MuscleMeat

Van poppers naar xtc (per ongeluk) :D

Ghehe Botje,volgens mij kan je vet lachen met jou :D

Mooie b*ch die jou een xtc pil aan smeert en zegt dat het paracetemol is. Ik zou die chick een veeg op haar smoel verkopen.

• Topic Starter Topic Starter
Mooie b*ch die jou een xtc pil aan smeert en zegt dat het paracetemol is. Ik zou die chick een veeg op haar smoel verkopen.

Idd, een veeg uit de pan verdomme.

Nogmaals, ze dacht dat ik echt wel doorhad dat het een xtc-tje was! Ze probeerde me nog tegen te houden. Was gewoon een fout gelopen grapje. Boeiend, als ik er niet eens mee zit, waarom zouden jullie je er druk om moeten maken!

Ik zie de lol er wel van in eigenlijk :D Wel beetje vreemd dat je daarna aan de whisky cola zat.. lijkt me niet echt een geschikte combinatie met je eerste keer XTC

Ik geloof er niks van.

zij maken zich druk om het feit dat jij je er niet druk om maakt!!! BROTHERHOOD!

Nogmaals, ze dacht dat ik echt wel doorhad dat het een xtc-tje was! Ze probeerde me nog tegen te houden. Was gewoon een fout gelopen grapje. Boeiend, als ik er niet eens mee zit, waarom zouden jullie je er druk om moeten maken!

Maak me er niet druk om, geef enkel mijn mening. Ik ben niet tegen het gebruik van xtc, maar ik vind het wel een foute grap. Maarja das mijn mening.

• Topic Starter Topic Starter
Ach, hij is 22, hij moet toch wat he ;)

Het komt ooit goed ;)

Terug
Naar boven