MuscleMeat

Van bodybuilden naar berg geit met AAS

Ano_9146

Alles onder 1g is cruisen
uitgeschakeld
Waardering
123
Lengte
1m89
Massa
105kg
Vetpercentage
7%
Beste Beestjes

Zojuist heb ik een topic geopend dat ik ga stoppen met bodybuilding en dat ik me ga focussen op de klim sport

TOPIC

Over een jaar ofzo wil ik er natuurlijk weer iets bij gaan gebruiken maar wat raden jullie mij aan met dit doel?

Zelf dacht ik aan

Week 1 t/m 6 80-100mg anavar
Week 8 en 9 20mg Nolvadex
Week 10 en 11 clen
Week 12 en 13 ECA
Week 14 en 15 clen
Week 16 en 17 ECA

Een hééle lange tijd ga ik aan de glucosomine niet te vergeten

Alle tips en kritiek is welkom ik ben volkomen nieuw in de klim wereld maar het kuurtje erbij gaat nog wel een tijd duren voordat ik die er in knal.

Bij voorbaat dank

Beste Beestjes

Zojuist heb ik een topic geopend dat ik ga stoppen met bodybuilding en dat ik me ga focussen op de klim sport

TOPIC

Over een jaar ofzo wil ik er natuurlijk weer iets bij gaan gebruiken maar wat raden jullie mij aan met dit doel?

Zelf dacht ik aan

Week 10 en 11 clen
Week 12 en 13 ECA
Week 14 en 15 clen
Week 16 en 17 ECA

Alle tips en kritiek is welkom ik ben volkomen nieuw in de klim wereld maar het kuurtje erbij gaat nog wel een tijd duren voordat ik die er in knal.

Bij voorbaat dank

weet niet veel van klimmen .maar je heb er veel kracht voor nodig.maar denk nu ook niet dat je een beer van 110kilo wil zijn voor te bergklimmen? en denk niet dat berklimmers kuren? ik kan mis zijn.. grt

Glucosamine is geldverspilling. Geen een wetenschappelijk onderzoek waaruit blijkt dat het werkt tegen pees en gewrichtsklachten

http://www.youtube.com/watch?v=ZQKRcWRjQbs

Alsjeblieft, vind je vast wel interessant.

Aan de hand van deze video raad je aan om vooral niets te eten tot je 41kg bent afgevallen en iets van 18cm te krimpen.

Leuke oefening trouwens, pak die rope die je gebruikt als tricep pushdowns, hang deze over een pull-up bar heen en ga lekker hangen(met je handpalmen aan de onderkant van de knoop) tot je een ons weegt. Ist schwer as fick.

Laatst bewerkt:
Beste Beestjes

TOPIC

Zelf dacht ik aan

Week 10 en 11 clen
Week 12 en 13 ECA
Week 14 en 15 clen
Week 16 en 17 ECA

Bij voorbaat dank

waarom nog iets gebruiken als je gaat klimmen? ik heb vroeger zelf geklommen tot ik mijn ongeluk heb gehad waar ik heel goed vanaf ben gekomen maar toch drie vingerkootjes ben kwijtgeraakt. In het klimwereldje wordt niet gebruikt. Je hebt dat ook niet nodig. Train gewoon verder met gewichten maar gewoon één oefening per spier en zorg dat je ook een goed uithouding krijgt door te lopen. Clen en anavar heb je niet nodig. Ik zou niet weten waarom. Vermageren ga je gemakkelijk doen als je begint te lopen, veel minder eet en met kracht blijft trainen. Ik zou mijn krachtttaining gewoon veranderen door enkel te squatten met licht gewicht (veel herhalingen), vell pull'ups en soms blijven houden in bepaalde posities, dippen, military press. meer moet dat niet zijn.

---------- Post toegevoegd 26 July 2013 om 15:52 ----------

Glucosamine is geldverspilling. Geen een wetenschappelijk onderzoek waaruit blijkt dat het werkt tegen pees en gewrichtsklachten

alleszins niet tegen peesklachten. tegen gewrichtsklachten soms wel, soms niet.

En als je een keer goed naar beneden pleurt en je denkt bij je zelf 'meh, dat klimmen is toch niets voor mij' dan heb je wellicht ook wel iets aan dit filmpje!

http://www.youtube.com/watch?v=JEWkeMFsnjA

Alsof ze die filmpjes speciaal voor jou gemaakt hebben!:D

Heel veel werken aan de uithoudingsvermogen van je spieren, want je zal flink gaan verzuren.

• Topic Starter Topic Starter
Dankesjun das zin gans coole video's meine freund hahaha wat zegt die bij 25 minuten eigenlijk? dat je veel of juist weinig rust moet pakken? het 2e filmpje kijk ik straks, ik heb nu geen tijd meer :p karma

Dat heb ik al eens eerder van je gelezen dirk dat dat was gebeurd... balen man... gelukkig kon je wel nog aan bb doen! misschien is het inderdaad niet zon goed idee om er iets bij te gebruiken maar daar heb ik nog lang de tijd voor om over na te denken.

Ik blijf wel nog gewoon glucosomine erbij gebruiken

En als je een keer goed naar beneden pleurt en je denkt bij je zelf 'meh, dat klimmen is toch niets voor mij' dan heb je wellicht ook wel iets aan dit filmpje!

Heel veel werken aan de uithoudingsvermogen van je spieren, want je zal flink gaan verzuren.

Ik ga er maar van uit dat ik niet in een rolstoel beland :rolleyes:

Ik train nu al een tijdje op 3x15 maar zou het nut hebben om meer herhalingen te maken? Mij is altijd verteld dat 15 het maximale is en dat je eventueel een rep out kan doen maar ik wil het toch even dubbel checken.
Eerste grote berg in 2016:cool:

Ik zie niet echt in waarom je nog zou kuren en met gewichten trainen.
Je kan het beste zo licht mogelijk worden en heel veel klimmen. Evt bodyweight oefeningen als ondersteuning.

Heel veel werken aan de uithoudingsvermogen van je spieren, want je zal flink gaan verzuren.[/

---------- Post toegevoegd 27 July 2013 om 10:33 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=ZQKRcWRjQbs

Alsjeblieft, vind je vast wel interessant.

Aan de hand van deze video raad je aan om vooral niets te eten tot je 41kg bent afgevallen en iets van 18cm te krimpen.

Leuke oefening trouwens, pak die rope die je gebruikt als tricep pushdowns, hang deze over een pull-up bar heen en ga lekker hangen(met je handpalmen aan de onderkant van de knoop) tot je een ons weegt. Ist schwer as fick.

Het enigste wat ik zou willen beklimmen zijn de heuvels van dat blondje.
Haar naam?

Haar naam???!

Ik zie niet echt in waarom je nog zou kuren en met gewichten trainen.
Je kan het beste zo licht mogelijk worden en heel veel klimmen. Evt bodyweight oefeningen als ondersteuning.

Ik twijfel hier over omdat ik in de toekomst die gyno operatie ga krijgen.. ik zal dan weer een terugslag krijgen en dat is erg demotiverend voor mij.
Ik moet er nog goed over na denken maar ik heb daar nog tijd voor.
een klein kuurtje zoals anavar lijkt mij een mooie oplossing.:rolleyes:

Het enigste wat ik zou willen beklimmen zijn de heuvels van dat blondje.
Haar naam?

Haar naam???!

haar naam is tiddy:p

Waarom zo ver voorlopen op de zaken, je hebt nog geen muurtje beklommen?

daar kan ik op ingaan maar laat ik dat maar niet doen

lol, alsof een 'klein' kuurtje zoals anavar veel gaat doen.
Je staat daadwerkelijk op 10%? Of zijn je stats fake..?

Ik heb geen ervaring met klimmen, maar als ik mijn fantasie gebruik zou ik bijna alle isolatieoefeningen uit je training pleuren. Puur training op uithoudingsvermogen/kracht. Misschien zelfs de calisthenics kant op.
Uitzoeken hoeveel kg aan gear je bij elkaar mee moet sjouwen en misschien dan je trainingen met vergelijkbare gewichten op je rug uitvoeren. T is maar een ideetje

Potverdomme, wat een lekker ding!

lol, alsof een 'klein' kuurtje zoals anavar veel gaat doen.
Je staat daadwerkelijk op 10%? Of zijn je stats fake..?

+1

Gezien je krachtstats lijkt het me wel meevallen wat voor beest je bent (no offense)
Ik zie niet bepaald een ronnie coleman die zijn eigen kont bijna niet kan krabben. Sta je op het moment daadwerkelijk op 10%?

ik zeg nergens dat ik mezelf een beest vind en dat ik een Ronnie coleman ben.. ik ben de laatste die zoiets over mezelf zegt
ik vraag alleen om tips omdat ik nu nooit die berg ga halen.
lees alles nog eens na en kom dan klagen

---------- Post toegevoegd 28 July 2013 om 04:13 ----------

en de stats zijn van mij op mijn top...

ik zeg nergens dat ik mezelf een beest vind en dat ik een Ronnie coleman ben.. ik ben de laatste die zoiets over mezelf zegt
ik vraag alleen om tips omdat ik nu nooit die berg ga halen.
lees alles nog eens na en kom dan klagen

---------- Post toegevoegd 28 July 2013 om 04:13 ----------

en de stats zijn van mij op mijn top...

ik heb ook nergens gezegd dat je dat beweert, ik probeer te zeggen dat jij me niet zwaar genoeg lijkt om geen succes te boeken met klimmen. krachttraining kan je gewoon blijven doen, met de focus op afvallen aangezien je stats niet kloppen. Ga ervanuit dat je toch wel wat hoger als 10% staat. Daarom neig je ook naar anavar toe, omdat dit meestal in de cut gebruikt word. Als ik jou was zou ik nu gewoon degelijk gaan cutten en ook veel stabiliteit oefeningen gaan doen. Uiteraard meteen beginnen met klimmen, en pas over een tijdje verder kijken.

Terug
Naar boven