Fitness Seller

Van bodybuilden naar berg geit met AAS

Wat is je doel nou precies Bacardi?
Wil je je helemaal focussen op klimmen of stiekem toch nog een beetje breed blijven ?

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil wel mijn lichaam behouden maar ik wil niet halverwege opgeven als ik eenmaal daar ben.
Het gaat me nu zeker niet lukken om de top te bereiken maar om alles in te leveren zou zonde zijn.
Op de een of andere manier moet ik daar een tussenweg voor vinden..

Ik heb 2 klimmers in mijn kennissenkring/netwerk, die zijn van jou lengte en wegen rond de 75kg.

o.a:
lopen met zware bepakking
optrekken met extra gewicht
optrekken aan touw
opdrukken met 1 hand/arm
squats
jumplunges
kuitheffen met extra gewicht
griptraingen
coretrainingen
dit komt zo even bij me op als trainingsvormen.

aas is niet nodig!

Verder is een superconditie gewenst en vergeet niet de klimtrainingen op o.a. een klimwand.

veel trainen met eigen lichaams gewicht... optrekken enz enz ... Kuren op hoogte is top man als je bloed lekker dik wordt...Aangezien je daar al veel zuurstof hebt, beste combi ooit denk :)

De kuur loopt niet tijdens het klimmen als ik een kuurtje erbij pak .
Bedankt voor de tips porterhouse ik zet ze allemaal in me nieuwe schema

veel trainen met eigen lichaams gewicht... optrekken enz enz ... Kuren op hoogte is top man als je bloed lekker dik wordt...Aangezien je daar al veel zuurstof hebt, beste combi ooit denk :)

vooral om je kans op een embolie of hersenbloeding te vergroten.

voor de geïnteresseerden: ik heb een trainingslog geopend.

voor de mensen die het even vergeten zijn, dit zijn de forum regels in een trainingslog:

Iedereen is verantwoordelijk voor zijn/haar eigen log!
Als je hier een log start, dan ben jij zelf verantwoordelijk voor hoe die evolueert. Als iemand gaat rellen en je log dreigt uit de hand te lopen dan MOET je dit zo snel mogelijk rapporteren aan de forumleiding, zodat een moderator tijdig kan ingrijpen. Als je eerst 10 pagina's gaat meedoen met het rellen zal je log zonder pardon gesloten worden. Men kan niet verwachten dat een moderator een uur lang posts gaat filteren, deze mensen hebben nog iets anders te doen.

Een log is geen chat
Een log moet niet verwart worden met een chat. Het is de bedoeling dat je data over je vorderingen bijhoudt, en dat anderen (opbouwende) kritiek geven, je helpen, of wat van je kunnen leren. Als een log teveel begint te lijken op een post-opkrik koffieklets dan komt er ook een slotje op.

Heb altijd respect voor ieders log
Het is niet omdat jij iemand's statistieken lachwekkend vindt, dat je dat ook moet laten weten in de log van die persoon. Iedereen traint naar eigen mogelijkheden. Wie anderen gaat afkraken wordt verbannen uit het logboek.

Terug
Naar boven