MuscleMeat

Van amp naar nieuwe lege vial over spuiten, veilig of niet? (ivm bacterien)

Valentinn

Advanced Bodybuilder
Waardering
116
Lengte
1m96
Massa
116kg
Vetpercentage
8%
Momenteel gebruik ik alles van 1 merk maar dit merk heeft alleen maar amps en geen vials. Nu wil ik een dosering gebruiken wat neer komt op 1,5 amp maar ik ga die laatste 0,5 natuurlijk niet elke keer weggooien.

Is het safe om de vloeistof van de amps in een nieuwe lege vial te spuiten, bacterieel gezien. De amp is dan dus open geweest, het gaat de spuit in en een vial in om vervolgens op een later tijdstip weer opgetrokken te worden in een (andere) spuit. Do or don't?

En waar kan ik het goedkoopst lege vials halen? Kan er bij Daxtrio geen vinden en via google kom ik allemaal belachelijk hoge prijzen tegen.

Thanks alvast!

Zou die gwn in een oud vialtje spuiten. Wat je ook kan doen is gwn 2ml injecten[emoji57]

• Topic Starter Topic Starter
Zou die gwn in een oud vialtje spuiten. Wat je ook kan doen is gwn 2ml injecten[emoji57]

Haha heb ik ook aan gedacht man maar beter in een nieuwe vial. En 2ml, graag maat :D Maar het is voor men cruise en moet ff beetje rust vinden met juicen, na een maandje of 2 a 3 lekkere bulk kuur erin.

Haha heb ik ook aan gedacht man maar beter in een nieuwe vial. En 2ml, graag maat :D Maar het is voor men cruise en moet ff beetje rust vinden met juicen, na een maandje of 2 a 3 lekkere bulk kuur erin.

plan om voorlopig off te gaan de prullenbak ingegooid dus? Mwuah nieuw of oud vial ze zullen beide wel oke zijn.

Momenteel gebruik ik alles van 1 merk maar dit merk heeft alleen maar amps en geen vials. Nu wil ik een dosering gebruiken wat neer komt op 1,5 amp maar ik ga die laatste 0,5 natuurlijk niet elke keer weggooien.

Is het safe om de vloeistof van de amps in een nieuwe lege vial te spuiten, bacterieel gezien. De amp is dan dus open geweest, het gaat de spuit in en een vial in om vervolgens op een later tijdstip weer opgetrokken te worden in een (andere) spuit. Do or don't?

En waar kan ik het goedkoopst lege vials halen? Kan er bij Daxtrio geen vinden en via google kom ik allemaal belachelijk hoge prijzen tegen.

Thanks alvast!

Bacterieel water komt ook in een vial en kost niks. Zuig het water op, pleur het weg en spuit je de aas erin.

plan om voorlopig off te gaan de prullenbak ingegooid dus? Mwuah nieuw of oud vial ze zullen beide wel oke zijn.

Yep, ik ga toch na 2 of 3 maanden weer ON dus kan beter cruisen ipv off gaan. Ben dan toch nog niet hersteld en krijg anders flinke waarde schommelingen.

Yep, ik ga toch na 2 of 3 maanden weer ON dus kan beter cruisen ipv off gaan. Ben dan toch nog niet hersteld en krijg anders flinke waarde schommelingen.

zou wel fff bloedprikken, kijken of alles van binnen oke is. Maar cruise is indd wel nice. En cruise op 2ml kan ook no worry. Zou persoonlijk gewoon 2ml erin donderen en na een week of 4-5 bloedprikken.

Je kan ook cruise op 1ml per inject doen lijkt me. Of 2ml per inject.

zou wel fff bloedprikken, kijken of alles van binnen oke is. Maar cruise is indd wel nice. En cruise op 2ml kan ook no worry. Zou persoonlijk gewoon 2ml erin donderen en na een week of 4-5 bloedprikken.

Hmm ja, maar dan zit ik alsnog weer op 500mg. Juist omdat ik al zo lang ON ben is het misschien beter maximaal 375mg aan te houden.

Je kan ook cruise op 1ml per inject doen lijkt me. Of 2ml per inject.

Gaat er eigenlijk om dat ik niet hoger uitkom als 375mg ivm lang ON zijn.

Prep je toch 2 spuiten? 3 ampus 2 spuitjes :)

375 per week ?
Ga dan eventueel op 250 e5d zetten. Dan zit je gemiddeld gewoon goed maar wel gelijk ook stabielere waardes.

Niet een cruise te noemen als je meer dan 1 ml per week zet.
Waarom stap je niet van merk over wat anders verpakt zit. (Prl kan ik je aanbevelen)

Niet een cruise te noemen als je meer dan 1 ml per week zet.
Waarom stap je niet van merk over wat anders verpakt zit. (Prl kan ik je aanbevelen)

375mg is midde mode, 250mg is net te weinig en 500mg teveel. Ik ga overigens erg lekker op de gear van alpha, daarbij heb ik met dit merk het minst last van acne (waar ik vrij gevoelig voor ben)

Allemaal uitvluchten... :cool:

Elke 7 dagen 250 mg en klaar. Haal wat hg ampullen test E 250 /ml.

Ben je nu echt zo bang dat je wat gaat kwijtspelen van gains of zo op die 3 maanden? Het is nu niet dat je totaal niets meer ga zetten van AS he. 250 mg per week is voldoende geloof dat nu maar eens :p

Blijft een mental game:eek!:

250 testo is wel zat ja;)

Terug
Naar boven