Fitness Seller

Vandaag Inside

Sierd sloopte Derksen gisteren. Wat was dat genieten :roflol:

bascross30351 zei:
Nee hoor, als echte VI liefhebber zou je mijn quote wel herkennen. Dat je niet ziet dat de ruzie echt is geeft al dat je geen echte VI liefhebber bent.

---------- Toegevoegd om 09:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:26 ----------

Kijkcijfers zijn trouwens een stuk lager dan zondag, zonder ruzie. Dat argument werkt dus helaas niet meer.

Ik ben geen echte vi liefhebber nee maar daarom mag ik er nog wel een mening over hebben. Ik geloof niet zo in dat toeval, net als t hoogtepunt van t wk in zicht komt en op t dieptepunt van t programma (qua kijkcijfers tov studio brasil) komt er ineens zo'n ruzie tussen twee knarren die al jarenlang zonder problemen bij elkaar aan tafel zitten. En zeker ook omdat het om een commerciële zender gaat ben ik niet zo naief om dit soort toneel te geloven.

En die kijkcijfers blijven gewoon slecht omdat het publiek het programma een beetje beu is. Is nog nooit zo veel kritiek op geweest als nu denk ik. Dus ik vrees dat ook deze stunt ze niet heel veel gaat helpen.

Ik ben geen echte vi liefhebber nee maar daarom mag ik er nog wel een mening over hebben. Ik geloof niet zo in dat toeval, net als t hoogtepunt van t wk in zicht komt en op t dieptepunt van t programma (qua kijkcijfers tov studio brasil) komt er ineens zo'n ruzie tussen twee knarren die al jarenlang zonder problemen bij elkaar aan tafel zitten. En zeker ook omdat het om een commerciële zender gaat ben ik niet zo naief om dit soort toneel te geloven.

En die kijkcijfers blijven gewoon slecht omdat het publiek het programma een beetje beu is. Is nog nooit zo veel kritiek op geweest als nu denk ik. Dus ik vrees dat ook deze stunt ze niet heel veel gaat helpen.

De kijkcijfers zitten helemaal niet op een dieptepunt. VI Oranje zit meestal rond de miljoen, dat hadden in de twee voorgaande edities ook.

Studio Brasil heeft volgens mij wel wat meer dan voorgaande jaren, maar dat zal te maken hebben met het nieuwe format en dat Jack van Gelder er niet meer bij is.

De kijkcijfers zitten helemaal niet op een dieptepunt. VI Oranje zit meestal rond de miljoen, dat hadden in de twee voorgaande edities ook.

Studio Brasil heeft volgens mij wel wat meer dan voorgaande jaren, maar dat zal te maken hebben met het nieuwe format en dat Jack van Gelder er niet meer bij is.

True story :roflol:

Zal het boekie wat die Van Egmond aan het schrijven is over VI en wat er achter de schermen afspeelt daar ten gunste komen.

0% kans dat dit fake is. Zelfde geldt voor situatie met Derksen/Genee destijds. Mag inderdaad duidelijk zijn dat je geen vaste kijker bent.

Ik vraag me wel eens af of zich dat nu allemaal echt afspeelt, of is het toneel van beide heren.

columnderksenoverGIJP.jpg

Laatst bewerkt:
Dat is van meer dan 2 weken terug of zo terwijl ik die zooi nog niet eens volg. Welcome to yesterday.

Laatste nieuws was dat ze iig weer voor 2 jaar getekend hebben toch?

was gewoon gespeeld man, kijkers aantrekken.

Oud nieuws en niet boeiend.

tl;dr..

Maandag de eerste aflevering was al oersaai, net de uitzending van gister op de helft gestopt met kijken. Nu het alleen nog maar over voetbal gaat vind ik het geen fl**ker meer aan. Denk dat de kijkcijfers hard achteruit zullen gaan.

Schelveccio bij VI :cheer:

---------- Toegevoegd om 20:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:31 ----------

Dude is al 55. Zou je ook niet zeggen.

Kut programma en nog nepper dan Goede tijden slechte tijden..
zo, hij lijkt 40...

Weet niet wie ik gaarder vind, Tom Egbers die Studio Voetbal leid of Schelvis die aanschuift bij VI.

Terug
Naar boven