- Waardering
- 234
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 118kg
Tsja, wat zal ik er eens van zeggen. Het slaat natuurlijk helemaal nergens op om Van Nistelrooy niet mee te nemen. Van Basten denkt geloof ik dat alle tegenstanders van het niveau eredivisie zijn. Dat hij Huntelaar meeneemt kan ik begrijpen, maar laat dan lekker Vennegoor thuis. Excuus is dan dat hij mee gaat als pinch hitter. Ja hoor, dat hebben we gezien op het wk
Dat mensen hier nog steeds roepen om Seedorf is ook op z'n minst lachwekkend te noemen. Deze man heeft ontelbare kansen gehad in Oranje, maar stelde keer op keer teleur. Die speelt liever naar een vriendje van hem dan naar een speler die er beter voor staat. Van Bommel moet ook gewoon mee naar het EK. We hebben allemaal gezien dat Landzaat te kort komt tegen de toplanden, laat staan Stijn Schaars. Wel een leuke speler voor AZ, maar nog niet meer dan dat.
Er zijn wel meer dingen in de selectie merkwaardig te noemen. Stekelenburg was de 2e keeper op het WK, en nu is opeens Timmer de 2e keeper. En laten we hopen dat hij dit keer wél Boulahrouz opstelt, desnoods als rechtsback, want Heitinga speelt de laatste 2 seizoenen ook als een krant. Emanuelson kan ik wel begrijpen als linksback, ben zelf niet zo gecharmeerd van Van Bronckhorst (ik weiger hem "Gio" te noemen), en dan vind ik Emanuelson een uitstekende vervanger. Steeds minder teams spelen met vleugels, dus dan kan Emanuelson lekker mee naar voren. Maar ja, hij zal wel weer kiezen voor van Bronckhorst en De Cler om naar het EK te gaan.
Misschien nu Stam weer bij Ajax speelt kan Marco hem nog over halen om mee te gaan
Want met de verdediging zoals die nu geselecteerd is ga je het echt niet redden.
Van Basten is een beetje het spoor bijster volgens mij. Van dat attractieve voetbal wat van te voren werd beloofd hebben we niks gezien, en dan krijg je als excuus: "ja, dat kan ook niet altijd". Het kan niet altijd inderdaad, maar 10 min per wedstrijd maximaal is wel érg weinig.
Als ik in de schoenen van Van Nistelrooy en Van Bommel zou staan, zou ik mezelf nooit meer beschikbaar stellen voor het Nederlands elftal zolang Marco daar trainer is.
Ik denk nog niet dat je nu kan spreken van "vorm". Het is de eerste wedstrijd van het seizoen. Eerst maar afwachten wat hij in het vervolg brengt. En dan nog heb ik liever Van Nistelrooy dan Makaay.
Dat mensen hier nog steeds roepen om Seedorf is ook op z'n minst lachwekkend te noemen. Deze man heeft ontelbare kansen gehad in Oranje, maar stelde keer op keer teleur. Die speelt liever naar een vriendje van hem dan naar een speler die er beter voor staat. Van Bommel moet ook gewoon mee naar het EK. We hebben allemaal gezien dat Landzaat te kort komt tegen de toplanden, laat staan Stijn Schaars. Wel een leuke speler voor AZ, maar nog niet meer dan dat.Er zijn wel meer dingen in de selectie merkwaardig te noemen. Stekelenburg was de 2e keeper op het WK, en nu is opeens Timmer de 2e keeper. En laten we hopen dat hij dit keer wél Boulahrouz opstelt, desnoods als rechtsback, want Heitinga speelt de laatste 2 seizoenen ook als een krant. Emanuelson kan ik wel begrijpen als linksback, ben zelf niet zo gecharmeerd van Van Bronckhorst (ik weiger hem "Gio" te noemen), en dan vind ik Emanuelson een uitstekende vervanger. Steeds minder teams spelen met vleugels, dus dan kan Emanuelson lekker mee naar voren. Maar ja, hij zal wel weer kiezen voor van Bronckhorst en De Cler om naar het EK te gaan.
Misschien nu Stam weer bij Ajax speelt kan Marco hem nog over halen om mee te gaan
Want met de verdediging zoals die nu geselecteerd is ga je het echt niet redden.Van Basten is een beetje het spoor bijster volgens mij. Van dat attractieve voetbal wat van te voren werd beloofd hebben we niks gezien, en dan krijg je als excuus: "ja, dat kan ook niet altijd". Het kan niet altijd inderdaad, maar 10 min per wedstrijd maximaal is wel érg weinig.
Als ik in de schoenen van Van Nistelrooy en Van Bommel zou staan, zou ik mezelf nooit meer beschikbaar stellen voor het Nederlands elftal zolang Marco daar trainer is.
Heb zonet de openingsspeeldag gezien van de Bundesliga, moet zeggen dat ie Makaay ook weer in vorm is, wat is eigenlijk de aanleiding om hem niet meer te selecteren, zijn de huidige spitsen zoveel beter![]()
Ik denk nog niet dat je nu kan spreken van "vorm". Het is de eerste wedstrijd van het seizoen. Eerst maar afwachten wat hij in het vervolg brengt. En dan nog heb ik liever Van Nistelrooy dan Makaay.