XXL Nutrition

Gestopt (v) Pat82 contest 2019 woop woop

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Hehe, eindelijk ga ik op de weegschaal weer naar beneden. Het leek alsof ik stilstond. De weegschaal zegt niet alles, maar stilstand is toch een beetje een mindfuck. Een halve kilo eraf afgelopen week. Sinds ik begon met de contest is er een schamele 300 gram afgegaan, maar in totaal nu toch 4 kilo sinds ik weer op mijn voeding let. Dus toch zeer tevreden en het voornaamste: niet aangekomen. :penis:

Hehe, eindelijk ga ik op de weegschaal weer naar beneden. Het leek alsof ik stilstond. De weegschaal zegt niet alles, maar stilstand is toch een beetje een mindfuck. Een halve kilo eraf afgelopen week. Sinds ik begon met de contest is er een schamele 300 gram afgegaan, maar in totaal nu toch 4 kilo sinds ik weer op mijn voeding let. Dus toch zeer tevreden en het voornaamste: niet aangekomen. :penis:
300 gr op 33 bladzijden is misschien niet zoveel, maar je gaat wel de goede kant op! :p

Krijg dat ding niet uit m’n voet, is best lastig trainen grrr

Kan dat eigenlijk kwaad, iets in je poot? Heb van alles geprobeerd, maar het gaat er niet uit. Naald, sopje, dremel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven