- Waardering
- 2
Halfje krijg je zo weg hoor
Je moet wel tegen de ongelofelijke chemische smaak kunnen
Laat IZ het niet horen meneer.....

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Halfje krijg je zo weg hoor
Je moet wel tegen de ongelofelijke chemische smaak kunnen

Vreemd mannetje ben jij Botje.
Je bent poppers nodig om een vrouw geil te krijgen en je bent xtc nodig om plezier te hebben.
Naturel stel je dus weinig voor jammer voor je![]()

Mooie b*ch die jou een xtc pil aan smeert en zegt dat het paracetemol is. Ik zou die chick een veeg op haar smoel verkopen.
Mooie b*ch die jou een xtc pil aan smeert en zegt dat het paracetemol is. Ik zou die chick een veeg op haar smoel verkopen.
Nogmaals, ze dacht dat ik echt wel doorhad dat het een xtc-tje was! Ze probeerde me nog tegen te houden. Was gewoon een fout gelopen grapje. Boeiend, als ik er niet eens mee zit, waarom zouden jullie je er druk om moeten maken!
Dan moet je maar aan Mikki of Peoples vragen hoe ik hem speesde gister

Ik ben vanaf gister wel tegen het gebruik van xtcMaak me er niet druk om, geef enkel mijn mening. Ik ben niet tegen het gebruik van xtc, maar ik vind het wel een foute grap. Maarja das mijn mening.
Whaha wat een bende is 't!Schrijf jij op je beeldscherm dan?
Ik druk een toets in op mn toetsenbord.

Verkapte "ik chat met mikki" postDan moet je maar aan Mikki of Peoples vragen hoe ik hem speesde gister![]()
Ik ben vanaf gister wel tegen het gebruik van xtcWhaha wat een bende is 't!
Nogmaals: zeg tegen dat mens dat ze een andere dealer zoekt want het klopt echt van geen kanten hoe je het ervaren hebt.