AndroidHealthClinic

Van poppers naar xtc (per ongeluk) :D

Nou ik ben weer goed bezig zo. Na het hele poppers verhaal(http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/poppers-zijn-weird-90622/)
was ik gister op werk, ff op me werk gegeten met z'n allen, en toen vroeg ik me collega of ze iets had tegen de hoofdpijn, en terwijl ik me overhamd zwaar geconcentreerd aan het aantrekken ben duwt ze een pilletje lachend in me hand, en zegt: Zo hier ga je je vast beter van voelen!

Maar zo geconcentreerd op het aantrekken van me overhemd had ik TOTAAL niet door dat ze onwijs aan het lachen was en me aankeek, en ik stop zo dat pilletje in me mik. Me collega schreeuwde nog: Nee joh gek! Maar het was al te laat! :D

Ik mocht me overhemd maar weer uittrekken en ik mocht aan de andere kant van de bar gaan zitten en wachten totdat de xtc z'n werk zou doen :roflol:

Tsja en het was aan haar om uit te leggen aan me baas waarom ik aan de bar zat ipv achter de bar stond whahaha :roflol:

Nog geen kwartier en 1 wisky-cola later kwam er een onwijse grijns op me gezicht en een half uurtje later begon ik hem FLINK te stuiteren! whahahahaha

Toen was ik ff naar huis gegaan en heb ik hem ff flink achter de computer lopen spacen op wat house muziek en heb ik gezellig lopen msn-en met Peoples, Mikki en wat andere niet-DBB'rs :roflol:

Ik tikte SNELLLLL niet normaal! Niemand kon me bij houden :D

Toen later duurde het een uurtje langer dan normaal voordat ik in slaap viel, maar had wel een top avondje :roflol:

Maar wat ik me dan afvraag........jij stopte dat pilletje zo droog in je smoel en slikte hem door!!!??? :eek: dat lijkt me haast onmogelijk zonder te kotsen....

Ghehehe....nice one!

Hou dr wel ff rekening mee dat de 1e xtc ervaring vaak het leukst is. Dat gevoel zul je erna niet snel meer bereiken.

Geintje had ze mij mogen flikken
Hoppa oeps, lsd druppel in der glas, kunnen we ook lachen

GHB in haar drankje volgende keer? ;)

Toch zijn er mensen die het 'zo' zonder water of dergelijke naar binnen kunnen werken. (ik zelf niet, maar heb het wel vaker gezien.)

Ja ik heb het ook weleens gezien ja hahaha echt te belachelijk voor woorden dat begrijp ik echt niet.....:D

IK heb een vol glas cola nodig.......om het weg te krijgen...

Halfje krijg je zo weg hoor
Je moet wel tegen de ongelofelijke chemische smaak kunnen

:roflol:

Stiekem vond je het wel leuk anders had je er niet om gelachen.

En een pilletje slik je zo door hoor zonder water, gewoon in een keer in je huig mikken.

:roflol:

En een pilletje slik je zo door hoor zonder water, gewoon in een keer in je huig mikken.

Precies, en twee ook nog wel.
Probleem ontstaat pas als je bek al dusdanig droog is dat je het niet wegkrijgt en het ding in je mond uit elkaar valt. Dan ben je behoorlijk genaaid als je geen water hebt.

Jah, gelukkig kon je normaal pitten, dat is het meest vervelende als je normaal niet gebruikt lijkt me

• Topic Starter Topic Starter
Maar wat ik me dan afvraag........jij stopte dat pilletje zo droog in je smoel en slikte hem door!!!??? :eek: dat lijkt me haast onmogelijk zonder te kotsen....
Nee we hadden net achter gegeten en me glas stond naast me op tafel!

GHB in haar drankje volgende keer? ;)
WHAHAHA ja lachen man! Maar het probleem is dat ik haar daar niet mee kan pakken! Haar kennende zal ze me alleen maar bedanken voor de geweldige "space" die ze dan meemaakt :roflol:

Tuurlijk vond ik het geinig :D

Ghehehe....nice one!

Hou dr wel ff rekening mee dat de 1e xtc ervaring vaak het leukst is. Dat gevoel zul je erna niet snel meer bereiken
Moet je na gaan, en nu vond ik er al weinig aan :cool: Hou het liever bij me wisky-cola!

Luister, zelf had ik het echt niet genomen als ik het door had! Ik cycle indd 3 weekjes en ga daarna 5 á 6 weekjes off. In die tijd drink ik niet eens een biertje!Maar voor de rest ben ik HELEMAAL niet verslavings gevoelig, rook niet eens, en ik vind het voorlopig wel goed geweest zo met al die bende. Dus voorlopig raak ik NIKS meer aan (zoals ik eigenlijk altijd al heb gedaan).

Hmm en dit dan?

Nog geen kwartier en 1 wisky-cola later

Mss zit hij in de 5á6 weken off?

Botje liegt, ik kon je makkelijk bijhouden op msn;)!

Vreemd mannetje ben jij Botje.
Je bent poppers nodig om een vrouw geil te krijgen en je bent xtc nodig om plezier te hebben.
Naturel stel je dus weinig voor jammer voor je :D

Terug
Naar boven