XXL Nutrition

Van mug naar olifant! (Nieuw lid)

tukkert16

Novice
Waardering
1
Lengte
1m75
Massa
60kg
Hallo beesten!:D

Na een tijdje rondgelezen te hebben op dit forum heb ik een account aangemaakt. Ik ben sinds ongeveer een maand begonnen op een sportschool hier in de buurt voor een mooie prijs (Fit for free:rolleyes:) Nadat ik daar de vraag stelde of er een schema voor me gemaakt kon worden, moest ik 10 euro neerleggen. Dit heb ik niet gedaan, omdat ik het gevoel had dat de betreffende instructeur er ook vrij weinig van wist (Zag er niet echt uit alsof hij jaren ervaring had) Toen ben ik wat gaan aankloten met o.a. leg curls, leg presses, lat pull downs en dumbbell presses (Voelde wel wat lullig toen ik de 14 kilo niet meer omhoog kreeg.. Maar wie niet klein begint wordt natuurlijk nooit groot ;) ) Toen ik inzag dat dit ook niet ging werken heb ik me aangemeld op deze site en ik hoop dat jullie me wat beter kunnen helpen aan een goed schema.

Mijn doel is om volgend jaar toch wel goede vooruitgang geboekt te hebben vooral op kracht in mijn armen en benen en op langere termijn een goede fysiek gehaald te hebben, op een mooi gewicht. Ik ben nu toch wel erg licht, zoals jullie kunnen zien in mijn stats, maar begin wel een buikje te krijgen. Ik weet niet wat handiger is, om nu te gaan cutten of te bulken voor veel spiermassa en even "schijt hebben" aan dat buikje.. :p

Alvast bedankt voor jullie adviezen!

Yo man

Je bent er 1 zoals velen op dit forum begonnen zijn :D Gewoon lekker rondneuzen op dit forum, beetje alle stickies lezen van Trainingsschema's en Voeding en lekker proberen je eigen schema qua voeding en training te maken en tips te vragen of dit goed is of niet (dus niet regelrecht vragen of wij er 1 voor je maken :P). Je gaat vanzelf vooruit, verwacht alleen niet dat het makkelijk is hehe.

En met die instructeur had je idd gelijk, die weten er helemaal niets van :)

Begin lekker met bulken, succes

Je klinkt al een stuk beter dan alle andere ecto's die zich aanmelden op dit forum!
Gewoon meteen lekker beginnen met bulken ;) En dat fit for free, is dat wel iets dan? Heb je geen H4rDc00rDere gyms in de buurt?

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie snelle antwoorden! Ik ga meteen beginnen met de boel uitprinten en doorlezen. Morgen ook even op zoek naar wat andere sportscholen, dat zal wel goedkomen denk ik.

Fit for free is dat ook niet met zon lullige machinetjes met domme gewichtjes die eigenlijk lucht zijn en je moet instellen met een knopje?

maarja Welkom en good luck met de stickies te lezen :d

Bedankt voor jullie snelle antwoorden! Ik ga meteen beginnen met de boel uitprinten en doorlezen. Morgen ook even op zoek naar wat andere sportscholen, dat zal wel goedkomen denk ik.
Hehe ok nice! Denk dat je het best gewoon meteen bij een lekkere hardcore gym kan beginnen, leer je het meteen op de goeie manier!

Hehe ok nice! Denk dat je het best gewoon meteen bij een lekkere hardcore gym kan beginnen, leer je het meteen op de goeie manier!

Wat Peanut zegt :P, ik heb ook 1,5 maand zitten kloten in healthcenter met smith. Nu ik in een hardcore gym zit lijken me trainingen veel beter :)

Succes met je doelen en wie weet word je wel een ripped olifant :P

- Verwijderd, blijkbaar heeft mijn broer hier ook een account op deze pc. Ergens een admin die deze post kan deleten?

Laatst bewerkt:

Ja, ik ga morgen meteen op zoek

Jeutje mina, goed intro!

Succes met je doelen.
Bedankt!

Wat Peanut zegt , ik heb ook 1,5 maand zitten kloten in healthcenter met smith. Nu ik in een hardcore gym zit lijken me trainingen veel beter

Succes met je doelen en wie weet word je wel een ripped olifant

Leeftijdsgenoot! Ik zal zeker op zoek gaan naar een goede gym en ooit zal ik die olifant wel worden... Het begin is er al (De slurf)

Morgen ?
Nee, nu ga je zoeken :mad: !!

Joke ;) Ja die olifant komt wel als je goede voeding/training/rust hebt ;)
De tijd zal het leren.

Bij welke fit4free zit je nu? (welke stad)

- Verwijderd, blijkbaar heeft mijn broer hier ook een account op deze pc. Ergens een admin die deze post kan deleten?

Goede eerste post... maar dat maakt niet uit toch? je mag dan toch ook wel gewoon 'leren' op dit forum?

@TS : welkom en succes kerel. gaat wel lukken als ik het zo lees.

Waarom een olifant?
BEER moet je worden !

Vandaag begonnen met rippetoe, niet echt zware gewichten gepakt maar ik denk wel dat het een goed schema voor mij is.

Doe je ook al iets aan voeding?

Ondertussen druk bezig, nu wil ik vanavond gaan maar voel me niet helemaal goed, verkoudheid etc. Zal ik erg veel merken als ik vandaag niet ga? Voeding houd ik wel gewoon op peil dus dat is geen probleem.

Ga gewoon zal je dan wel merken zeker ?
Ik ben nu ook ziek kattenlam door ziekte maar toch blijven trainen ..
Maak van die mug nu toch geen olifant

Terug
Naar boven