MuscleMeat

Van 65 naar 82 KG in één jaar tijd

Props gast. Maar wat is er met je sleutelbenen?

wow dit is wel maf, je hebt echt precies dezelfde stats als ik begon (ook zelfde lengte = gewicht), dacht ook echt dat het foto's van mezelf waren op het eerste gezicht! Ben ook in het eerste jaar rond de 20 kilo aangekomen, ook met hetzelfde vet%! Denk niet dat je op17% zit trouwens, stukje lager. Ben nu trouwens rond de 93 kilo op 8 a 9%. Eerst toen doorgebulkt naar 102 a 103 kilo en toen terug gegaan naar rond de 90. Denk dat je het volgende jaar of 1,5 ook nog wel 10 a 15 kilo moet kunnen pakken. JE zal wel wat vetter worden, maar dat is er zo af met zo'n snelle stofwisseling! Ben benieuwd man!

Dit is niet lager dan 17%, respecteer het liever dat hij in tegenstelling tot velen wel realistisch is daarin.
Ziet er goed uit trouwens.

Laatst bewerkt:
Ziet er top uit Berry :thumbs:

aardige poten al berry - bijna net zo groot al die van mij;)

ik sta versteld van je resultaten als ik dan kijk naar wat je eet en hoeveel keer je traint snap ik het wel, ik probeer ook bij te komen is al een beetje gelukt maar zal dan eens iets posten. echt goed werk keep up the good work!

Goed bezig man berry. Ziet er goed uit

wat zijn je kracht stats?

• Topic Starter Topic Starter
Thnx all!

Turo:

Deadlift: 190kg
Fullsquat: 130kg
Bench press: 87.5kg (zit nu meer in):o

Netjes hoor voor 1 jaar.. Goed dat je gelijk al vanaf het begin goed bezig bent, lekker knallen!! Merk jammer genoeg aan mezelf dat ik dat ook had moeten doen :(! Over je BF hoef ik denk ik niets meer te zeggen!!

KEEP IT UP!!

goed bezig zo, ben zelf ook in ene jaar tijd van 65 naar 81 gegaan maar omdat ik iets langer ben valt het helaas minder op:(

Terug
Naar boven