Fitness Seller

Vandaag Inside

• Like
Waarderingen: mat
Was hij laatst niet bij 5 jaar later van Pauw? Volgens mij zei hij dat hij het nog doet voor het geld. Pakt volgens mij tegen de 4 ton per jaar.

Een beetje media geil is hij natuurlijk ook wel, anders zit je niet ook nog in allerlei andere programma's. Met je kop op tv om over jezelf te vertellen wat je over 5 jaar gaat doen en 5 jaar geleden hebt gezegd. :roflol:
Dat kan Derksen dus niet zeggen, maar prima om het op geld te houden wat ook een belangrijke reden zal zijn.

Ook ironisch hoe Gijp grapte dat de assistenten van d*ck Advocaat steeds maar hopen dat hij er een jaartje aan vast plakt, voor het hele vi geldt natuurlijk hetzelfde als Derksen er mee stopt.
Zie het Derksen ook nog gewoon 5 jaar blijven doen hoor, misschien over een jaar nog één keer per week, door gaat hij zeker als zijn gezondheid het toe laat.

Een beetje media geil is hij natuurlijk ook wel, anders zit je niet ook nog in allerlei andere programma's. Met je kop op tv om over jezelf te vertellen wat je over 5 jaar gaat doen en 5 jaar geleden hebt gezegd. :roflol:
Dat kan Derksen dus niet zeggen, maar prima om het op geld te houden wat ook een belangrijke reden zal zijn.

Ook ironisch hoe Gijp grapte dat de assistenten van d*ck Advocaat steeds maar hopen dat hij er een jaartje aan vast plakt, voor het hele vi geldt natuurlijk hetzelfde als Derksen er mee stopt.
Zie het Derksen ook nog gewoon 5 jaar blijven doen hoor, misschien over een jaar nog één keer per week, door gaat hij zeker als zijn gezondheid het toe laat.

Rene is het ook beu.

• Topic Starter Topic Starter
Wisten jullie al dat je 10 ruggen moet betalen om in het programma van Harry Mens te komen?

Hij woont ook in dat hotel dacht ik.

Laatst bewerkt:
Woont in Huis ter Duin, programma is in het grand cafe dat in Hotel van Oranje zit. Weleens zien zitten in Huis ter Duin.

Die Elja heeft het iq van een grasmaaier...

'Nee het waren er meer dan een. Waaren het er 2 dan? Nee, het was er een heel de wedstrijd lang.'

tumblr_inline_o58r6dmSfe1suaed2_500.gif

Wiskunde boven het nummer 1, altijd lastig.

• Topic Starter Topic Starter
Die haalde ook niet alles uit zijn carrière.

Die gast heeft schoenen met klittenband zodat hij niet zijn veters hoeft te laten strikken.

:lol:

Sjek met haar, maar Kees was ook toen al kaal.

Doet mij trouwens denken aan dit fantastische lied.

Die links naast Jack heeft jarenlang Sterkste Man gepresenteerd. Weet alleen zn naam niet meer.

Terug
Naar boven