AndroidHealthClinic

Vandaag Inside

zo te zien niet. Gijp zijn kop staat op full madness

Gijpie is boos, zal dit nog lang duren?
Boos op wie ?
ik kijk het al niet meer vanaf begin eerste uitzendingen VI Oranje.

wat een negatieve kut show is dat geworden (was het al :p) :o

---------- Toegevoegd om 20:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:56 ----------

Ik hoor het net,
watTF doei programma , als het al niet wegh was....

t*ring wat een mong*len bij mekaar zeg,
lijkt dbb wel :roflol:

En dan Gijpie de schuld geven, nu weet ik niet of dat ook werkelijk zo is,
maar lachwekkend is het wel....

• Topic Starter Topic Starter
Derksen is een kwal die zichzelf tot vervelens toe herhaald.

het zijn allemaal net mensen he

orkest nopes en dat maakt hem zo grappig

Gijpie is boos, zal dit nog lang duren?

Voor wat meer info: Gijpie had een interview gegeven, Derksen een column geschreven:

http://www.geenstijl.nl/archives/images/columnderksenoverGIJP.jpg

Derksen heeft wel een beetje gelijk. Die Gijp heeft zn leven lang alles gekregen. Luie fl**ker, asociaal als de pest volgens mij, en lekker 4ton verdienen voor VI alleen al. En dan net zeggen t boeit me allemaal geen reet blablabla

:popcorn:

Is gewoon ook niet normaal. In een normaal leven was hij zwerver geweest. Maarja, hij zal wel multi-millionaire zijn. Sommige mensen krijgen een beetje teveel gratis, zonder hard werk of talent. Daardoor krijgen ze ook vreemde trekjes vaak. Verder niks persoonlijks. Kan wel om hem lachen soms.

Vraag me ook altijd af wat voor figuren thuis uit volle borst mee lachen met die Gijp.

Die "ruzie" geeft alleen maar meer publiciteit, alles voor die extra kijkcijfers
nos doet t beter op t moment volgens mij

http://m.spitsnieuws.nl/archives/entertainment/2013/03/ruzie-legt-vi-geen-windeieren
http://www.ad.nl/ad/nl/1022/Celebs/...il-met-ruzie-kijkcijfers-VI-opschroeven.dhtml

Net zo echt als die ruzie tussen genee en derksen destijds zeker
Alles heeft een reden, zeker bij een commerciële zender. Het zal misschien niet helemaal een vooropgezet plan zijn maar ze grijpen het zeker aan om die kijkcijfers maar omhoog te krijgen.

Je praat wel altijd heel stoer trouwens bascross, vet cool is dat!

Heb je die kop van gijp gezien? Die stond srs op rage mode..

Als die gasten dit allemaal spelen moet je ze per direct contracteren als acteur.

Het is me allemaal wat dat voetbal.....

Denk zelf ook dat de ruzie echt is, kijk bv alleen al naar het awkward sfeer aan tafel gisteren bij VI.
Daarnaast vond ik Johan en Gijp er ook fucked-up stressed uitzien, met name Johan, zag eruit alsof hij niet veel had geslapen.

Ik geloof best dat er veel gefaked is binnen VI, zelf nam ik dat ook makkelijk waar in het verleden, om een voorbeeld te geven: De zogenaamde ''ruzie'' tussen Johan en wilfred, waarbij Johan live wegliep uit de uitzending, maar dit lijkt toch echt een serieuze ruzie te zijn tussen Johan en Gijp.

Zoals Rob aangaf, die kop van Gijp wel priceless :roflol:
Zeker niet fake.

Mocht het toch fake zijn, stuur ze dan direct naar Hollywood :roflol:

Ik denk dat het een mix is van 2 factoren, de ruzie is namelijk echt, maar ik denk dat ze het stiekem niet erg vinden dat de kijkcijfers hierdoor omhoog rocketen, daar zijn ze zich beiden erg bewust van.

Je praat wel altijd heel stoer trouwens bascross, vet cool is dat!

Nee hoor, als echte VI liefhebber zou je mijn quote wel herkennen. Dat je niet ziet dat de ruzie echt is geeft al dat je geen echte VI liefhebber bent.

---------- Toegevoegd om 09:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:26 ----------

Kijkcijfers zijn trouwens een stuk lager dan zondag, zonder ruzie. Dat argument werkt dus helaas niet meer.

Terug
Naar boven