Haha, nee hoor. Robben heeft een topseizoen achter de rug. Is al jaren geen discussie bij het NL elftal. Ik zie hem liever op rechts dan op links.
De reden: Een voorzet komt er toch niet, dus dan liever een actie naar binnen waar een doelpunt uit komt.
Als vervanger voor robben op de rechtsbuiten zie ik graag Lens. Snel, aanvalslust.
Als vervanger op de linksbuiten Babel.
Ik hou van snelheid en acties. Alle 4 de buitenspelers hebben deze.
Grootste manco van Robben vind ik uiteraard niet zijn actie of zijn doelpunt. Wel het feit dat hij vak te veel acties achter elkaar maakt en soms een blinde koe is.
Dat Nederland 4-2-3-1 speelt staat vast. Dus de backposities gaan, zoals het de Nederlandse sT betaamt, gewoon ingevuld worden. Dan heb je op links de keus tussen Gio en Anita. Dan ben ik ervan overtuigd dat Bert gaat starten met Gio, die 2 hebben geschiedenis samen, Gio is aanvoerder, en heeft bijna 100caps onder zijn naam. Heeft in het verleden bewezen te kunnen pieken op momenten als het erop aankomt. Anita is nog nat achter de oortjes heeft 1 seizoennetje in de Mickey Mouse competitie als linksback gespeeld. Het feit dat jij stelt dat de backs waarschijnlijk geen directe tegenstander zullen hebben, werkt alleen maar in het voordeel van Gio. Opkomende backs horen nu eenmaal bij dit systeem, en bij de Nederlandse school.
Eerlijk gezegd, ben ik een beetje huiverig om verder met jou in discussie te gaan, over welk onderwerp dan ook. Ik heb namelijk net jou foto gezien in jou topic: "Loggen" en daar ben ik toch wel een beetje bang van geworden.
Anita vind ik ook matig. Gio zal ook gewoon starten. Bert gaat nu ook geen gekke dingen meer doen voor het WK.
Groep heeft vertrouwen, dus hij doet niks raars meer.
Alleen in een ideale wereld, ervan uitgaande dat je vol in de aanval kunt en je de betere partij bent, zou ik anders spelen
Haha, ik ben de meest vriendelijke man ter wereld. Met mij ruzie krijgen is bijna niet mogelijk

---------- Toegevoegd om 10:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:55 ----------
Dat Nederland 4-2-3-1 speelt staat vast. Dus de backposities gaan, zoals het de Nederlandse sT betaamt, gewoon ingevuld worden. Dan heb je op links de keus tussen Gio en Anita. Dan ben ik ervan overtuigd dat Bert gaat starten met Gio, die 2 hebben geschiedenis samen, Gio is aanvoerder, en heeft bijna 100caps onder zijn naam. Heeft in het verleden bewezen te kunnen pieken op momenten als het erop aankomt. Anita is nog nat achter de oortjes heeft 1 seizoennetje in de Mickey Mouse competitie als linksback gespeeld. Het feit dat jij stelt dat de backs waarschijnlijk geen directe tegenstander zullen hebben, werkt alleen maar in het voordeel van Gio. Opkomende backs horen nu eenmaal bij dit systeem, en bij de Nederlandse school.
Eerlijk gezegd, ben ik een beetje huiverig om verder met jou in discussie te gaan, over welk onderwerp dan ook. Ik heb namelijk net jou foto gezien in jou topic: "Loggen" en daar ben ik toch wel een beetje bang van geworden.
---------- Toegevoegd om 12:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:48 ----------
Snelheid was hier toch dik in orde.
http://www.youtube.com/watch?v=UqUEGOoS9Zg&feature=related
En wat betreft zijn enige voordeel "het mee voetballen" laat het spelletje nou net hierom gaan: het kunnen voetballen.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
2 jaar terug, kon hij nog 1-2 keer aanzetten in een wedstrijd.
Hij speelde toen ook vaak zonder directe tegenstander.
Zodra hij die wel tegen zich had staan, viel hij door de mand en was elke tegenactie om bang van te worden. Dit jaar is hij in de eredivise zo vaak aan alle kanten voorbij gelopen dat ik er eng van werd.