Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wtf..Ik snap echt niet die mensen die anderen aanspreken op hun gedrag. Je weet hoe het er tegenwoordig aan toe gaat, en dan toch zoiets doen, is gewoon niet zo slim.

Nee inderdaad, omdat het niet van jou kan het je ook geen fl**ker schelen.
Waar slaat dan nu op? Vind het toch wel fijn dat mijn buurman ook diegene die mijn spullen verknalt aanspreekt.
Die gozer die heeft geschoten mag mijn van mijn part doodgeschoten worden.
Hij zal er wel weer met een lullige taakstraf vanaf komen, en de politiek maar roepen dat de burgens zelf ook inmoete grijpen.

Jij staat iemand anders zijn eigendom onder te zeiken en jij wordt kwaad als je erop aan gesproken wordt? .. Doe ff normaal man.Ik heb een hekel aan mijn buren dusja, kan er niet echt over meespreken. Maar ik plas regelmatig wild. Als ik bv uitga, ga ik steeds naar buiten om ergens te plassen (is anders 30 cent). Moest een omhooggevallen nerd mij daar dan even de les komen spellen omdat ik ergens sta te plassen tegen of op een plek die niet zijn eigendom is, zou ik toch ook even denken van WTF. Bedoel alleen maar dat ik het begrijp dat zoiets agressie kan opwekken bij bepaalde personen, wat de misdaad natuurlijk niet minder erg maakt.
Ik heb een hekel aan mijn buren dusja, kan er niet echt over meespreken. Maar ik plas regelmatig wild. Als ik bv uitga, ga ik steeds naar buiten om ergens te plassen (is anders 30 cent). Moest een omhooggevallen nerd mij daar dan even de les komen spellen omdat ik ergens sta te plassen tegen of op een plek die niet zijn eigendom is, zou ik toch ook even denken van WTF. Bedoel alleen maar dat ik het begrijp dat zoiets agressie kan opwekken bij bepaalde personen, wat de misdaad natuurlijk niet minder erg maakt.

Nee, de schutter was een antiliaan en de personen die de antilianen aanspraken waren turken. (Via via contact.)
Antillianen zijn ook erg fanatiek met pistolen inderdaad
Nee, de schutter was een antiliaan en de personen die de antilianen aanspraken waren turken. (Via via contact.)