AndroidHealthClinic

Vanavond Peter R. de Vries

ik heb ook even zitten kijken . wat een verschrikkelijk vies eng zielig ventje is dat zeg.
De wetgeving moet inderdaad aangepast worden op contacten die via internet lopen.

Zo'n vent is denk zelf anaal vernederd door een familieLID ofzo

Die vent moet chemisch gecastreerd worden!

Back to the 30's!!!

Hell yeah!!

Niemand een link dat je dit ergens terug kan kijken ?

Typisch. Ik meen dat het iets van de laatste tijd is met die msn gesprekken, vroeger deed hij juist niet dit soort shit.

Die pedo is schandalig, maar de manier waarop die moeder er aan meewerkt is ook op zijn minst belachelijk te noemen.

Peter is in dit verhaal duidelijk de lachende derde.

Zeer nice dat hij nog steeds vastzit. Die plug was gewoon bedoelt als voorbereiding op z'n eigen staaf.

Ze zeggen ook altijd hetzelfde als ze worden gepakt " waarom is dit verboden? we zouden alleen praten " xD

Vonden jullie die plug er niet enorm geil uit zien?

wat een kanker pedo hoop dat ze hem goed te pakken nemen in de gevangenis

ik kan me iets herinneren dat Peter jaren geleden een soortgelijke ontmoeting had en dit ook had uitgezonden.
:thumbs:

Gadverdamme wat een smeerlap, levenslang in de bak!!

• Topic Starter Topic Starter
Die gozer gaat het pittig krijgen in de bajes, en terecht ook.
Als die tenminste niet vroegtijdig wordt vrijgelaten want dat kan nml. ook nog in dit achterlijke landje.

Die gozer gaat het pittig krijgen in de bajes, en terecht ook.
Als die tenminste niet vroegtijdig wordt vrijgelaten want dat kan nml. ook nog in dit achterlijke landje.
ik denk dat hij 6 uur moet snoeien. in juni/juli natuurlijk want nu is het veel te koud.

Typisch. Ik meen dat het iets van de laatste tijd is met die msn gesprekken, vroeger deed hij juist niet dit soort shit.

Die pedo is schandalig, maar de manier waarop die moeder er aan meewerkt is ook op zijn minst belachelijk te noemen.

Peter is in dit verhaal duidelijk de lachende derde.

Wat?

sensatie TV, pure sensatie tv.

Terug
Naar boven