AndroidHealthClinic

Vandaag Inside

wtf

Niet raar opkijken als hij er binnenkort weer een tijdje niet is

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.843
Misschien ook niet zo snugger dat hij al een paar keer zijn woning en wagens liet filmen?

Mensen weten gewoon waar bekenden wonen. Half Dordrecht en omstreken weet dat.

Misschien een heads up voor rijken en bekenden om ook beschermingsglas te installeren. Wel eens gehoord dat Gullit in een Mercedes B Guard rijdt/reed

Zal er ook weleens bij Badr worden ingebroken?

Als Johan Derksen denkt dat de wereld zo inelkaar steekt dat meisje Meis met de plaatselijke warme bakker moet neuken. 'Sterren' zoeken en gaan om met mister goldcards of beroemdheden.

Mobility Mary gespot @ 0:27

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.849
Get the f**k away from me!

Zuurbier Blijdorp nootjes enzo lekker man

Die toto bij vi :roflol: :lol:

Als Johan Derksen denkt dat de wereld zo inelkaar steekt dat meisje Meis met de plaatselijke warme bakker moet neuken. 'Sterren' zoeken en gaan om met mister goldcards of beroemdheden.

En mister Goldcards willen nu juist net wel dat lekkere mokkeltje achter de lokale bar wegplukken.
Zal je als stud kansloos zijn zonder status? Kan hier helaas niet over oordelen :D

Kan. Als het poesje er nat van wordt.

Een van de leukste die ik heb gezien. Alleen maar de poep en plas grapjes!

Robbie de kip, leg eens een ei :roflol:

Wat een commotie allemaal. Vind het persoonlijk allemaal zwaar overdreven en vraag me af wat je tegenwoordig nog wel mag of kan zeggen en ben benieuwd hoe dit gaat aflopen en vooral naar de reactie maandag vanuit Johan

Terug
Naar boven