MuscleMeat

Van Basten

Arminius

Epic Ruler
Waardering
45.374
V.NISTELROOY EN V.BOMMEL BLIJVEN THUIS
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
Marco van Basten heeft zijn selectie voor de vriendschappelijke interland tegen Ierland, volgende woensdag, bekendgemaakt. Opvallend: Mark van Bommel (Barcelona), Ruud van Nistelrooy (Real Madrid) zijn er niet bij. Volgens de NOS is Van Basten niet van plan om de twee nog op te roepen.

De selectie:

Doel: Timmer, Van der Sar

Verdediging: Emanuelson, Heitinga, De Cler, Jaliens, Mathijsen, Ooijer

Middenveld: Sneijder, Schaars, De Jong, Van der Vaart, Landzaat

Aanval: Huntelaar, Van Persie, Robben, Kuyt, Vennegoor of Hesselink

Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd naar de achterliggende gedachte. Lijkt me dat er meer achter moet zitten dan het gebrek aan vorm van Van Nistelrooij tijdens het WK, want anders zeg je niet dat je iemand met zo'n staat van dienst niet meer oproept lijkt me.
Vooralsnog verbaast het me heel erg en ben ik het er niet mee eens.

Wel grappig dat hij Heitinga en Schneider er wel bij zijn (op basis van wk prestaties).
Vennegoor de 3e spits van het WK passeert ineens zijn 1e spits?
Hij is het spoor bijster!

Vennegoor de 3e spits van het WK passeert ineens zijn 1e spits?

Dat heeft niks met elkaar te doen, Vennegoor heeft als functie een wedstrijd open te breken als pinchhitter. Dat zal hij ook blijven. Daarom kan de keuze van 1ste spits wel veranderen.

En er staat volgens mij een column in de VI over de reden waarom sommige speleres niet geselecteerd zijn.

Dat heeft niks met elkaar te doen, Vennegoor heeft als functie een wedstrijd open te breken als pinchhitter. Dat zal hij ook blijven. Daarom kan de keuze van 1ste spits wel veranderen.

k geloof niet in Pinch hitters. Gaat mij om aantal doelpunten hij gewoon kan scoren. Je beste spits speelt gewoon. Eventueel vervangen door een ander. Niet door een pinch hitter.

ik wil niet eens meer woorden verspillen over deze kwal

Niet verwonderlijk, op een moment als deze moet je een doorstart maken. Als er dan nog vuiltjes aan de lucht zijn van het oude WK moet je niet doen alsof er niets aan de hand is. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

waar is Boulharouz???

schorsing misschien..?

Heitinga de mascotte van Ajax opstellen dan ben je zeker het spoor bijster haal dan een speler van jong oranje bij.

Goede keuze om die 2 niet meer op te roepen voorlopig, stelden allebei zwaar teleur op het WK en moeten zich maar weer eerst bewijzen bij hun clubs. Alleen snap ik nog steeds niet waarom Seedorf er niet bij zit, zo iemand missen we op dit moment in het team, ik had liever hem gezien dan De Jong ofzo ??? Volgens mij weet Van Basten ook wel dat hij fout heeft gezeten met het niet oproepen van Davids en Seedorf maar dat zal hij nooit toegeven omdat hij dan geloofwaardigheid verliest bij het publiek. :(

davids
seedorf
van nistelrooy
bommel
makaay

samen met sar, robben en van persie de enige toppers die we hebben. de volgende die buiten de selectie vallen zijn dus logische robben en van persie en dat sar word bedankt voor bewezen diensten.

ps seedorf draagt dit seizoen nr 10 bij ac. Hij is de beste middevelder van nederland zonder twijfel!

Emmanuelson is er nu plots ook weer bij. Heeft waarschijnlijk te maken omdat gio er ook al niet meer bij zit:D . Ik begrijp nog altijd zijn keuze voor Vennegoor niet maar goed, als ie wint zal hij wel weer gelijk hebben zeker:rolleyes: . Als ik Ruud was zou ik voor de volgende selectie die hij krijgt ( als hij die nog krijgt) vriendelijk bedanken;)

Sommige geven hier een reply terwijl ze niet eens weten waar ze over praten....

Boulahrouz en van Bronckhorst zijn geschorst voor het eerst volgende kwalificatie duel, vandaar dat ze nu ook niet zijn geselecteerd.

Het gaat hier toch om een oefenwedstrijd! Lees zelf eerst eens goed voor je commentaar geeft!

Ik heb het al zovaak gezegd en zei het al toen ie coach werd.

Wat moeten we met v basten???

Ohja doel was ek 2008.

Zie je dit team europees kampioen worden? nou ik niet:yarly:

Komt allemaal goed (als van Basten coach af is).

Terug
Naar boven