XXL Nutrition

Gestopt (v) Pat82 contest 2019 woop woop

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb zaterdag ook wel tijd. Ik zal het camerawerk wel doen als bewijs voor DBB dat dit geen grote hoax is.

• Topic Starter Topic Starter
  • Like
Waarderingen: BB_
  • Like
Waarderingen: BB_
Slimmer, groter en breder dan ik, zucht... :heart:

Qua kennis van het Nederlands zitten jullie in ieder geval op hetzelfde niveau. Stel je voor dat je "Slimmer, groter en breder ALS MIJ" had getypt. Dan was die tweede date waarschijnlijk niet doorgegaan zaterdag. ;)

Denk je dat ze knoflooksaus tekort komen?

Ik vond het in het begin wel lief en schattig enzo.
Nu wordt het een beetje afgezaagd, zoals stickers voor dedication.
Die zaken kun je beter privé regelen, ben je ineens ook van alle (dwaze) commentaar af :)

Die zaken kun je beter privé regelen, ben je ineens ook van alle (dwaze) commentaar af :)

Wat voor zaken worden geregeld dan? Volg je even niet. Daarbij hoef je niet perse hier te lezen, is niet bedoeld voor jouw entertainment, wel voor de mijne en om mijn progressie en training bij te houden. En dan kan je een smiley neerzetten, maar je bent toch niet stiekem een hater he? :p

Ik vind het allemaal hartstikke mooi!

+1 ; niet slecht bedoeld, maar liefde, verliefdheid en dergelijke is iets dat twee personen aanbelangt (soms ook wel meer dan twee ;)) en niet een heel dbb forum.
Succes allebei!

Wat voor zaken worden geregeld dan? Volg je even niet. Daarbij hoef je niet perse hier te lezen, is niet bedoeld voor jouw entertainment, wel voor de mijne en om mijn progressie en training bij te houden. En dan kan je een smiley neerzetten, maar je bent toch niet stiekem een hater he? :p

Ik ben zeker geen hater en wens jou en Bert oprecht het beste toe samen. Ik lees hier (ook) voornamelijk om je progressie en training te zien.
Helaas is dat slechts een miniem onderdeel van je log tot nu toe ;)

Voor de rest ben ik zeker dat je begrijpt wat ik bedoel :p

+1 ; niet slecht bedoeld, maar liefde, verliefdheid en dergelijke is iets dat twee personen aanbelangt (soms ook wel meer dan twee ;)) en niet een heel dbb forum.
Succes allebei!

Ja, gigantische liefdesverklaringen en intimiteiten over en weer, echt niet normaal. Kan echt niet. Je hebt gelijk.

Ik ben zeker geen hater en wens jou en Bert oprecht het beste toe samen. Ik lees hier (ook) voornamelijk om je progressie en training te zien.
Helaas is dat slechts een miniem onderdeel van je log tot nu toe ;)

Voor de rest ben ik zeker dat je begrijpt wat ik bedoel :p

Ik hoef niet te begrijpen wat jij bedoelt, jij gaat me toch niet vertellen wat ik in mijn eigen log mag/kan schrijven? Mijn god wat is dit voor onzin?

Ik ben het volledig met @Bubs eens, dat gedate en liefdes gejank doe je maar over de app. Liever niet dit bodybuilding forum vervuilen met die onzin, even is grappig maar ik heb echt een teiltje nodig als ik sommige dingen lees.

Je vraagt haar iets en ze geeft antwoord/haar mening. Moet je niet zo op je teentjes getrapt doen.

Waar heb ik gevraagd naar haar mening? Dus nu mag ik al niet zeggen wat ik wil en ook al niet voelen wat ik voel? Gaan jullie dat even lekker samen bepalen?

Ik ben het volledig met @Bubs eens, dat gedate en liefdes gejank doe je maar over de app. Liever niet dit bodybuilding forum vervuilen met die onzin, even is grappig maar ik heb echt een teiltje nodig als ik sommige dingen lees.

Stel je niet aan man. Dit hele forum staat vol met onzin. Ga lekker ergens anders lezen dan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven