Fitness Seller

Van Basten

Poule G:
NEDERLAND
Roemenië
Bulgarije
Slovenië
Albanië
Wit-Rusland
Luxemburg

Jullie hebben een relatief gemakkelijke groep. Kwalificeren zal wel geen probleem zijn, maar om een groots EK te spelen heb je toch andere spelers nodig.

• Topic Starter Topic Starter
Van Der Sar is nog de enigste die overblijft van 'de net niet generatie'. Ik vind het toch kwalitatief minder of vroeger.

Fantastisch. Kan echt genieten hoe Van Basten zich niets aantrekt van de publieke opinie. Ik roep al jaren dat Van Bommel en Van Nistelrooy niet in het Nederlands elftal thuishoren. Ooijer is de volgende! :D

Fantastisch. Kan echt genieten hoe Van Basten zich niets aantrekt van de publieke opinie. Ik roep al jaren dat Van Bommel en Van Nistelrooy niet in het Nederlands elftal thuishoren. Ooijer is de volgende! :D

Ben je nou sarcastisch? Anders denk ik dat je gewoon geen verstand van voetbal hebt???

Nee hoor, ik ben niet sarcastisch. En zolang mijn mening regelmatig gedeeld wordt door Van Basten en Cruijff ben ik wel overtuigd van mijn eigen verstand.

ik erger me dood aan die k*t van basten. ik ga denk ik langs de deur om een potje in te zamelen voor een huurmoordenaar. het is voor een goed doel!
Nederland zit wel in een poule met landen waar het uit zeer moeilijk voetballen is. Roemenie Bulgarije en slovenie zijn toch landen die er vaak bij zijn op eindronden. en witRusland uit is altijd lastig. Het wordt een typische poule waarin Nederland alles gaat onderschatten.

Nee hoor, ik ben niet sarcastisch. En zolang mijn mening regelmatig gedeeld wordt door Van Basten en Cruijff ben ik wel overtuigd van mijn eigen verstand.

dezelfde cruijff die zei dat rita verdonk, medeschuldig was aan uitschakeling van het wk?

• Topic Starter Topic Starter
:haha:

Ja Johan tegenwoordig moet je een speler uit Ivoorkust naturaliseren om een WK te doen slagen :thumb: ... maarja wat wil je als je 2 goeie spitsten negeert.

Trouwens Kalou wat een wereldspits is dat toch met hem in de ploeg ging Nederland nooit verliezen !

Van Basten is niet alleen de oogappel van Cruijff, maar ook van de KNVB. Hij kan waarschijnlijk in hun ogen niets fout doen, omdat hij 18 jaar geleden Nederland Europees goud bezorgde. En nu bezorgt hij Nederland een hoop ellende. Als het zogezegd tijd is voor vernieuwing, dan is Van Basten de eerste die op mag rotten! :mad:

Ben je nou sarcastisch? Anders denk ik dat je gewoon geen verstand van voetbal hebt???

Waar zit het hem dan in qua verstand? Iedereen heeft zijn mening, en daarin kun je een speler slecht of goed vinden.
Als je niet weet wat buitenspel is dan heb je geen verstand van voetbal. Niet als je een speler niet goed vindt...

Het gaat hier toch om een oefenwedstrijd! Lees zelf eerst eens goed voor je commentaar geeft!

Juist knul, en daarom zijn die geschorste spelers niet geselecteerd.
Als je spelers niet kan gebruiken voor een interland kun je beter wat anders gaan proberen he....

En idd zelf goed lezen.....

"vandaar dat ze nu ook niet zijn geselecteerd"

Als jij vind dat Ooijer niet bij de beste 6 NL verdedigers hoord heb je geen verstand van voetbal.
Als jij vind dat Van Bommel niet bij de 6 beste middenvelders van NL hoord heb jij geen verstand van voetbal.
Als jij vind dat Van Nistelrooij niet bij de beste 6 aanvallers van NL hoord heb je geen verstand van voetbal.

Maw: ga een andere sport volgen:D

Vennegoor wel, Van Nistelrooij niet ???

Laat je scorend vermogen maar thuis, net zoals Makaay. Kuyt kan er misschien nog wel een balletje intrappen, Huntelaar zeker, maar dat is toch geen basis? Maar goed, we zullen wel zien wat Van Basten van plan is.

Kan Rijkaard niet terugkomen als bondscoach.

Als jij vind dat Ooijer niet bij de beste 6 NL verdedigers hoord heb je geen verstand van voetbal.
Als jij vind dat Van Bommel niet bij de 6 beste middenvelders van NL hoord heb jij geen verstand van voetbal.
Als jij vind dat Van Nistelrooij niet bij de beste 6 aanvallers van NL hoord heb je geen verstand van voetbal.

Maw: ga een andere sport volgen:D

Ooijer hoort misschien bij de beste 6 verdedigers maar dat is een schande voor een voetballand als Nederland. Alles wat hij doet is naar achter rennen wanneer zijn tegenstander hem probeert te passeren. Tegen Ivoorkust liep hij zelfs 15 meter naar achter om vervolgens zijn directe tegenstander van binnen het strafschopgebied alsnog te laten schieten. Bij balbezit ramt hij de bal maar naar voren, die zogenaamde opbouwende kwaliteiten laat hij erg weinig zien. Helaas beschouwen veel mensen naar voren rennen en tussen de middenvelders lopen als opbouwende kwaliteiten.

Van Bommel hoort niet bij de beste 6 middenvelders. Zelfs Davids en Seedorf zijn betere middenvelders maar die hoeven van mij ook niet mee. Van Bommel heeft geen functionele techniek, kan niet goed een bal in kleine ruimtes onder controle houden en verliest daardoor veel te vaak de bal. Maakt te vaak overdreven harde overtredingen of overtredingen op gevaarlijke posities. Laat zijn man lopen op cruciale momenten. En haalt te vaak de snelheid uit de omschakeling. Hij zou zich eigenlijk alleen bezig moeten houden met het afpakken van ballen en die inleveren maar daar voelt hij zich te goed voor.

RvN ga ik niet eens op in. Dan zou je net zo goed kunnen zeggen dat Makaay één van de 6 beste Nederlandse aanvallers is.

Beckham is ook niet geselecteerd bij de Engelsen :roflol:

Heb zonet de openingsspeeldag gezien van de Bundesliga, moet zeggen dat ie Makaay ook weer in vorm is, wat is eigenlijk de aanleiding om hem niet meer te selecteren, zijn de huidige spitsen zoveel beter:rolleyes:

nee makaay speelt niet bij in de nederlandse eredivisie. van basten houd niet van vliegen dus in het buitenland komt die niet

Terug
Naar boven