AndroidHealthClinic

vanadyl suikerziekte?

Anoniem1983

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
11
hallo allemaal!

even het volgende:

Is het nou echt zo dat vanadyl suikerziekte kan veroorzaken...en zojah is dit alleen bij te hoge doseringen of is de kans altijd aanwezig.?

Heb een potje staan maar achteraf niet genoeg research gedaan van te voren naar de bijwerkingen :rolleyes:

Groeten M.

niet gebruiken die shit. ik heb mijn potje ook weg gepleurd.
Het schijnt zo goed te werken dat het veel teveel Insuline aanmaakt. ik zou hem laten staan

Ik heb het een tijdje gebruikt samen met creatine en mijn lichaam reageerde er heel goed op, ongelofelijke pomp voor een lange tijd (beetje het effect wat NO2 zou moeten hebben denk ik).
Het nadeel was dat ik na een weekje steeds warriger begon te worden in mn hoofd (moest een boek inleveren op school, dus boek mee, om er thuis achter te komen dat ik het was vergeten. Dus vrijdag maar ff met de auto heen, speciaal voor dat boek, kom ik er halverwege (zo'n 11 km) achter dat ik het boek vergeten was! :D ) Ik had op flexonline gelezen dat iemand er zeer ziek van was geworden met extreem lage bloedsuikerspiegels (die had ook per ongeluk iets van 100 mg geslikt), dus ben ik er maar mee gestopt met het oog op tentamens enzo.
Ik denk dus dat het er inderdaad voor zorgt dat je insulinespiegels zeer verhoogd worden wat resulteert in lage bloedsuikerspiegels en dat kan weer de oorzaak zijn voor diabetes type 2

Ik heb hier een tijd geleden ook een vraag over gesteld.
Kan zo gauw mijn post ff niet vinden, maar de meningen waren nogal verdeeld.
De slechte verhalen die je hoort zijn gebaseerd op hoge doseringen per dag en gebruik voor een lange tijd achter elkaar. Die combinatie is niet goed. (Met wat is dat wel zo?)
Ik ben het toch gaan nemen en heb dat drie weken gedaan. Ik heb wel een goede pomp gehad en in combinatie met creatine gedaan en dat werkt prima. Ook geestelijk is het een goede motivator omdat je die goede pomp hebt.
Ik heb het ook aan diverse mensen buiten dit forum gevraagd en als je het voor drie weken (wat ook op het potje staat) gebruikt met een dosering van 20 mg per dag dan kan het volgens "de experts" geen kwaad. Of ik het nog een tweede keer zou nemen weet ik niet. Ik ga ook lekker op creatine alleen dus echt toegevoegde waarde heeft het voor mij persoonlijk niet. En toch blijven de slechte verhalen ook in je hoofd hangen dus voor mij geen vanadyl. Niet omdat ik meteen die slechte verhalen op mij vindt slaan , maar meer omdat het geen toegevoegde waarde heeft. De pomp is leuk maar die zakt ook weer en dan?

Ik kan me niet voorstellen dat vanadyl tot diabetes leidt, tot welk type dan 1 of 2 of beide?. Wat wel kan is hypoglykemie. Vanadyl bootst de werking van insuline na en kan dan in een gezond persoon als co- factor van insuline gaan werken. Hierdoor zal er teveel glucose de spier, lever en eventueel vetweefsel ( dan wel als vetzuur) ingetrokken worden. Hierdoor zal de bloedglucose spiegel dalen tot onder de normaal waarde en dus heb je hypoglycemie.

De symptomen hiervan zijn onder andere: hartkloppingen, honger, verwardheid, verlies van coordinatie etc.

Wat wel is, vanadyl is toxisch voor de lever. Dus als je het teveel en te lang gebruikt kan dat een probleem gaan geven. Maar diabetes, nee, dat geloof ik niet.

Maar ik sta open voor iemand die een andere mening heeft

Terug
Naar boven