AndroidHealthClinic

Gestopt (v) Pat82 contest 2019 woop woop

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Lijkt wel de omgekeerde wereld dit. Pat kan toch zeker zelf bepalen wat ze in háár log die over háár gaat wel of niet deelt. Bevalt het je niet dan volg je haar toch niet? Vind mensen die altijd commentaar hebben op dezelfde instagram accounts ook zo bijzonder. "pff ik erger me altijd zo aan haar posts. kijk wat ze nu weer heeft geplaatst". Please, je bent zelf begonnen die persoon te volgen en met een druk op de knop ben je er ook meteen weer vanaf.

Waar heb ik gevraagd naar haar mening? Dus nu mag ik al niet zeggen wat ik wil en ook al niet voelen wat ik voel? Gaan jullie dat even lekker samen bepalen?
Wat voor zaken worden geregeld dan? Volg je even niet. Daarbij hoef je niet perse hier te lezen, is niet bedoeld voor jouw entertainment, wel voor de mijne en om mijn progressie en training bij te houden. En dan kan je een smiley neerzetten, maar je bent toch niet stiekem een hater he? :p

Ik zeg nergens dat je hier niet mag posten wat je wil, moet je zelf weten, jouw log. Maar als je ergens achter vraagt en dan zo'n sneer teruggeeft is wel wat raar, zeker over zoiets kleins.

Laatst bewerkt:
Ik ben het volledig met @Bubs eens, dat gedate en liefdes gejank doe je maar over de app. Liever niet dit bodybuilding forum vervuilen met die onzin, even is grappig maar ik heb echt een teiltje nodig als ik sommige dingen lees.

Ja want dat liefdesgejank (één woord toch @Bert?) in dit topic vervuilt het hele forum. Als je het niet wilt lezen, dan sla je dit log toch gewoon over.

Gewoon posten wat je zelf wilt!

Nou jongens nu even weer lief doen.

kom naar de volgende meet dan kun je haar ontmoeten

maar dat durf je uiteraard niet want dan kun je je niet meer verstoppen achter je beeldscherm
Ik zou mijzelf niet typeren als iemand die naar een meeting gaat van een internetfora, maar dat is niet omdat ik het niet durf, puur omdat ik het persoonlijk vreemd vind en hier niet ben om vrienden te maken.

Bert en pat ik snap dat het heel spannend is om elkaar de Liefde te verklaren via een forum maar niet iedereen vind deze content even fijn.

(Mij maakt het niets uit) Vgm is dit het verhaal waar alles om draait. Ow ja en bubs is echt knap...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven