Fitness Seller

Van hemel naar hel na 16 jaar anabolen.

Ben zelf ook in die positie geweest van TS. Zat toen te experimenteren met een aantal soorten AAS in een lange blaast (TREN/BOLD/MAST/TEST) icm harddrugs als coke,speed. Hierbij nam ik doordeweeks Benzos om rustig te kunnen slapenen niet constant te hoeven piekeren/paniekerig te worden.

Nu ben ik volledig gestopt met harddrugs en moet toch bekennen dat coke een insluiper is.

Zit op dit moment aan hgh en hgh fraq only. Vandaag zet ik weer me eerste ml test zo ga k de eerst aankomende 6 weken cruisen.
Voor TS benzo's helpen je heel goed hiertegen.

Ik ben er ook achter dat hoge doseringen voor mij niet meer weg gegeld.

Ik hou het bij year round 250/300mg test e ew met soms 15 weken mast op 500mg, dan weer 10 weken cruise, dan weer Primo 400mg pw voor 15 weken ofso.
Mooi lekker rustig.

Heb zelf gemerkt dat hoge doseringen van sommige producten fucken met je brain.

Hoe kun je iemand die kennelijk zwaar verslavingsgevoelig is ( los van 't feit dat ie het wss toch niet meer leest ) nu een product als Benzo's aanraden, die shit is verslavend als f**k.

Verder blij dat ik van dit alles geen last heb. Voel me niet opgejaagd, niet paniekerig, niet wantrouwig of wat dan ook :)

Gelukkig heb je een verslaving zelf in de hand en kies je er zelf voor....

ik heb echt niks tegen anabolen enzo.

waar ik wel wat tegen heb, zijn mensen die zich voordoen als nattys.

dat is moreel gezien kansloos.

Hoeveel squat jij naturel ongeveer?

Ik blast op 700 tren en cruise op 250 test en ik heb echt nergens last van. Ben zelfs veel liever voor mijn vriendin als ik aan de tren zit ivm het stijgende libido.

Je weet dat als je het toegeeft tegen mensen die er geen verstand van hebben, je er dan eeuwig gezeik van hebt? zeker als je in een dorp woont zoals het mijne.
Het is voor die mensen als heroine spuiten, daarboven komt dat iedereen denkt dat je je fysiek in een dag of 2 heb gekregen.

Dus zo kansloos is dat niet.

Irl toegeven dat je AAS gebruikt is misschien wel het domste wat je kunt doen... beetje kortzichtig van je. Dat jij er geen vooroordelen hebt betekent niet dat anderen dat niet hebben.

Irl toegeven dat je AAS gebruikt is misschien wel het domste wat je kunt doen... beetje kortzichtig van je. Dat jij er geen vooroordelen hebt betekent niet dat anderen dat niet hebben.

Neemt niet weg dat het in essentie immoreel blijft.

En je dus immoreel bezig bent, dat is gewoon een feit, losstaande van wat anderen erover denken.

En je dus immoreel bezig bent, dat is gewoon een feit, losstaande van wat anderen erover denken.
Dus als jij vroeger in een streng gelovige community homoseksueel was, had je dat gewoon gedeeld met de anderen? Ook al zou dat een enorme impact hebben? Want tsja anders ben je immoreel bezig.

Dus als jij vroeger in een streng gelovige community homoseksueel was, had je dat gewoon gedeeld met de anderen? Ook al zou dat een enorme impact hebben? Want tsja anders ben je immoreel bezig.

Heb je als homo een (externe) voordeel in het leven tov 'niet homos'?

Hoody waar ben jij eigenlijk wel goed in/heb je wel verstand van?

Gaat het er volgens jou om dat het an sich gebruiken van anabole steroïden immoreel is? Losstaand van er wel of niet voor uitkomen? Waarom dan?

waar beweer ik dat?

het gebruiken vind ik niet immoreel, het liegen over een extern 'iets' waar je voordeel uit haalt is in feite immoreel. nogmaals, dat is een feit.

Iets immoreel vinden is subjectief en dus iets wat iemand kan vinden/denken maar wat absoluut geen feit is.

Wat wel een feit kan zijn is dat jij dat immoreel vindt ;)
Ik vind dit bijvoorbeeld zelf absoluut niet want naar mijn mening (welke dus tevens subjectief is) is het in sommige gevallen dom om toe te geven dat je anabolen gebruikt. Bijvoorbeeld wanneer je omgeving er een probleem van zal maken of dat je er zelfs voor opgepakt kan worden.

---------- Toegevoegd om 18:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:22 ----------

waar beweer ik dat?

het gebruiken vind ik niet immoreel, het liegen over een extern 'iets' waar je voordeel uit haalt is in feite immoreel. nogmaals, dat is een feit.

Iets vinden is geen feit
Neemt niet weg dat jij dat mag vinden natuurlijk

dan kan je net zo goed (subjectief) vinden dat een moordenaar niet immoreel bezig is, terwijl hij dat in feite wel is.

Dat mag ik vinden ja en jij mag daar ook je mening over hebben. Ik vind moord in sommige gevallen niet immoreel. Bijvoorbeeld wanneer een serie moordenaar de doodstraf krijgt of dat een vader iemand dood slaat die zijn dochter aan het verkrachten is (is in America gebeurd en die kerel is zelfs volgens de wet vrujgesproken). Of wanneer iemand jou wil vermoorden dat je hem vermoord uit zelf verdediging

Zijn wel vrij exclusieve gevallen wanneer ik moord niet immoreel vind zoals je ziet.

Maar dat is natuurlijk mijn mening net zoals het jouw mening is dat elke moord immoreel is.

Dat mag ik vinden ja en jij mag daar ook je mening over hebben. Ik vind moord in sommige gevallen niet immoreel. Bijvoorbeeld wanneer een serie moordenaar de doodstraf krijgt of dat een vader iemand dood slaat die zijn dochter aan het verkrachten is (is in America gebeurd en die kerel is zelfs volgens de wet vrujgesproken). Of wanneer iemand jou wil vermoorden dat je hem vermoord uit zelf verdediging

Zijn wel vrij exclusieve gevallen wanneer ik moord niet immoreel vind zoals je ziet.

Maar dat is natuurlijk mijn mening net zoals het jouw mening is dat elke moord immoreel is.

dan zou onze rechtstaat in principe ook niks waard kunnen zijn, aangezien die ook gebaseerd is op morele waarden.

en jij blijkbaar vind dat een subjectieve waarde belangrijker is dan de meerderheid, wat in principe ook kan betekenen dat bv. vlasspelen bij een tested PL wedstrijd niet bestaat (voor sommige mensen), terwijl het in feite vlasspelen blijft.

Laatst bewerkt:
Dubbel

Achgossie nog steeds bezorgd om wat anderen mensen van je denken, jongetje toch.

Terug
Naar boven