MuscleMeat

Van hemel naar hel na 16 jaar anabolen.

dan zou onze rechtstaat in principe ook niks waard kunnen zijn, aangezien die ook gebaseerd is op morele waarden.

en jij blijkbaar vind dat een subjectieve waarde belangrijker is dan de meerderheid, wat in principe ook kan betekenen dat bv. vlasspelen bij een tested PL wedstrijd niet bestaat (voor sommige mensen), terwijl het in feite vlasspelen blijft.

Ik zeg nergens dat morele waarden niks waard zijn, maar dat deze altijd een mening zijn.

Vals spelen betekent dat je je niet aan de afgesproken regels houdt. Dus dat is een feit inderdaad.

dan zou onze rechtstaat in principe ook niks waard kunnen zijn, aangezien die ook gebaseerd is op morele waarden.

en jij blijkbaar vind dat een subjectieve waarde belangrijker is dan de meerderheid, wat in principe ook kan betekenen dat bv. vlasspelen bij een tested PL wedstrijd niet bestaat (voor sommige mensen), terwijl het in feite vlasspelen blijft.

Een rechtsstaat is ook niks waard. Ons recht is niet gelijk aan rechtvaardigheid. Rechtvaardigheid valt onder ethiek en moraal. Recht staat daar los van en is iets dat door bevoegde instanties als recht is aangemerkt. Zaken zoals moraal zijn niet van belang voor dat recht of de legitimiteit ervan, ook al zijn ze er wel op gebaseerd. Anders zouden er bijvoorbeeld geen mensen worden vrijgesproken op basis van procedurefouten e.d.

Ja, maar jij doet alsof moraal = recht
Een bende drugsdealers waar bewezen is dat ze kg's heroïne hebben verkocht die toch vrijgelaten worden o.w.v. een procedurefout is nauwelijks rechtvaardig of moreel te noemen lijkt mij, de rechtstaat is dus niks waard.

On topic graag..

respect voor het neerpennen.

Mijn mening: tracht je niet te focussen op het negatieve, want dan ben je sowieso in een negatieve sfeer continue.
Kijk vooruit en kijk wat je kan bereiken, ga daarvoor.

Zo dat is even een boekje open doen over jezelf! respect dude! Zeker gezien het "ogen open" moment en je realisatie dat alles invloed heeft op je "innerlijk". Ben zelf absoluut geen voorstander van het gebruik van anabolen of wat dan ook. Heb er wel mee te maken in privé leven, maar bestempel dat als de keuze van een ander.. al vindt ik het heel jammer..is het ieder zijn keuze en zal ik dat blijven vinden, ook al snap ik dat er soms meer nodig is om meer te bereiken.. the sky is the limit....

Het is gewoon bizar welke invloed het heeft op gedrag. En laten we zeker niet beginnen over verslavingsgevoeligheid! want dat komt zeker om de hoek kijken.

Kijk naar tren... wow wat een middel is dat zeg.. ga je hard op enzo..... en tevens veranderd de helft van de mannen in een oer-aap zonder fatsoen.. (mijn mening :))

Ik hoop serieus dat je dit volhoud en off kunt blijven als je dat echt wilt...misschien wordt 2015 wel een jaar dat je de boel weer op de rit krijgt en misschien is de lengte van je huwelijk genoeg om uiteindelijk samen weer bij elkaar te komen.

hoe dan ook.. respect voor je open boekje...

Zo dat is even een boekje open doen over jezelf! respect dude! Zeker gezien het "ogen open" moment en je realisatie dat alles invloed heeft op je "innerlijk". Ben zelf absoluut geen voorstander van het gebruik van anabolen of wat dan ook. Heb er wel mee te maken in privé leven, maar bestempel dat als de keuze van een ander.. al vindt ik het heel jammer..is het ieder zijn keuze en zal ik dat blijven vinden, ook al snap ik dat er soms meer nodig is om meer te bereiken.. the sky is the limit....

Het is gewoon bizar welke invloed het heeft op gedrag. En laten we zeker niet beginnen over verslavingsgevoeligheid! want dat komt zeker om de hoek kijken.

Kijk naar tren... wow wat een middel is dat zeg.. ga je hard op enzo..... en tevens veranderd de helft van de mannen in een oer-aap zonder fatsoen.. (mijn mening :))

Ik hoop serieus dat je dit volhoud en off kunt blijven als je dat echt wilt...misschien wordt 2015 wel een jaar dat je de boel weer op de rit krijgt en misschien is de lengte van je huwelijk genoeg om uiteindelijk samen weer bij elkaar te komen.

hoe dan ook.. respect voor je open boekje...

Kijk eens naar de datum van het bericht van TS ;)

Epic bump haha

Ja!!! en?

maakt toch geen reet uit???

Ik vond het de moeite waard om te lezen en te reageren.

Je geeft aan dat je hoopt dat 2015 het jaar wordt dat hij het weer op de rit krijgt. Het bericht is uit 2011. Mag hopen dat het al lang weer op de rit is. Overigens is TS volgens mij al lange tijd niet meer geweest hier. Uit je bericht kreeg ik het idee dat je dacht dat het om iets recents ging.

Hehe 4 jaar na dato iemand wensen dat hij het weer op de rit krijgt :')

heb jij ook altijd bloedwerk gedaan zoja je testo levels ook weer terug naar normaal

heb jij ook altijd bloedwerk gedaan zoja je testo levels ook weer terug naar normaal

Zoiets vroeg ik mij eigenlijk ook af. Hoe staat het met je algehele gezondheid na 16 jaar steroiden?
Heb je en zoja welke testen heb je allemaal laten doen en wat waren de resultaten?

Wat een homo topic.

Terug
Naar boven