XXL Nutrition

Vader en zoon neergeknald na berispen wildplasser

Ik zou hem niet aanspreken als hij in de bosjes zou staan te pissen of tegen een muurtje. Maarja als het een auto of een brievenbus ja dan zou ik er wel wat van zeggen.

Maar sowieso uit die regionen is het toch al gauw drama terwijl er niks aan de hand is, wat miss hier niet het geval is maarja we waren er niet bij dus lastig oordelen

waren twee t*ring apen hoerenegers.

Jij staat iemand anders zijn eigendom onder te zeiken en jij wordt kwaad als je erop aan gesproken wordt[? .. Doe ff normaal man.

Dit gaat gewoon nergens over, vader en zoon neerschieten vanwege het aangesproken worden op je eigen aso gedrag.

Wordt er zelf niet kwaad van, behalve als het echt te erg zou zijn en hij enorm onaardig zou doen mss, dan zou het mij mss wel beginnen irriteren. Doe ff normaal zou ik drm ook eerder zeggen tegen die kerel die mij er zou op aanspreken, gaat nergens over ook.. Of mijn gezeik is nog gepaster dan het jouwe:roflol:

---------- Toegevoegd om 00:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:46 ----------

over je eigendom is wat anders maar tegen een geveltje kan wel, dan kun je je er beter maar niet mee bemoeien verder is niet nodig, die pa wou ff de wannabe moderator uithangen op straat, terwijl het gewoon tegen een geveltje was, weet zeker dat die zoon dat ook zou doen en die pa vroeger zelf ook, dat neerschieten keur ik niet goed maar die pa had in het geval van die gevel niks hoeven zeggen vind ik :rolleyes:

+ 1

Laatst bewerkt:
Het zal wel een beetje uit de hand gelopen zijn...

wat een debielen zijn jullie tog
goed van meneer dat hij meneertje boze n*ger aangesproken heeft
aso mensen moet je aanpakken. Iets tegen zeggen.

Meeste zeggen gewoon jah eigenschuld
debiele hier jongen sjonge

sorry dat ik het zeg maar je hoort gewoon je bek dicht te houden op straat tegen wie dan ook.

eigen schuld.

"n*ger" is genoeg denk ik.

Die gast die staat te pissen met zn kop tegen de muur aan beuken. Hoef je geen woorden aan vuil te maken.

Daarom heb ik ook een gun, als ik ooit iemand zie wildplassen schiet ik ze gelijk voor hun klote.

Die vader en zoon dachten zeker dat ze alles waren:

Robert-Iler-A-New-Man-2.jpg

tony_soprano.jpg

Smerige megalomane anti-persoonlijkheidsgestoorden:cool:

Ik ben helemaal niet laf aangelegd, maar op Rotterdam Zuid zou ik ook twee x nadenken om over zoiets iemand aan te spreken. Moet regelmatig op de Slinge zijn en de wijk die daar achter ligt is er niet 1 waar ik 's nachts graag zou lopen bijvoorbeeld.

Metrostation Slinge is ook weleens iemand doodgeschoten omdat hij een sneeuwbal gooide bijvoorbeeld. Wonen echt de meest achterlijke mensen van de regio Rijnmond.

Ik ben helemaal niet laf aangelegd, maar op Rotterdam Zuid zou ik ook twee x nadenken om over zoiets iemand aan te spreken. Moet regelmatig op de Slinge zijn en de wijk die daar achter ligt is er niet 1 waar ik 's nachts graag zou lopen bijvoorbeeld.

Metrostation Slinge is ook weleens iemand doodgeschoten omdat hij een sneeuwbal gooide bijvoorbeeld. Wonen echt de meest achterlijke mensen van de regio Rijnmond.

zeker waar, al helemaal in je eentje kan je beter bijna overal in Rotterdam je mond houden en voor je kijken :p

Zo ver is het gekomen dat mensen van mening zijn dat je wildplassers en dergelijken niet meer kan aanspreken op straat over hun scheve daad. (Hangt ook af vd situatie natuurlijk) Als we zo ingesteld zijn, komen we nergens denk ik.
En dan nog wel gezegd door Big-T, een rechtse kerel.

:roflol::roflol::roflol:

Die vader en zoon dachten zeker dat ze alles waren:

Robert-Iler-A-New-Man-2.jpg

tony_soprano.jpg

Smerige megalomane anti-persoonlijkheidsgestoorden:cool:

+ 1 :roflol: Zouden beiden perfect zo'n types in real life kunnen zijn die je er komen op aanspreken, zeker die eerste. Als zo'n kerel dan bv naar je toe komt en je even de les komt spellen kan ik echt enorm goed begrijpen dat die bij sommigen het bloed van onder de nagels vandaan haalt.

Laatst bewerkt:
Ze stonden te plassen tegen hun huis heb ik gelezen.

Hier zie ik ook vaak mensen tegen winkels en muren aanplassen en het zijn toch altijd n*gers. :rolleyes:

En altijd kijken blanken zo van, '' wat een oermens'' of omfg gezicht. (no rasist)

raar dat de 45 jarige een wildplasser een lesje wou leren, maar om dan meteen te schieten is wel een beetje overdreven.
als ik daar stond te plassen had ik me wel omgedraait en over broek en schoenen van de goede man geplast.

Zo zie je maar in deze topic alleen al duidelijk hoe verstoord de perceptie van vele mensen is. Het relativeringsvermogen maakt ook vreemde bochten en alles kan blijkbaar zomaar, velen leven in een film en denken dat zij de superheld zijn met het rode lintje in hun haren, totaal geen gevoel meer met het aardse en zijn essentiële waarden.
Wie durft hier zo laconiek opmerken dat het zowat de normaalste zaak van de wereld is iemand neer te schieten omdat hij je aanspreekt op je volstrekt asociaal en onbeschoft gedrag?
Zij die dit zeggen hebben waarschijnlijk nooit de dood van dichtbij gezien, nooit een lijk gezien buiten hun TV-kastje of missen wel degelijk een paar zeer essentiële chromosonen.
Deze ego-voeders leven in hun eigen schaduw en compenseren hun dagelijkse tekortkomingen door achter een schuilnaam stoere, maar totaal idiote en degenererende opmerkingen te maken op fora als deze.
Eens kijken hoe hard zij zullen schreeuwen om rechtvaardigheid wanneer HUN vader in hun armen doodbloedt omdat een volstrekte debiel het nodig vond er enkele kogels in te pompen!
Mijn respect en medeleven gaat uit naar de familie van de slachtoffers... Mijn medelijden gaat uit naar de mensen met hun dwaze opmerkingen die aantonen hoe ver ze reeds heen zijn en daarmee hun eigen leven verloochenen tot het nihilisme.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven