- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
nivo A ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nivo A ?
Niveau 1 of 2.
ahh ok , valt mee dan . Je heb tenmiste een vak geleerd

300 gr op 33 bladzijden is misschien niet zoveel, maar je gaat wel de goede kant op!Hehe, eindelijk ga ik op de weegschaal weer naar beneden. Het leek alsof ik stilstond. De weegschaal zegt niet alles, maar stilstand is toch een beetje een mindfuck. Een halve kilo eraf afgelopen week. Sinds ik begon met de contest is er een schamele 300 gram afgegaan, maar in totaal nu toch 4 kilo sinds ik weer op mijn voeding let. Dus toch zeer tevreden en het voornaamste: niet aangekomen.![]()

Nasty.. Ga me ook zoon roze geval halen. Tan komt mooi uit zo300 gram, 33 bladzijden, maar wel een dunnere pens en een lijntje![]()
Nasty.. Ga me ook zoon roze geval halen. Tan komt mooi uit zo.. Of fel geel
V-lijn incoming, idd300 gram, 33 bladzijden, maar wel een dunnere pens en een lijntje![]()
Dries Roelvink-slip! Ik heb van nature ook een slechte tan, ik gebruik melatonan.
HahaDries Roelvink-slip! Ik heb van nature ook een slechte tan, ik gebruik melatonan.
niet zoon strak geval.. Meer broekje.. Maar dat melatonan denk ik eens over na..Hoe zou ik dat het beste kunnen doen?Is dat geen aminozuur?
Dat melatonaninfuus?..Krijg dat ding niet uit m’n voet, is best lastig trainen grrr
Was het dan geen stukje glas?