Manny Ribera
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fantastisch. Kan echt genieten hoe Van Basten zich niets aantrekt van de publieke opinie. Ik roep al jaren dat Van Bommel en Van Nistelrooy niet in het Nederlands elftal thuishoren. Ooijer is de volgende!![]()

Nee hoor, ik ben niet sarcastisch. En zolang mijn mening regelmatig gedeeld wordt door Van Basten en Cruijff ben ik wel overtuigd van mijn eigen verstand.

Ben je nou sarcastisch? Anders denk ik dat je gewoon geen verstand van voetbal hebt![]()
Het gaat hier toch om een oefenwedstrijd! Lees zelf eerst eens goed voor je commentaar geeft!
Fantastisch. Kan echt genieten hoe Van Basten zich niets aantrekt van de publieke opinie. Ik roep al jaren dat Van Bommel en Van Nistelrooy niet in het Nederlands elftal thuishoren. Ooijer is de volgende!![]()

Als jij vind dat Ooijer niet bij de beste 6 NL verdedigers hoord heb je geen verstand van voetbal.
Als jij vind dat Van Bommel niet bij de 6 beste middenvelders van NL hoord heb jij geen verstand van voetbal.
Als jij vind dat Van Nistelrooij niet bij de beste 6 aanvallers van NL hoord heb je geen verstand van voetbal.
Maw: ga een andere sport volgen![]()
Terecht toch, sinds hij bij Real zit heeft hij barweinig laten zien.