Fitness Seller

Vandaag Inside

Wat een pens heeft die Boskamp toch ook :lol:

Topshow.

Hyballa doet leuk mee

• Topic Starter Topic Starter
Het is stuitend hoe Gijp en Derksen trainers onderschatten.

Ik was het eigenlijk wel met Gijpie eens. Heb het zelf zo ook ervaren, maar wellicht gold voor mij hetzelfde als voor Gijpie: teren op talent en niet de intentie om echt alles eruit te halen.

Derksen lult continue tegenstrijdig hierover. Dan is opleiding weer belangrijk en moet je talenten brengen, een andere keer moet je ze gewoon in de ploeg droppen als ze goed genoeg zijn en heeft de trainer geen nut.

Hoe ze telkens klagen over het 'gedrag' van trainers is sowieso erg afgezaagd geworden. Het is net zoals Rene's stokpaardje dat verdedigers 'groot en sterk' moeten zijn.

VI moet je niet kijken voor de inhoud, daar hebben we Studio Voetbal voor.

Het is net zoals Rene's stokpaardje dat verdedigers 'groot en sterk' moeten zijn.

R. Carlos (1.68) Córdoba (1.73) Mascherano (1.74) D. Alves (1.72)​

34qqogz.jpg

Die kunnen met een bal overweg. Hij maakt vaak comments over lengte en kracht met betrekking tot verdedigers in NL, die geen van allen hebben. Het is wel een stokpaardje van hem, waar regelmatig wordt gechargeerd.

Kritiek? Kom maar op! :mad:

Davids
(1.7) Mascherano (1.74)

R. Carlos (1.68) Córdoba (1.73) F. Cannavaro (1.76) D. Alves (1.72)

Irwin (1.73)
Cafu (1.76)
F. Baresi (1.76)
Gattuso (1.77)

proxy.php?image=http%3A%2F%2Fi65.tinypic.com%2F34qqogz.jpg

R. Carlos (1.68) Córdoba (1.73) Mascherano (1.74) D. Alves (1.72)​

34qqogz.jpg

Nou ja Braziliaanse wingbacks noem ik niet echt verdedigers, en al zeker Roberto Carlos niet. Cordobo deed het goed omdat hij Lucio ernaast had staan. In sommige systemen kan het wel, als je tegen de middenlijn verdedigd bv of als je met een snel/groot combo speelt.

Ulrich van Gobbel was ongekend snel en sterk. Maakte vroeger indruk.

Terug
Naar boven