AndroidHealthClinic

Vader slaat misbruiker zoon bewusteloos (+ fotos)

Wat als de dader nou figuurtje 110 kilo bij 6% bodyfat was geweest?

Wat had die vader dan gedaan?

Wat als vader toevallig zijn shotgun om de hoek had gehad en dader idd 110 kg bij 6 % was geweest? Had je een grotere bloedvlek gehad :)

Denk overigens niet dat je moet onderschatten waar een pa toe in staat is als ie ziet dat z'n kind verkracht wordt.

Ik denk dat die vader rechtshandig is.

Wat als vader toevallig zijn shotgun om de hoek had gehad en dader idd 110 kg bij 6 % was geweest? Had je een grotere bloedvlek gehad :)

Denk overigens niet dat je moet onderschatten waar een pa toe in staat is als ie ziet dat z'n kind verkracht wordt.

Haha idd, al issie 500 kilo bij 6%.

Zoals t hoort vuile kl***zak dat kereltje

Ik moet oppassen dat ik niet een keertje betrapt word.

Da's tenminste Amerika

Hier in BE zou je zelf voor 20 jaar in de cel vliegen en de dader krijgt 3 jaar voorwaardelijk = geen cel

ik kies ervoor om deze kop te interpreteren als

vader slaat misbruiker, zoon bewusteloos

raar verhaal

Ja de Joden vonden in dat geval de 2e wereldoorlog ook helemaal geweldig leuk, was niet voor niets al 5 jaar aan de gang.

:haha::clap:

---------- Toegevoegd om 13:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:01 ----------

Die kop van die jongen. Die heeft denk ik meerdere stoten gehad....

---------- Toegevoegd om 13:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:01 ----------

Ik denk dat die vader rechtshandig is.

:p

Goed gedaan toch

We kunnen er meteen een gezinsactiviteit van maken. Goed voor de vader-zoonband :)

Heb ook altijd wel een exemplaar met ervaring op mijn werk. Als je wil geef ik wat nummers door?

Ik durf niet. Denk dat zo'n getraumatiseerde knul mij te hardhandig gaat (aan)pakken.

• Like
Waarderingen: mat
Vreemd dat je niet inziet dat die vergelijking nergens op slaat. Joden deden er alles aan om te ontsnappen.

Kinderen die tegen hun zin seksuele handelingen stellen geven altijd signalen en zeker na drie jaar zou er wel eens een belletje mogen rinkelen als je als ouder een klein beetje met je kind bezig bent. Volgens mij vond hij het gewoon best wel fijn.

Vreemd dat je niet inziet dat die vergelijking nergens op slaat. Joden deden er alles aan om te ontsnappen.

Kinderen die tegen hun zin seksuele handelingen stellen geven altijd signalen en zeker na drie jaar zou er wel eens een belletje mogen rinkelen als je als ouder een klein beetje met je kind bezig bent. Volgens mij vond hij het gewoon best wel fijn.
Dat zou je wel willen heh :D

Terug
Naar boven