XXL Nutrition

Van mug naar olifant! (Nieuw lid)

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon geweest en ging redelijk, niezend door de sets heen maar het ging!

proficiat, have an egg now

Hallo beesten!:D

Na een tijdje rondgelezen te hebben op dit forum heb ik een account aangemaakt. Ik ben sinds ongeveer een maand begonnen op een sportschool hier in de buurt voor een mooie prijs (Fit for free:rolleyes:) Nadat ik daar de vraag stelde of er een schema voor me gemaakt kon worden, moest ik 10 euro neerleggen. Dit heb ik niet gedaan, omdat ik het gevoel had dat de betreffende instructeur er ook vrij weinig van wist (Zag er niet echt uit alsof hij jaren ervaring had) Toen ben ik wat gaan aankloten met o.a. leg curls, leg presses, lat pull downs en dumbbell presses (Voelde wel wat lullig toen ik de 14 kilo niet meer omhoog kreeg.. Maar wie niet klein begint wordt natuurlijk nooit groot ;) ) Toen ik inzag dat dit ook niet ging werken heb ik me aangemeld op deze site en ik hoop dat jullie me wat beter kunnen helpen aan een goed schema.

Mijn doel is om volgend jaar toch wel goede vooruitgang geboekt te hebben vooral op kracht in mijn armen en benen en op langere termijn een goede fysiek gehaald te hebben, op een mooi gewicht. Ik ben nu toch wel erg licht, zoals jullie kunnen zien in mijn stats, maar begin wel een buikje te krijgen. Ik weet niet wat handiger is, om nu te gaan cutten of te bulken voor veel spiermassa en even "schijt hebben" aan dat buikje.. :p

Alvast bedankt voor jullie adviezen!

Betalen voor een schema bij je sportschool... Nog nooit van gehoord :eek:

Terug
Naar boven