MuscleMeat

Van bodybuilden naar berg geit met AAS

Ano_9146

Alles onder 1g is cruisen
uitgeschakeld
Waardering
123
Lengte
1m89
Massa
105kg
Vetpercentage
7%
Beste Beestjes

Zojuist heb ik een topic geopend dat ik ga stoppen met bodybuilding en dat ik me ga focussen op de klim sport

TOPIC

Over een jaar ofzo wil ik er natuurlijk weer iets bij gaan gebruiken maar wat raden jullie mij aan met dit doel?

Zelf dacht ik aan

Week 1 t/m 6 80-100mg anavar
Week 8 en 9 20mg Nolvadex
Week 10 en 11 clen
Week 12 en 13 ECA
Week 14 en 15 clen
Week 16 en 17 ECA

Een hééle lange tijd ga ik aan de glucosomine niet te vergeten

Alle tips en kritiek is welkom ik ben volkomen nieuw in de klim wereld maar het kuurtje erbij gaat nog wel een tijd duren voordat ik die er in knal.

Bij voorbaat dank

Beste Beestjes

Zojuist heb ik een topic geopend dat ik ga stoppen met bodybuilding en dat ik me ga focussen op de klim sport

TOPIC

Over een jaar ofzo wil ik er natuurlijk weer iets bij gaan gebruiken maar wat raden jullie mij aan met dit doel?

Zelf dacht ik aan

Week 10 en 11 clen
Week 12 en 13 ECA
Week 14 en 15 clen
Week 16 en 17 ECA

Alle tips en kritiek is welkom ik ben volkomen nieuw in de klim wereld maar het kuurtje erbij gaat nog wel een tijd duren voordat ik die er in knal.

Bij voorbaat dank

weet niet veel van klimmen .maar je heb er veel kracht voor nodig.maar denk nu ook niet dat je een beer van 110kilo wil zijn voor te bergklimmen? en denk niet dat berklimmers kuren? ik kan mis zijn.. grt

Glucosamine is geldverspilling. Geen een wetenschappelijk onderzoek waaruit blijkt dat het werkt tegen pees en gewrichtsklachten

http://www.youtube.com/watch?v=ZQKRcWRjQbs

Alsjeblieft, vind je vast wel interessant.

Aan de hand van deze video raad je aan om vooral niets te eten tot je 41kg bent afgevallen en iets van 18cm te krimpen.