XXL Nutrition

Vader en zoon neergeknald na berispen wildplasser

religion of "peace"

Nee inderdaad, omdat het niet van jou kan het je ook geen fl**ker schelen.

Waar slaat dan nu op? Vind het toch wel fijn dat mijn buurman ook diegene die mijn spullen verknalt aanspreekt.
Die gozer die heeft geschoten mag mijn van mijn part doodgeschoten worden.
Hij zal er wel weer met een lullige taakstraf vanaf komen, en de politiek maar roepen dat de burgens zelf ook inmoete grijpen.

Ik heb een hekel aan mijn buren dusja, kan er niet echt over meespreken. Maar ik plas regelmatig wild. Als ik bv uitga, ga ik steeds naar buiten om ergens te plassen (is anders 30 cent). Moest een omhooggevallen nerd mij daar dan even de les komen spellen omdat ik ergens sta te plassen tegen of op een plek die niet zijn eigendom is, zou ik toch ook even denken van WTF. Bedoel alleen maar dat ik het begrijp dat zoiets agressie kan opwekken bij bepaalde personen, wat de misdaad natuurlijk niet minder erg maakt.

Laatst bewerkt:
Je kan toch ook gewoon relaxed blijven?

dat die b*ch dan gewoon mano e mano op de vuist ging. wat n vuile laffe b*ch

Je kan toch ook gewoon relaxed blijven?

Idd, zou ook relaxed blijven, maar vind het enorm fout van zoiets doen. Ofwel is het iemand die gewoon dringend even moet plassen, ofwel iemand die zoiezo al niet veel respect heeft voor andermans spullen en mss wat gefrustreerd is enz.. Was gewoon enorm dwaas van die vader en zoon om te doen.
Zie trouwens ook niet in hoe dit wildplassen zou kunnen verminderen. Als iemand je daarop aanspreekt ga je toch alleen maar nog meer gaan wildplassen.:roflol:

Ik heb een hekel aan mijn buren dusja, kan er niet echt over meespreken. Maar ik plas regelmatig wild. Als ik bv uitga, ga ik steeds naar buiten om ergens te plassen (is anders 30 cent). Moest een omhooggevallen nerd mij daar dan even de les komen spellen omdat ik ergens sta te plassen tegen of op een plek die niet zijn eigendom is, zou ik toch ook even denken van WTF. Bedoel alleen maar dat ik het begrijp dat zoiets agressie kan opwekken bij bepaalde personen, wat de misdaad natuurlijk niet minder erg maakt.
Jij staat iemand anders zijn eigendom onder te zeiken en jij wordt kwaad als je erop aan gesproken wordt? .. Doe ff normaal man.

Dit gaat gewoon nergens over, vader en zoon neerschieten vanwege het aangesproken worden op je eigen aso gedrag.

En het is bovendien erg vies. Het stinkt. Zie vrouwen dat trouwens niet zo snel doen, in het openbaar zeiken.

Over je eigendom is wat anders maar tegen een geveltje kan wel, dan kun je je er beter maar niet mee bemoeien verder is niet nodig, die pa wou ff de wannabe moderator uithangen op straat, terwijl het gewoon tegen een geveltje was, weet zeker dat die zoon dat ook zou doen en die pa vroeger zelf ook, dat neerschieten keur ik niet goed maar die pa had in het geval van die gevel niks hoeven zeggen vind ik :rolleyes:

Ik spreek iedereen aan op straat. Prachtig juist, op dat soort momenten leef ik juist echt, helemaal als ik flink in de minderheid ben. Stiekem hoop ik juist dat ik er een gevecht ontstaat, waarin ik helemaal tekeer kan gaan en als afgeranseld word of wat dan ook, so be it, ik heb toch niets te verliezen. Zelfs als ik verlies kan ik zielig doen en stoer aan chickies vertellen dat ik bijna dood was.

Laatst bewerkt:
zal wel meer aan de hand geweest zijn

200 meter van m'n huis ofzo. Kom terug van de gym, allemaal police aan de overkant, precies voor m'n favorite shoarmazaak. Denk hebben ze die gast overvallen ofzo, dus even gaan kijken, was er gelukking niks aan de hand.

Zo, wat stoer, meteen naar het pistool grijpen..

stelletje lafaards.

Ff serieus, hoe agressief je ook bent. Als iemand zomaar wat tegen je zegt schiet je die niet neer. Als dan ook nog zo is dat elkaar kennen dan zal er wel een voorgeschiedenis zijn.

Terug
Naar boven