Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe gewoon je ogen dicht.
Het gaat al weer

Toch bijna 30 werksets, dat is veel. Deze nacht beter slapen schatje! Droom maar lekker...
...over mij.
![]()
Dat soort smerige afbeeldingen graag in de spoiler; het liefst gewoon helemaal niet natuurlijk, al die negativiteit.

Smerig? Vond die van jou smeriger; jezelf vergelijken met Superman... tssss de hoogmoed zeg!Dat soort smerige afbeeldingen graag in de spoiler; het liefst gewoon helemaal niet natuurlijk, al die negativiteit.![]()

Komt door de AAS.Smerig? Vond die van jou smeriger; jezelf vergelijken met Superman... tssss de hoogmoed zeg!
![]()
En jij Wonder Woman.

Ik zie mijzelf eigenlijk meer als Terminator of the Hulk. Superman heeft een goeie fysiek voor een natty of fake natty en is leuk voor een MAP-wedstrijdje, meer niet. Ik was dus vrij bescheiden.Smerig? Vond die van jou smeriger; jezelf vergelijken met Superman... tssss de hoogmoed zeg!
![]()
Iets met hoogmoed en val...Ik zie mijzelf eigenlijk meer als Terminator of the Hulk. Superman heeft een goeie fysiek voor een natty of fake natty en is leuk voor een MAP-wedstrijdje, meer niet. Ik was dus vrij bescheiden.