik is!![]()

Gaat Bert ook al met hem uit vieze sloerie dat het is.+1. Je ziet er echt goed uit. En ik ben ervan overtuigd dat jij en @Bert het goed met elkaar zullen vinden![]()

Jij bent echt niet te schatten

in alle eerlijkheid , ik schommel afgelopen jaar tussen de 95 en 103 kg de zaak loopt als een tierelier . om en na bij de 80 uur per week werken is geen goeie basis om een stevige cut in te zetten . Prioriteiten beste Bertus
CG kan het wel en jij niet?in alle eerlijkheid , ik schommel afgelopen jaar tussen de 95 en 103 kg de zaak loopt als een tierelier . om en na bij de 80 uur per week werken is geen goeie basis om een stevige cut in te zetten . Prioriteiten beste Bertus
CG ?
Moet toch leuk zijn altijd ontbijt en avond eten op bed. Jammer dat je het zelf moet regelen.![]()
![]()
2 maaltijden, een bakje kwark, 1 shake voor de training en eentje voor het slapen zijn samen goed voor 1250kcals.
@pat82 is een schat.

Ja sorry, ik stel mij altijd een beetje aan als ik benen train.Het heeft goed geholpen, geen honger meer en ik ben weer mijn oude “i don’t care” persoontje. Er zat zich iemand gigantisch aan te stellen op het leg extension apparaat en het deed me niks. Jeey!

80 uur werken, woooow. Hoe kun je dan nog tijd hebben voor dit forum? Ik maak soms ook wel wat langere dagen, zit bijvoorbeeld nu pas avond te eten en heb weinig sociale dingen.in alle eerlijkheid , ik schommel afgelopen jaar tussen de 95 en 103 kg de zaak loopt als een tierelier . om en na bij de 80 uur per week werken is geen goeie basis om een stevige cut in te zetten . Prioriteiten beste Bertus
Binnenkort niet meer hoor, ontbijt op bed.Moet toch leuk zijn altijd ontbijt en avond eten op bed. Jammer dat je het zelf moet regelen.

.80 uur werken, woooow. Hoe kun je dan nog tijd hebben voor dit forum?

mijn 20 min tussendoor rust is mijn forum tijd , en vaak ben ik met cad bezig als ik op het forum zit@pat82 is supergoed bezig!
Bedankt voor de positieve reacties @jj7619 en @lienlien !
@pat82 is een schat.
Ja sorry, ik stel mij altijd een beetje aan als ik benen train.
80 uur werken, woooow. Hoe kun je dan nog tijd hebben voor dit forum? Ik maak soms ook wel wat langere dagen, zit bijvoorbeeld nu pas avond te eten en heb weinig sociale dingen.
Binnenkort niet meer hoor, ontbijt op bed.![]()