AndroidHealthClinic

Vader en zoon neergeknald na berispen wildplasser

Zo zie je maar in deze topic alleen al duidelijk hoe verstoord de perceptie van vele mensen is. Het relativeringsvermogen maakt ook vreemde bochten en alles kan blijkbaar zomaar, velen leven in een film en denken dat zij de superheld zijn met het rode lintje in hun haren, totaal geen gevoel meer met het aardse en zijn essentiële waarden.
Wie durft hier zo laconiek opmerken dat het zowat de normaalste zaak van de wereld is iemand neer te schieten omdat hij je aanspreekt op je volstrekt asociaal en onbeschoft gedrag?
Zij die dit zeggen hebben waarschijnlijk nooit de dood van dichtbij gezien, nooit een lijk gezien buiten hun TV-kastje of missen wel degelijk een paar zeer essentiële chromosonen.
Deze ego-voeders leven in hun eigen schaduw en compenseren hun dagelijkse tekortkomingen door achter een schuilnaam stoere, maar totaal idiote en degenererende opmerkingen te maken op fora als deze.
Eens kijken hoe hard zij zullen schreeuwen om rechtvaardigheid wanneer HUN vader in hun armen doodbloedt omdat een volstrekte debiel het nodig vond er enkele kogels in te pompen!
Mijn respect en medeleven gaat uit naar de familie van de slachtoffers... Mijn medelijden gaat uit naar de mensen met hun dwaze opmerkingen die aantonen hoe ver ze reeds heen zijn en daarmee hun eigen leven verloochenen tot het nihilisme.

Wou het eerst niet aanhalen, maar dit is toch puur iets als het leven niet zo serieus nemen. Waar sta je dan in het leven als je al iemand gaat aanspreken als hij even ergens staat te wildplassen:roflol: Ik vind het zoiezo nergens op slaan, totaal ongepaste reactie, zeker tegen een vreemde en als het je zaken niet zijn, niet op je eigendom is.
Vraag mij dan ook af wie hier de idioot is, diegene die hem aansprak en neergeschoten is of diegene die gewoon voorbij wandelt, er even mee lacht en gewoon geen punt maakt om zo'n pietluttigheid.
Heeft ook niets met nihilisme te maken, je kan perfect de wereld verbeteren enz maar dan op een minder ernstige, meer relaxte manier.
Bedankt voor je medelijden btw, maar is in feite niet echt nodig. En als je niet wildplassen al beschouwt als een essentiële waarde zou ik eig ook medelijden met je kunnen hebben. ;)

Zo simpel ligt het niet. Bewoners hebben al langere tijd (of altijd al) last van groeperingen daar. Wanneer je het zat bent zeg je er wat van, de politie komt het niet voor je oplossen.

Dat maakt de zaak dan idd wel wat anders.

Laatst bewerkt:
Zo zie je maar in deze topic alleen al duidelijk hoe verstoord de perceptie van vele mensen is. Het relativeringsvermogen maakt ook vreemde bochten en alles kan blijkbaar zomaar, velen leven in een film en denken dat zij de superheld zijn met het rode lintje in hun haren, totaal geen gevoel meer met het aardse en zijn essentiële waarden.
Wie durft hier zo laconiek opmerken dat het zowat de normaalste zaak van de wereld is iemand neer te schieten omdat hij je aanspreekt op je volstrekt asociaal en onbeschoft gedrag?
Zij die dit zeggen hebben waarschijnlijk nooit de dood van dichtbij gezien, nooit een lijk gezien buiten hun TV-kastje of missen wel degelijk een paar zeer essentiële chromosonen.
Deze ego-voeders leven in hun eigen schaduw en compenseren hun dagelijkse tekortkomingen door achter een schuilnaam stoere, maar totaal idiote en degenererende opmerkingen te maken op fora als deze.
Eens kijken hoe hard zij zullen schreeuwen om rechtvaardigheid wanneer HUN vader in hun armen doodbloedt omdat een volstrekte debiel het nodig vond er enkele kogels in te pompen!
Mijn respect en medeleven gaat uit naar de familie van de slachtoffers... Mijn medelijden gaat uit naar de mensen met hun dwaze opmerkingen die aantonen hoe ver ze reeds heen zijn en daarmee hun eigen leven verloochenen tot het nihilisme.

Volgens mij begrijp jij het niet helemaal.

Zo ver is het gekomen dat mensen van mening zijn dat je wildplassers en dergelijken niet meer kan aanspreken op straat over hun scheve daad. (Hangt ook af vd situatie natuurlijk) Als we zo ingesteld zijn, komen we nergens denk ik.
En dan nog wel gezegd door Big-T, een rechtse kerel.

+1

Dit slaat echt alles, snap niet dat mensen het nog serieus menen dat je gewoon je bek dicht moet houden als er iemand asociaal loopt te doen.

Zo ver is het gekomen dat mensen van mening zijn dat je wildplassers en dergelijken niet meer kan aanspreken op straat over hun scheve daad. (Hangt ook af vd situatie natuurlijk) Als we zo ingesteld zijn, komen we nergens denk ik.
En dan nog wel gezegd door Big-T, een rechtse kerel.
Heb ik ergens gezegd dat dat niet 'kan'? Ik heb gezegd dat het niet verstandig is. Beter lezen a.u.b.

Iedereen moet gewoon doen wat hij /zij denkt belangrijk te vinden. Ik heb alleen gezegd dat ik het niet begrijp, omdat al zo vaak is gebleken dat dit heeft geleid tot de dood van degene die zich ging bemoeien.

En het gaat hier niet over over iemand die gepest werd, of een meisje dat werd lastiggevallen. Het gaat gewoon over iemand die aan het wildplassen is. Waarom zou ik daar in godsnaam iets over zeggen? Je gaat toch je eigen veiligheid niet in gevaar brengen voor zoiets onbenulligs?

Desnoods bel je ff politie en laat hen het afhandelen. Het is niet aan burgers om de arm der wet te gaan spelen, en als je alleen bent, is het gewoon onverstandig.

Meer moet er niet achter gezocht worden. Heeft niets te maken met 'omgekeerde wereld', 'ver gekomen' of wat dan ook. Ik noem dat gezond verstand gebruiken.

En trouwens: degenen die stoer praten op internetfora neem ik al helemaal niet serieus, IRL zijn ze al helemaal anders. En met rechts of links heeft het ook niets te maken. Al vermoed ik dat een links persoon vanuit zijn naïviteit nog wel denkt te kunnen praten met hangjongeren zonder zelf in de problemen te komen.

Wou het eerst niet aanhalen, maar dit is toch puur iets als het leven niet zo serieus nemen. Waar sta je dan in het leven als je al iemand gaat aanspreken als hij even ergens staat te wildplassen:roflol: Ik vind het zoiezo nergens op slaan, totaal ongepaste reactie, zeker tegen een vreemde en als het je zaken niet zijn, niet op je eigendom is (3).
Vraag mij dan ook af wie hier de idioot is, diegene die hem aansprak en neergeschoten is of diegene die gewoon voorbij wandelt, er even mee lacht en gewoon geen punt maakt om zo'n pietluttigheid (1).
Heeft ook niets met nihilisme te maken, je kan perfect de wereld verbeteren enz maar dan op een minder ernstige, meer relaxte manier.
Bedankt voor je medelijden btw, maar is in feite niet echt nodig. En als je niet wildplassen (2) al beschouwt als een essentiële waarde zou ik eig ook medelijden met je kunnen hebben. ;)

(1) - wat dacht je van degene die iemand van het leven tracht te beroven omwille van een kleine (al dan niet misplaatste) berisping??

(2) - Lees dat stukje over dat wildplassen en die essentiële waarden nog maar eens, ik heb het daar niet over de wildplasser en ik beschouw "niet-wildplassen" natuurlijk ook niet als een essentiële waarde. ???

(3) - 2 posts voor die van mij even lezen.

Daar gaat het hier toch niet om?

"De vader sprak een man aan die tegen een gevel stond te plassen."

Een gevel, niet zijn gevel. Anders was het idd logisch als je er wat van zegt.

Heb ik ergens gezegd dat dat niet 'kan'? Ik heb gezegd dat het niet verstandig is. Beter lezen a.u.b.

Iedereen moet gewoon doen wat hij /zij denkt belangrijk te vinden. Ik heb alleen gezegd dat ik het niet begrijp, omdat al zo vaak is gebleken dat dit heeft geleid tot de dood van degene die zich ging bemoeien.

En het gaat hier niet over over iemand die gepest werd, of een meisje dat werd lastiggevallen. Het gaat gewoon over iemand die aan het wildplassen is. Waarom zou ik daar in godsnaam iets over zeggen? Je gaat toch je eigen veiligheid niet in gevaar brengen voor zoiets onbenulligs?

Desnoods bel je ff politie en laat hen het afhandelen. Het is niet aan burgers om de arm der wet te gaan spelen, en als je alleen bent, is het gewoon onverstandig.

Meer moet er niet achter gezocht worden. Heeft niets te maken met 'omgekeerde wereld', 'ver gekomen' of wat dan ook. Ik noem dat gezond verstand gebruiken.

En trouwens: degenen die stoer praten op internetfora neem ik al helemaal niet serieus, IRL zijn ze al helemaal anders. En met rechts of links heeft het ook niets te maken. Al vermoed ik dat een links persoon vanuit zijn naïviteit nog wel denkt te kunnen praten met hangjongeren zonder zelf in de problemen te komen.

... Ik denk natuurlijk meteen als ik iemand aanspreek op wangedrag dat ik neergeschoten word.

Inderdaad.

Tegen het blokhuizen waar zij zelf wonen. Jij laat wel Jan en alleman tegen je gevel zeiken?

ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik heb vaak genoeg tegen mn eigen huis op gezeikt wanneer we vroeger op de stoep zaten rond te hangen:)

gaat het er soms kapot van?:rolleyes:

Ze stonden te plassen tegen hun huis heb ik gelezen.

Hier zie ik ook vaak mensen tegen winkels en muren aanplassen en het zijn toch altijd n*gers. :rolleyes:

En altijd kijken blanken zo van, '' wat een oermens'' of omfg gezicht. (no rasist)

We waren er niet bij, maar of je al dan niet deze "info" meeneemt speelt wel een belangrijke rol in jullie discussiepunt.

Eerste zin natuurlijk :-)

Laatst bewerkt:
Nee allemaal van die bange schapen worden en de PVV stemmen is de oplossing.

Die vader en zoon hebben niets fout gedaan, dit is werkelijk de omgedraaide wereld. Je moet mensen gewoon op hun asociaal gedrag kunnen aanspreken. Dat tuig hard aanpakken!

dus jij zeikt nooit ff buiten als je wat biertjes op hebt mark? :o

het gaat er gewoon om dat ze allebei even k*t zijn, de ene is een irritante k*tvent die het verdiende neergeschoten te worden, de andere is een gestoorde psycho die iemand neerschiet om een beetje commentaar:)

Ik zag laatst ook een gozer wildplassen naast een deur. Ik vond het ****ing smerig, wilde er eerst wat van zeggen, maar toen ik die gozer zag (hij was 2 keer zo groot als ik en had armen als boomstronken) heb ik er toch maar vanaf gezien.
Ik schaamde me dood, maar na het lezen van dit topic durf ik me weer met opgeheven hoofd door Utrecht te begeven.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

natuurlijk zullen er altijd uitzonderingen zijn, die het niet vervelend vinden om bij thuiskomst de urine van een ander in te ademen. Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde.

komaan, doe ff serieus:roflol: als jij buiten zeikt, kom 2 minuten later nog eens terug en je merkt er al niets meer van.

Ga je soms ook beginnen blaten wanneer een hond op straat loopt te pissen tegen een paal? of een duif die je ruit volschijt?

Valt me op dat zoveel het blijkbaar normaal vinden als iemand tegen de gevel van je huis staat te zeiken. En waarschijnlijk is het ook niet de eerste keer geweest. t*ring tuig.

komaan, doe ff serieus:roflol: als jij buiten zeikt, kom 2 minuten later nog eens terug en je merkt er al niets meer van.

Ga je soms ook beginnen blaten wanneer een hond op straat loopt te pissen tegen een paal? of een duif die je ruit volschijt?

haha, jij heb je in Utrecht zeker nog nooit onder Hoog Catherijne begeven? K*tjunks.

Valt mij op dat zoveel het blijkbaar normaal vinden dat je iemand neerschiet omdat hij er iets over komt zeggen.

Terug
Naar boven