Fitness Seller

Van welk bb verantwoord voedsel kan jij echt genieten?

Rijst

havermout, peanut butter, tonijn, yoghurt, kwark, ei, zowat alles denk ik

Niks, heb een hekel aan eten.

chocomel natuurlijk

kip in alle vormen :D
Rijst heb ik ook wel graag.
Kwark eten is echt een strijd tegenwoordig, ben het kotsbeu aant worden

patat mayo

OT mijn pasta met gewokte kip en cashew

Spaghetti(gorgonzola,cherry tomaat saus), eieren(gebakken en gekookt),Brinta wakker worden, melk, kip (honing mosterd in de oven) en nog veel en veel meer.

Eigenlijk bijna alles wat ik eet wel, bakje magere kwark met cashewnoten vind ik heerlijk.
S'avonds kipfilet met groenten en 3 eitjes, overdag kipfilet op brood, allemaal lekker ;)

Melk, eieren, noten, gehakt, biefstuk, rijst, brinta, kwark (met cacao en zoetstof:p), en ik ben waarschijnlijk wel nog paar dingen vergeten :D

Zalm staat op 1
Voor de rest alle soorten vlees en vis, zonder gekke sauzen of poes pas.

Vind overigens wel veel meer lekker, maar niet bijzonder lekker zoals verse vis. Heb wat dat betreft wel geluk met mijn afkomst, de Tunesische keuken is over het algemeen erg gezond.

Ik kijk elke avond al uit naar m'n ontbijt: brinta, magere melk en whey :D

steak - eieren - kipfilets - zalm

Vlees

Voedsel is per definitie BB verantwoord imo ;)

Maar van de standaard "traditionele-bodybuilders-eetlijst" geniet ik echt van mn melk met brinta en whey. Zal het nooit beu worden :p

Koude melk nadat je thuis komt van werk :thumbs:. Voor eten kwark / noten.

Gebakken eieren met zout/peper en kwark.. mhmmmmmmmmmm

Wat ik echt superlekker vind is mijn ontbijt, 40g brinta, 40g havermout + flinke schep kaneel + precies genoeg gekookt water, tot het een harde smurrie is :D.

Je moet geen zaken in je schema stoppen die je niet door je strot krijgt ofcourse. Ik eet gewoon alles graag wat ik in mijn schema heb staan; het ene is eerder gewoon, andere zaken zijn dan echt superheerlijk :)
Het probleem is momenteel gewoon dat ik van alles niet teveel kan eten door het cutten :(

Terug
Naar boven