Fitness Seller

Vakantie foto

Heb je dat wijffie nog gepaald?

Leuk meisje, grote mond ook, zullen vast veel ehm.... hamburgers inpassen :p

jk bro, goed dooreten, goed trainen en goed rusten. :thumb: daar groei je op :)

whaha wat een reacties man.
Je hebt al wel chest maar ik denk dat je met 14 het beter nog even kunt laten bij wat push ups e.d. Vanaf 16 jaar er keihard tegenaan, je basis is iig prima als ik het zo zie.

Niet uitgaan ???

Je moet ook van het leven genieten. Ik zou niet zonder stappen kunnen.

Goeie basis, gewoon lekker uitgaan
En ook gewoon nog met je vrienden naar de mac gaan enzv
Voor de rest moet je wel veel eten en voor training moet je effe de trainingsectie checkken!

• Topic Starter Topic Starter
Goeie basis, gewoon lekker uitgaan
En ook gewoon nog met je vrienden naar de mac gaan enzv
Voor de rest moet je wel veel eten en voor training moet je effe de trainingsectie checkken!

oké, maar zelf ben ik niet echt van de vette troep ( mac ja.. ), En ik heb in mn kop zitten, zolang het gezond is kan ik zoveel van vreten als ik wil..

De 1e twee kan ik bij inkomen maar niet uitgaan ...Ik ga vrijwel elk weekend uit en zuip me lam. Progressie gaat gewoon door. Van 1 catabole dag in de week ga je echt niet achteruit hoor.

Je zegt zelf 1 catabole dag = dus 1 dag waar sprake is van spierafbraak, dus op 1 heel jaar is dat tog dik 50 dagen. dus je moet je prioriteiten stellen.
daarom zuip ik me maar 1* op de 2 weken helemaal lam:D

Spierafbraak? Ik denk dat dat reuze meevalt. Ik voorzie wel steeds van voeding. WTF ik drink zelfs een liter melk zodra ik mijn huis binnen kom bovenop de alcohol.

• Topic Starter Topic Starter
Spierafbraak? Ik denk dat dat reuze meevalt. Ik voorzie wel steeds van voeding. WTF ik drink zelfs een liter melk zodra ik mijn huis binnen kom bovenop de alcohol.

dat moet ik dus echt niet doen :p dan komt alles floep dr weer uit

Terug
Naar boven