XXL Nutrition

Van welk bb verantwoord voedsel kan jij echt genieten?

Kip met ketchup, Lekkere vette gebakken zalm, Tartaar, Brintha met whey, Kwark met whey.
De hap begint steeds meer de wat vettere kant op te gaan. Maarja droge kip dat krijg ik echt niet meer weg. Tenzij het vers gekookt is

---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

Koude melk nadat je thuis komt van werk :thumbs:. Voor eten kwark / noten.

klinkt als verhongering en uitdroging

Kwark met cashewnoten is echt lekker.

Voor de rest is een boterham met ketchup en tonijn ook best lekker , spaghetti met ketchup en kippewit eet ik ook graag.

Een boterham met mayonaise + kippewit is gwn overdreven lekker mrjah dat komt natuurlijk door de mayonaise :(.

Vlees voornamelijk biefstuk en tartaar

biefstuk !!!!!!!!!

rest van het vreten staat me best tegen heb ook al een aantal weken geen kwark gevreten of kip want dat komt me echt me neus uit

Alles van bb voer...

Zalm, biefstuk, ijskoude melk, rode grapefruit.

Kip met ketchup, Lekkere vette gebakken zalm, Tartaar, Brintha met whey, Kwark met whey.
De hap begint steeds meer de wat vettere kant op te gaan. Maarja droge kip dat krijg ik echt niet meer weg. Tenzij het vers gekookt is

---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

klinkt als verhongering en uitdroging
???.. Omdat ik van koude melk kan genieten na een harde dag werken?

In de middag kan ik 500g kwark trouwens bijna niet wegkrijgen qua smaak, en 's avonds is 500g echt weg binnen 1 minuut.

• Topic Starter Topic Starter
Kwark hoort imo ook echt ijskoud te zijn. :D

kwark met 80gr havermout, 2 bananen, beetje zoetstof, kaneel en wat water om te verdunnen in de blender

Kwark hoort imo ook echt ijskoud te zijn. :D
Merk jij ook dat die magere kwark verschillende smaken heeft? De dag voordat ik nieuwe kwark ga halen heb ik altijd nog 1 bak kwark in de koelkast staan, die smaakt echt anders dan de kwark die ik de volgende dag haal. :p

Soms zitten er ook van die vieze klonten in.. Das mie goor haha.

kwark, eieren, tonijn, melk, yoghurt, karnemelk, kip,

• Topic Starter Topic Starter
Merk jij ook dat die magere kwark verschillende smaken heeft? De dag voordat ik nieuwe kwark ga halen heb ik altijd nog 1 bak kwark in de koelkast staan, die smaakt echt anders dan de kwark die ik de volgende dag haal. :p

Soms zitten er ook van die vieze klonten in.. Das mie goor haha.
Ja kwark verschilt heel erg van kwaliteit per x. Ik heb ook de ene x hele dunne kwark en de andere x kan ik mn lepel er in vast zetten.:p Maar klonten heb ik nog niet zovaak gehad want dan ga ik er wel mee terug naar de winkel want ik haal meestal gelijk 2dozen kwark.:)

verdun je het dan zodat je het kan drinken of? :eek:

Ik verdun mijn kwark ook met water; maar dat is gewoon omdat het anders erg moeilijk is om die te mengen met mijn brinta.
Kan best geloven dat zo'n mix van kwark, brinta, noten, whey en een banaan een waarlijke lekkernij is als je die in de blender gooit =)

Hoe meer vlees hoe beter!

IJskoude melk met een scoop whey delicious Cappuccino. Echt een traktatie!!!!!

Zalm, without a doubt.. Varkenshaasjes gaan er ook wel in!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Blauwe vinvis. Lekkere vette tonijn... HEEERLIJK EN SUPERGEZOND. :meal:

Terug
Naar boven