Fitness Seller

Vader en zoon neergeknald na berispen wildplasser

Dat denk jij..
Niet iedereen doet het, dan hoef ik ook niet iedereen erover aan te spreken, er zijn genoeg die wel begrijpen waarom dit niet altijd wordt geaccepteerd door buurtbewoners.

Kogelvrij vest? En dan? Neergestoken worden? Je kan wel merken dat je alleen hebt rondgehangen bij je ouders op de stoep, want echt wereldwijs ben je niet.

als het goed is steekt hij in het vest;)

en over die wereldwijsheid... ik ben tenminste slim genoeg om me met mn eigen zaken te bemoeien en niet beginnen melken over het doen en laten van anderen waar ze niemand kwaad mee doen:)

Laatst bewerkt:
tony_soprano.jpg

Smerige megalomane anti-persoonlijkheidsgestoorden:cool:

http://www.youtube.com/watch?v=vr4M-w5LmOM

:cool:

2 oude venten die nog leven met de mentaliteit van het wilde westen, dat is pas intelligentie:cool:

Antillianen vs. Turken was het dus kennelijk ? En het gaat om een langer lopend conflict ?

(1) - wat dacht je van degene die iemand van het leven tracht te beroven omwille van een kleine (al dan niet misplaatste) berisping??

(2) - Lees dat stukje over dat wildplassen en die essentiële waarden nog maar eens, ik heb het daar niet over de wildplasser en ik beschouw "niet-wildplassen" natuurlijk ook niet als een essentiële waarde. ???

(3) - 2 posts voor die van mij even lezen.

Dat is natuurlijk een zware misdaad en die persoon moet dan ook zijn verdiende straf krijgen voor poging tot moord. Ging mij alleen over dat aanspreken eig. Mss is er wel een verschil tussen Vlaanderen en Nederland wat dat betreft, want hier gaat bijna niemand echt over zoiets vallen, laat staan iemand erop aanspreken.

Ok, dit heb ik dat verkeerd geïnterpreteerd. Dat je respect hebt voor je medemens en zo is natuurlijk een essentiële waarde, is alleen riskant als je je (zoals Big T zegt) gaat bemoeien en kritiek gaat geven op andermans daden, dan nog op zo'n onbeduidende daad.

Als het op je eigen eigendom, tegen je gevel of in je tuin is, is het heel een andere zaak. Dan kan je die persoon idd vriendelijk verzoeken het niet te doen, en afhankelijk van z'n reactie, gedrag besluiten of je de politie contacteert of niet. Als hij zich niet verontschuldigt zou ik het in ieder geval meteen doen.

Heb ik ergens gezegd dat dat niet 'kan'? Ik heb gezegd dat het niet verstandig is. Beter lezen a.u.b.

Iedereen moet gewoon doen wat hij /zij denkt belangrijk te vinden. Ik heb alleen gezegd dat ik het niet begrijp, omdat al zo vaak is gebleken dat dit heeft geleid tot de dood van degene die zich ging bemoeien.

En het gaat hier niet over over iemand die gepest werd, of een meisje dat werd lastiggevallen. Het gaat gewoon over iemand die aan het wildplassen is. Waarom zou ik daar in godsnaam iets over zeggen? Je gaat toch je eigen veiligheid niet in gevaar brengen voor zoiets onbenulligs?

Desnoods bel je ff politie en laat hen het afhandelen. Het is niet aan burgers om de arm der wet te gaan spelen, en als je alleen bent, is het gewoon onverstandig.

Meer moet er niet achter gezocht worden. Heeft niets te maken met 'omgekeerde wereld', 'ver gekomen' of wat dan ook. Ik noem dat gezond verstand gebruiken.

En trouwens: degenen die stoer praten op internetfora neem ik al helemaal niet serieus, IRL zijn ze al helemaal anders. En met rechts of links heeft het ook niets te maken. Al vermoed ik dat een links persoon vanuit zijn naïviteit nog wel denkt te kunnen praten met hangjongeren zonder zelf in de problemen te komen.

Ben ik het volledig mee eens. Alleen zou ik die persoon er niet op aanspreken omdat ik schrik heb dat ik mijn eigen veiligheid in gevaar breng maar omdat ik het gewoon ongepast vind, not done. Kan onmogelijk die mensen begrijpen die een persoon zouden aanspreken wanneer iemand ergens staat te plassen (niet op z'n eigendom/woonblok) Vind dit gewoon enorm nerdachtig, baasmakerij, niet chill en zoals Angelus zegt kleinzielig.

Inderdaad.

Tegen het blokhuizen waar zij zelf wonen. Jij laat wel Jan en alleman tegen je gevel zeiken?

Dit idd niet..

Laatst bewerkt:
Heb ik ergens gezegd dat dat niet 'kan'? Ik heb gezegd dat het niet verstandig is. Beter lezen a.u.b.

...

En trouwens: degenen die stoer praten op internetfora neem ik al helemaal niet serieus, IRL zijn ze al helemaal anders. En met rechts of links heeft het ook niets te maken. Al vermoed ik dat een links persoon vanuit zijn naïviteit nog wel denkt te kunnen praten met hangjongeren zonder zelf in de problemen te komen.

Dat kleine woordje 'kan' maakt niet veel uit. Het gaat erom dat de normale mens al niet op een misdrijf kan ingaan uit schrik voor geweld. Jij zou het ook niet doen, blijkbaar. Je vindt het niet verstandig omdat je schrik hebt voor de eventuele gevolgen. Geweld zou een marginale uitkomst moeten zijn van zo'n situatie, maar is nu een normale zaak geworden.
Het gaat er overigens niet om wat JIJ nu zou doen, maar volgens mij spreek je voor veel mensen.

En qua rechts of links: ik verwachte van een een rechtse gewoon een harde(re) vuist op tafel.

heb niet het hele topic gelezen, maar het schijnt een antilliaan te zijn die al een tijdje die buurt terroriseert en hij had tegen het huis van de 45 jarige man aangepist. dan mag je ze wel een keer aanspreken van mij.

Ja, schijnt nu ook een film uit te komen. (horror, thriller)

Antillianen die met een pisstraal van 100bar, niets vermoedende Turken bij thuiskomst vermoorden.

Met als einde:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En als einde:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Man man man....
Dus de normale man mag een ander al niet meer aanspreken op zn gedrag?
Lekker hoor.

Echt weer zo een groepje wat onder aan de samenleving staat.

Vervolgen en vergassen. En de familie laten kijken hoe ze sterven zodat de papa's en mama's in Nederland een hun kroost gaan opvoeden.

Prachtig voorbeeld van de lafheid van de moderne jeugd.

"Ja, je mot tog tguh een geefel aan kunne pisse! Motte ze nie over lulleh!"

"En als het tegen jouw huis was?"

"Ja, dan had tie KKgek dood gemotte!"

De maatschappij, dat ben jij. Als het op 1 plaats onacceptabel is, is het dat overal, dus mag, zoniet MOET, iedereen daar wat van kunnen zeggen. Maar nee: we houden onze mond allemaal wel. En ondertussen wel op de PVV stemmen, omdat er met harde hand en zero tolerance opgertreden moet worden. WTF?

Prachtig voorbeeld van de lafheid van de moderne jeugd.

"Ja, je mot tog tguh een geefel aan kunne pisse! Motte ze nie over lulleh!"

"En als het tegen jouw huis was?"

"Ja, dan had tie KKgek dood gemotte!"

De maatschappij, dat ben jij. Als het op 1 plaats onacceptabel is, is het dat overal, dus mag, zoniet MOET, iedereen daar wat van kunnen zeggen. Maar nee: we houden onze mond allemaal wel. En ondertussen wel op de PVV stemmen, omdat er met harde hand en zero tolerance opgertreden moet worden. WTF?

Ach , toch heeft het overgrote deel van de maatschappij zelf bijgedragen aan de problemen die tegenwoordig de kranten halen.

Terug
Naar boven