- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet niet wie ik gaarder vind, Tom Egbers die Studio Voetbal leid of Schelvis die aanschuift bij VI.

wow dus dit programma heeft ook echt een legitimate following
De magie raakt helaas wel een beetje weg ondertussenOm nog maar te zwijgen over de expertise van Jan Mulder.![]()
Om nog maar te zwijgen over de expertise van Jan Mulder.![]()
Het ligt niet aan het programma maar aan het onderwerp. Altijd maar weer hetzelfde geneuzel. 'Domme overtreding dit', 'stomme scheidsrechter zo', 'man man man wat een slechte wedstrijd', 'soooow wat een geweldige wedstrijd'. Ik kijk het juist vanwege de onzin dat maakt het nog enigzins vermakelijk. Het is gewoon een satirisch programma dat toevallig over voetbal gaat.

daar heb ik sowieso geen woorden voor...Het ligt niet aan het programma maar aan het onderwerp. Altijd maar weer hetzelfde geneuzel. 'Domme overtreding dit', 'stomme scheidsrechter zo', 'man man man wat een slechte wedstrijd', 'soooow wat een geweldige wedstrijd'. Ik kijk het juist vanwege de onzin dat maakt het nog enigzins vermakelijk. Het is gewoon een satirisch programma dat toevallig over voetbal gaat.
Ja dat houd je toch maar op zich kan een ander soort format wel wat afwisseling brengen.Ik denk persoonlijk, dat dit niet zo heel veel meer uitmaakt, alles is te gemaakt en in herhaling.. Studio sportdaar heb ik sowieso geen woorden voor...
Ik ben er pas ingestapt toen het al voetbal international heette dus ik ken niet anders. Dit jaar gaat het toch al vaker over voetbal dan de paar jaren ervoor. Dat hadden ze ook zo afgesproken nav dat gedoe van vorig jaar. Twee keer per week is inderdaad wat veel. Het probleem is volgens mij dat er teveel voetbal wordt uitgezonden om naar 1x in de week te gaan. Als je op maandag de hele week champions league, europa league en eredivisie gaat bespreken ben je niet echt actueel meer. Mss dat ze met twee verschillende formats kunnen komen.Voor het onderwerp voetbal bestaat zo ver ik ken al 20 jaar een praatprogramma, misschien nog wel veel langer. Is altijd wel populair geweest maar nooit uitgemolken, gewoon eens per week een uurtje op de nos. Het leukst was vi toen het nog eens per week was, net nadat het nog een andere naam had. Verschil is dat door het succes van deze "vernieuwde" stijl het totaal uitgemolken is. Het mag van mij juist wel iets meer over het voetbal zelf gaan, natuurlijk in combinatie met satire. Maar goed, dit kan dus nooit als je dit 2 keer per week 1,5uur moet volpraten want zo veel gebeurt er niet op de velden. Ben benieuwd als Derksen stopt op welke voet dit verder gaat.
Blad VI breekt met programma Voetbal International
http://nos.nl/artikel/2014425-blad-vi-breekt-met-programma-voetbal-international.html
Topictitel kan binnenkort verandert worden.
Johan zit om 23 uur bij Jinek om meer uitleg te geven.