AndroidHealthClinic

vakantie new york

specialpaint

Ripped Bodybuilder
Waardering
479
Lengte
1m60
Massa
80kg
Vetpercentage
14%
heren bb-ers

mijn jongste dochter word dit jaar 16 voor haar verjaardag krijgt ze een trip met mij naar ..new york

nu is dit een mega city met wel 1000 hotels etc .. mijn vraag aan jullie is eigenlijk ..

wie van jullie is in new york geweest en welk hotel moet ik kiezen ??

ik wil gewoon normaal hotel met ontbijt want voor de rest ben toch op pad met haar ..

als ik het via de normale reisbureau.s doe vind ik het wel erg duur allemaal ...

alle tips zijn welkom

gr. hardcore opa

Zelf hotel boeken via booking.com een optie??

idd booking.com en reviews lezen

(en NY is gewoon duur)

Hotels.com is daar vaak goedkoper.

Zou niet teveel waarde hechten aan hotel, als t maar beetje netjes is. Zijn allemaal kleine kamers en je bent toch de hele dag weg. Locatie is belangrijkste.

Zou zelf in de buurt van Soho, Nolita en Little Italy wat zoeken.
Heb je veel leuke winkels en restaurantjes om de hoek. En tig metrostations.

---------- Post toegevoegd Sat 12 Jan 2013 om 11:26 ----------

Vaak zit er trouwens geen ontbijt bij. Maakt ook niet uit, je kan daar 24/7 eten in de stad.
Zit op elke straathoek een Starbucks ;)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Hotels.com is daar vaak goedkoper.

Zou niet teveel waarde hechten aan hotel, als t maar beetje netjes is. Zijn allemaal kleine kamers en je bent toch de hele dag weg. Locatie is belangrijkste.

Zou zelf in de buurt van Soho, Nolita en Little Italy wat zoeken.
Heb je veel leuke winkels en restaurantjes om de hoek. En tig metrostations.

---------- Post toegevoegd Sat 12 Jan 2013 om 11:26 ----------

Vaak zit er trouwens geen ontbijt bij. Maakt ook niet uit, je kan daar 24/7 eten in de stad.
Zit op elke straathoek een Starbucks ;)

jongens ben ondertussen al een stuk verder en idd de hotels zijn er zat en niet duur ..wat ik veel duurder

vind zijn de vliegtickets en dan zeker in welke maand je vliegt .. maar dat word sparen meisje word maar 1 keer 16jr. he

ik ben op dit moment aan het kijken voor een reis naar lloret.

ik zoek gewoon op zoover.be naar alle accomodaties in lloret/ new york voor jouw dan, lees de beoordelingen die bij mij van toepassing zijn. bij mij is dat 'vrienden' in jouw geval 'met oudere kinderen o.i.d.'
heb zo echt een heel leuk appartement gevonden en op die manier vind je ook makkelijk een hotel.

maar moest ik van jouw zijn zou ik meer tijd steken in het maken van een dagplanning dan het zoeken naar een hotel. new york is heel mooie stad, ongeloofelijk eigenlijk, en als je daar nog moet kijken wat je vandaag eens gaat doen, mis je de helft.

veel plezier op reis!

Ben daar in januari 2002 naartoe geweest (net na de aanslagen..) Wat een mooie stad is dat, dwz. Om mee te maken. Alle hoeken ken je van films en tv, overal wat te zien en te beleven, mensen kijken want rare Amerikanen en je hebt zelf ook nog eens de kans een Amerikaans accent op te zetten.
Kom daar trouwens aan op NewArk en langs de narcoticahonden (..) richting de paspoortcontrole dus denk nou komt het keel geschraapt en klaar voor m'n eerste woorden Amerikaans "in character". Zit daar een vrolijke Surinamer in het hokje en begint weer vlot Nederlands te praten tegen me. Ja Potverdomme.

Maar let op..je schoenen. Ikke daar s'avonds naar een voorstelling maar in m'n loopschoenen want was vergeten m'n nette schoenen aan te doen en staat daar zo'n groep kakbishes van je like en omg en totally en die keuren me even op vol volume vanaf de andere kans van de gang in de zin van m'n hoofd was goed maar m'n schoenen, eww haha. Sloots.

Ben daar in januari 2002 naartoe geweest (net na de aanslagen..) Wat een mooie stad is dat, dwz. Om mee te maken. Alle hoeken ken je van films en tv, overal wat te zien en te beleven, mensen kijken want rare Amerikanen en je hebt zelf ook nog eens de kans een Amerikaans accent op te zetten.
Kom daar trouwens aan op NewArk en langs de narcoticahonden (..) richting de paspoortcontrole dus denk nou komt het keel geschraapt en klaar voor m'n eerste woorden Amerikaans "in character". Zit daar een vrolijke Surinamer in het hokje en begint weer vlot Nederlands te praten tegen me. Ja Potverdomme.

Maar let op..je schoenen. Ikke daar s'avonds naar een voorstelling maar in m'n loopschoenen want was vergeten m'n nette schoenen aan te doen en staat daar zo'n groep kakbishes van je like en omg en totally en die keuren me even op vol volume vanaf de andere kans van de gang in de zin van m'n hoofd was goed maar m'n schoenen, eww haha. Sloots.

Waar te **** heb jij je zinsconstructies geleerd :roflol:

Is het niet wat vroeg voor de alcohol :roflol:

ik weet niet precies wanneer ik ga maar heb tijd zat op te plannen het is een wereld stad wil daar gewoon eens geweest zijn .. maar het gaat mij hoofdzakelijk om mijn dochter het is haar droom vakantie

wat ik al eerder zei vind de tickets wel erg duur .. voor datzelfde geld zit je ook 3 weken aan het strand

Tja als je naar NYC wilt gaan kun je maat beter je portemonnee trekken. Tip is idd om in een van de wijken van het centrum te gaan zitten bij een subway station.

Ik ben eens in december gegaan. Dat was een week voor 350 euro (hostel met eigen kamer en vlucht).
Zo duur hoeft het niet te zijn en de sfeer in december is top met een paar schaatsbanen en kerstrommel!

Ja maar een 16 jarige dochter ga je toch niet vrijwillig naar een strand brengen en New York blijft haar haar verdere leven bij. Jou ook maar jou leven is niet meer zo lang. :D

juist en daarom ga flink sparen want dat ik ga is zeker ben met mijn oudste dochter ook al in

zuid afrika geweest nu is het tijd voor de jongste ...

en wie zegt dat ik niet meer zo lang leef????? het leven begint toch pas bij 50 jr. ik doe alles nog wat jij
ook doet en alles werkt nog hahaha

Ben er afgelopen maart ook geweest, heerlijke stad. Neem vooral maar 1 paar schoenen mee, want die zijn daar erg goedkoop (limited edition adidas voor 80$=60euro bijv.), kleding e.d. vond ik niet bijzonder en vrijwel even duur (op spijkerbroeken na bijv, maar ik kon niets moois vinden toen). Denk er eens over na of je niet bijv. een NBA/NHL/oid wedstrijd wilt bekijken, want dan moet je nu alvast kaarten bestellen.

Laatst bewerkt:
Hoi man,

Leuk cadeau, je dochter zal hier levenslang herinneringen aan hebben.

Wat ik je aanraad (indien je budget het toelaat) is een flatje huren.
Je bent niet gebonden aan een hotel en hebt dus meer vrijheid.
De tv, internet en telefoon is zelfs gratis (wat in hotels in NY vaak betalend is, en niet goedkoop)

Indien interesse pm me, heb een goed adresje...

Grts

---------- Post toegevoegd Sat 12 Jan 2013 om 15:45 ----------

ik weet niet precies wanneer ik ga maar heb tijd zat op te plannen het is een wereld stad wil daar gewoon eens geweest zijn .. maar het gaat mij hoofdzakelijk om mijn dochter het is haar droom vakantie

wat ik al eerder zei vind de tickets wel erg duur .. voor datzelfde geld zit je ook 3 weken aan het strand

Nog een tip, ga eerder in de herfst of lente dan in de zomer.
Het is er in de zomer soms drukkent warm (vergeet niet dat je in een stad zit) en het is bovendien stukken goedkoper, ook de vliegtuigtickets. Wanneer verjaart je dochter? Msschn kun je het regelen dat ze haar verjaardag ginder viert met je? Zal ze niet heus vergeten, wees daar zeker van :-)
Bijkomende tip: Koop een New York pas (exacte prijs ken ik niet meer van buiten) maar het is rond de 100 dollar en hiermee kan je ontzettend veel dingen gratis bezichtigen. Bv het Empire State Building is al snel 20 dollar per persoon. Vrijheidsbeeld idem. Enkel deze 2 gaan bezichtigen en je bent al makkelijk 70 dollar kwijt voor jullie tweetjes.

Koop ook een metrokaart: je kan deze kopen voor verschillende periodes. Dus voor bv 3 dagen of een hele week of nog langer indien nodig. De metro is het beste vervoermiddel in NY en het goedkoopste.

Laatst bewerkt:
Hoi man,

De tv, internet en telefoon is zelfs gratis (wat in hotels in NY vaak betalend is, en niet goedkoop)

Grts

---------- Post toegevoegd Sat 12 Jan 2013 om 15:45 ----------

Nog een tip, ga eerder in de herfst of lente dan in de zomer.
Het is er in de zomer soms drukkent warm (vergeet niet dat je in een stad zit) en het is bovendien stukken goedkoper, ook de vliegtuigtickets. Wanneer verjaart je dochter? Msschn kun je het regelen dat ze haar verjaardag ginder viert met je? Zal ze niet heus vergeten, wees daar zeker van :-)
Bijkomende tip: Koop een New York pas (exacte prijs ken ik niet meer van buiten) maar het is rond de 100 dollar en hiermee kan je ontzettend veel dingen gratis bezichtigen. Bv het Empire State Building is al snel 20 dollar per persoon. Vrijheidsbeeld idem. Enkel deze 2 gaan bezichtigen en je bent al makkelijk 70 dollar kwijt voor jullie tweetjes.

Koop ook een metrokaart: je kan deze kopen voor verschillende periodes. Dus voor bv 3 dagen of een hele week of nog langer indien nodig. De metro is het beste vervoermiddel in NY en het goedkoopste.

dank je man dit zijn nog eens goede tips hier kan ik zeker wat mee ..en ze word op 5 augustus 16jr.
mijn idee was ook om haar verjaardag daar te vieren .. ze heeft dan ook nog vakantie anders word het
idd oktober herfst vakantie

het zal ook zeker rond deze tijd gebeuren en als het concreet word ga ik je zeker een pm sturen

Hoi man,

Grts

Is het makkelijk om een appartementje voor een korte periode te huren dan?

Is het makkelijk om een appartementje voor een korte periode te huren dan?

die reis en vakantie draait helemaal om mijn dochter .. uiteraard ga ik ook een mooie tijd hebben

ik hoef geen luxe hotels en slaap overal goedkope kleding etc boeit mij ook niet echt mijn dochter wel

maar 1 ding wil ik wel voor mijzelf ... aangezien ik niet meer train ben ik nog steeds druk met wat erin
bb-land gebeurt zeker qua wedstrijden kijken

mijn vraag weten jullie welke top bb-er olympia deelnemer bv. misschien in new york woont en traint
en bij welke gym ?? zou daar echt eens heen willen en een foto maken lijkt mij wel gaaf ...

Oppassen met die appartementen natuurlijk. Genoeg fraudeurs en nepperts tussen.

Wat je zeker moet doen is gaan eten in het hotel "le parker meridien", beste hamburger van manhattan, google it zou ik zeggen! De High Line is ook tof om te doen in the meatpackers district.

Terug
Naar boven