Valentinn
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 116
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 116kg
- Vetpercentage
- 8%
Momenteel gebruik ik alles van 1 merk maar dit merk heeft alleen maar amps en geen vials. Nu wil ik een dosering gebruiken wat neer komt op 1,5 amp maar ik ga die laatste 0,5 natuurlijk niet elke keer weggooien.
Is het safe om de vloeistof van de amps in een nieuwe lege vial te spuiten, bacterieel gezien. De amp is dan dus open geweest, het gaat de spuit in en een vial in om vervolgens op een later tijdstip weer opgetrokken te worden in een (andere) spuit. Do or don't?
En waar kan ik het goedkoopst lege vials halen? Kan er bij Daxtrio geen vinden en via google kom ik allemaal belachelijk hoge prijzen tegen.
Thanks alvast!
Is het safe om de vloeistof van de amps in een nieuwe lege vial te spuiten, bacterieel gezien. De amp is dan dus open geweest, het gaat de spuit in en een vial in om vervolgens op een later tijdstip weer opgetrokken te worden in een (andere) spuit. Do or don't?
En waar kan ik het goedkoopst lege vials halen? Kan er bij Daxtrio geen vinden en via google kom ik allemaal belachelijk hoge prijzen tegen.
Thanks alvast!

Maar het is voor men cruise en moet ff beetje rust vinden met juicen, na een maandje of 2 a 3 lekkere bulk kuur erin.