Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou ik ben weer goed bezig zo. Na het hele poppers verhaal(http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/poppers-zijn-weird-90622/)
was ik gister op werk, ff op me werk gegeten met z'n allen, en toen vroeg ik me collega of ze iets had tegen de hoofdpijn, en terwijl ik me overhamd zwaar geconcentreerd aan het aantrekken ben duwt ze een pilletje lachend in me hand, en zegt: Zo hier ga je je vast beter van voelen!
Maar zo geconcentreerd op het aantrekken van me overhemd had ik TOTAAL niet door dat ze onwijs aan het lachen was en me aankeek, en ik stop zo dat pilletje in me mik. Me collega schreeuwde nog: Nee joh gek! Maar het was al te laat!![]()
Ik mocht me overhemd maar weer uittrekken en ik mocht aan de andere kant van de bar gaan zitten en wachten totdat de xtc z'n werk zou doen
Tsja en het was aan haar om uit te leggen aan me baas waarom ik aan de bar zat ipv achter de bar stond whahaha
Nog geen kwartier en 1 wisky-cola later kwam er een onwijse grijns op me gezicht en een half uurtje later begon ik hem FLINK te stuiteren! whahahahaha
Toen was ik ff naar huis gegaan en heb ik hem ff flink achter de computer lopen spacen op wat house muziek en heb ik gezellig lopen msn-en met Peoples, Mikki en wat andere niet-DBB'rs
Ik tikte SNELLLLL niet normaal! Niemand kon me bij houden![]()
Toen later duurde het een uurtje langer dan normaal voordat ik in slaap viel, maar had wel een top avondje![]()
dat lijkt me haast onmogelijk zonder te kotsen....Maar wat ik me dan afvraag........jij stopte dat pilletje zo droog in je smoel en slikte hem door!!!![]()
dat lijkt me haast onmogelijk zonder te kotsen....

Toch zijn er mensen die het 'zo' zonder water of dergelijke naar binnen kunnen werken. (ik zelf niet, maar heb het wel vaker gezien.)

Stiekem vond je het wel leuk anders had je er niet om gelachen.
En een pilletje slik je zo door hoor zonder water, gewoon in een keer in je huig mikken.
Nee we hadden net achter gegeten en me glas stond naast me op tafel!Maar wat ik me dan afvraag........jij stopte dat pilletje zo droog in je smoel en slikte hem door!!!![]()
dat lijkt me haast onmogelijk zonder te kotsen....
WHAHAHA ja lachen man! Maar het probleem is dat ik haar daar niet mee kan pakken! Haar kennende zal ze me alleen maar bedanken voor de geweldige "space" die ze dan meemaakt

Tuurlijk vond ik het geinigStiekem vond je het wel leuk anders had je er niet om gelachen.

Moet je na gaan, en nu vond ik er al weinig aanGhehehe....nice one!
Hou dr wel ff rekening mee dat de 1e xtc ervaring vaak het leukst is. Dat gevoel zul je erna niet snel meer bereiken
Hou het liever bij me wisky-cola!Luister, zelf had ik het echt niet genomen als ik het door had! Ik cycle indd 3 weekjes en ga daarna 5 á 6 weekjes off. In die tijd drink ik niet eens een biertje!Maar voor de rest ben ik HELEMAAL niet verslavings gevoelig, rook niet eens, en ik vind het voorlopig wel goed geweest zo met al die bende. Dus voorlopig raak ik NIKS meer aan (zoals ik eigenlijk altijd al heb gedaan).