AndroidHealthClinic

Van 20% naar 10% LETS GO !!

Bezoekers in dit topic

Missingno

Novice
Lid geworden
31 jan 2017
Berichten
16
Waardering
4
Lengte
1m84
Massa
93kg
Zal later worden bijgewerkt
 
Laatst bewerkt:
In het weekend de macro's eens uitgeschreven van m'n voedingsschema en erachter gekomen dat ik misschien toch wel wat te weinig eet. Volgens de macro's kom ik uit op 1625 kcal. Dit is niet genoeg. Na wat rondvragen hier heb ik besloten de komende week wat aanpassingen te doen in het schema en weer twee weken te kijken hoe het verloopt. Met dit schema gelukkig al geen honger of dergelijke, enkel soms wat hoofdpijn ( waarschijnlijk afkickverschijnselen van geraffineerde suikers. ) Deze week zes keer getraind waarvan vandaag voornamelijk cardio. Motivatie zit gelukkig erg goed merk dat ik ook het trainschema goed oppak en serieus aan de slag ga zodra ik de gym binnenloop.

Post in de loop van de week weer even een update met hoe de trainingen verlopen en hoe ik m'n voedingsschema langzaam wat opvoer.
 
Inmiddels 2 weken verder,

Trainen gaat steeds beter (kan steeds meer gewicht hebben). Het eten volhouden gaat gelukkig ook nog steeds prima, dit komt mede doordat er al wat resultaat te zien is in de spiegel en mensen merken het op. Merk dat dit enorm motiverend werkt! Vorige week nieuwe smaak whey gekocht, lemon cheesecake. Hiervoor 2 maanden strawberry white chocolate gehad die komt op den duur echt je strot uit. Helaas gister na 50 minuten voetbal moeten wisselen door kramp in beide kuiten. Baal daar enorm van aangezien ik èèn van de beste condities heb van het team, ruim 2 liter water in m'n systeem had voor de wedstrijd en zelfs een dextro voor de wedstrijd genomen heb. Vandaag nog steeds erg pijnlijke kuiten maar had hier gelukkig geen last van tijdens de 25 min cardio.

Gebruik ter aanvulling zo nu en dan een pre workout, frantic 2.0 om een beetje een boost te krijgen en de motivatie hoog te houden dit gaat erg goed. Over een paar weken zal ik hier eens wat foto's plaatsten zodat er beter te vergelijken is.

Bedankt voor het lezen! Tips zijn altijd welkom

M
 
Goed dat je terug de draad probeert op te pakken na wat je overkomen is! Inderdaad zorgen dat je niet te diep gaat cutten (1625 kCal is echt wel veel te weinig) en geduldig voort werken, succes!
 
Sterkte en veel succes man!
 
Back
Naar boven