AndroidHealthClinic

Van hemel naar hel na 16 jaar anabolen.

ik vertik het om iets te lezen met de structuur van niveau 5 jaar.

Ik voel me zelf ook van karakter veranderen na 2 kuren..

On topic nu!

Af en toe voel ik mn geest nog keren. Soms komt er opnieuw een andere persoonlijkheid terug in me boven voor enkele uren en zie ik de dingen weer anders.
Gelukkig nemen die momenten nu sterk af en kan ik de laatste dagen meestal wel realistisch denken.
Maar het kwaad is geschiedt en dingen zijn waarschijnlijk onherstelbaar beschadigd.
Mijn vrouw en ik hadden een prachtig leven samen, niks tekort, integendeel.
Nu is mijn toekomst een groot vraagteken, geen idee wat er verder gaat gebeuren en of ik het normale leven ooit nog ga aankunnen.

Tnx 4 reading.

hoi, hoe gaat het nu met je?
Neem je bepaalde medicijnen om mentaal te herstellen??

Ik herken diit ook sterk bij mij ,dat ik niet meer zo realistisch ben als vroeger ,alleen maar aan "trainen" en "spieren kweken" en "eten" denken de hele dag. Ik heb dan ook hele tijd gekuurd gehad , wat kan ik nu het beste doen om zo snel mogelijk te herstellen ?

Ik wil terug een normaal leven gelijk vroeger ,samen met mijn vriendin . En niet gelijk nu , de hele dag piekeren om niks en opgejaagd zijn en wantrouwig ...

hoi, hoe gaat het nu met je?
Neem je bepaalde medicijnen om mentaalte herstellen??

Ik herken diit ook sterk bij mij ,dat ik niet meer zo realistisch ben als vroeger ,alleen maar aan "trainen" en "spieren kweken" en "eten" denken de hele dag. Ik heb dan ook hele tijd gekuurd gehad , wat kan ik nu het beste doen om zo snel mogelijk te herstellen ?

Ik wil terug een normaal leven gelijk vroeger ,samen met mijn vriendin . En niet gelijk nu , de hele dag piekeren om niks en opgejaagd zijn en wantrouwig ...

bromazepam, diazepam, seroquel,..werken allemaal zeer kalmerend en geven je rustiger gevoel best natuurlijk in overleg met arts gebruiken maar je geraakt er zo aan succes verder!

hoi, hoe gaat het nu met je? Neem je bepaalde medicijnen om mentaal te herstellen?? Ik herken diit ook sterk bij mij ,dat ik niet meer zo realistisch ben als vroeger ,alleen maar aan "trainen" en "spieren kweken" en "eten" denken de hele dag. Ik heb dan ook hele tijd gekuurd gehad , wat kan ik nu het beste doen om zo snel mogelijk te herstellen ? Ik wil terug een normaal leven gelijk vroeger ,samen met mijn vriendin . En niet gelijk nu , de hele dag piekeren om niks en opgejaagd zijn en wantrouwig ...
zelfde hier,hele dag piekeren om niks ,ogejaagd ,wantrouwig.Ben ook al jaren aan het kuren. Een oplossing heb ik niet voor je helaas ,weet het zelf niet . ---------- Toegevoegd om 13:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:35 ----------
bromazepam, diazepam, seroquel,..werken allemaal zeer kalmerend en geven je rustiger gevoel best natuurlijk in overleg met arts gebruiken maar je geraakt er zo aan succes verder!
zeker niet doen,die dingen worden aangeraden niet langer dan 1 week te gebruiken en met reden.Ze zijn zeer verslavend en je word er stom van bij klangdurig gebruik.

epische bump

Ach ben wel benieuwd hoe het nu met de TS zou zijn...

want achteraf na een breakup spijt krijgen komt niet voor bij mensen die niet roiden

---------- Post added at 16:02 ---------- Previous post was at 16:01 ----------

heilige moeder van bumps

Ben zelf ook in die positie geweest van TS. Zat toen te experimenteren met een aantal soorten AAS in een lange blaast (TREN/BOLD/MAST/TEST) icm harddrugs als coke,speed. Hierbij nam ik doordeweeks Benzos om rustig te kunnen slapenen niet constant te hoeven piekeren/paniekerig te worden.

Nu ben ik volledig gestopt met harddrugs en moet toch bekennen dat coke een insluiper is.

Zit op dit moment aan hgh en hgh fraq only. Vandaag zet ik weer me eerste ml test zo ga k de eerst aankomende 6 weken cruisen.
Voor TS benzo's helpen je heel goed hiertegen.

Ik ben er ook achter dat hoge doseringen voor mij niet meer weg gegeld.

Ik hou het bij year round 250/300mg test e ew met soms 15 weken mast op 500mg, dan weer 10 weken cruise, dan weer Primo 400mg pw voor 15 weken ofso.
Mooi lekker rustig.

Heb zelf gemerkt dat hoge doseringen van sommige producten fucken met je brain.

Benzo's zijn echt superverslavend en heel slecht om regelmatig/langere perioden te gebruiken. Idioten hier die dat soort dingen aan anderen aanraden.

Terug
Naar boven