AndroidHealthClinic

Vandaag Inside

Attent het kaartje van Kuijt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.244
Gênant dat Hans altijd zo hysterisch doet wanneer iemand het woord 'kanker' gebruikt.

Kan ie zich weer profileren.

Groeten van mij en only for men

Gênant dat Hans altijd zo hysterisch doet wanneer iemand het woord 'kanker' gebruikt.

Ik snap heel de redenatie niet achter dit politiek correct gedoe. Een woord mag niet in scheldvorm gebruikt worden, ook al verliest het dan zijn originele betekenis, omdat het een vreselijke ziekte is?

Als ik god***domme zeg betekent dit toch ook niet dat ik actief geloof dat een god mij verdoemt heeft...

Ik snap heel de redenatie niet achter dit politiek correct gedoe. Een woord mag niet in scheldvorm gebruikt worden, ook al verliest het dan zijn originele betekenis, omdat het een vreselijke ziekte is?

Als ik god***domme zeg betekent dit toch ook niet dat ik actief geloof dat een god mij verdoemt heeft...

10 jaar geleden was schelden met kanker not done maar het zit er inmiddels zo ingebakken. (in Nederland). Gewoon een lekkere klank om mee te schelden net zoals kut.

Nijhuis bij VI. Doet leuk mee :)

Prima gozer wel, kan je denk ik wel een biertje mee drinken. Alleen vind ik op professioneel gebied wel dat er een keuze gemaakt moet worden door de KNVB: of in de richting van Nijhuis (meer door laten voetballen), of volgens internationale (UEFA/FIFA) richtlijnen fluiten.

• #1.250
Denk dat Nijhuis wat doorslaat met z'n onzin. Gisteren had Williams gewoon rood moeten krijgen.

Geel :roflol:

Dan is het van Koeman nog raarder dat hij na de match zo kwaad was op Bas.

Hij moet maar weer eens stoom afblazen bij de h**ren.

• #1.255
Ojee

Was toch een prima uitzending uiteindelijk.

Doden voor lul zetten (Chriet Titulaer) is ook niet sjiek, Jelle.

Ik begrijp dat het een trauma is voor die man, maar hij stelt zich wel een beetje aan. Genee heeft uitgelegd waarom ze moesten lachen en heeft ook tijdens de uitzending nog gezegd dat het een hele erge situatie is. Waarom toch iedere keer zo'n haat? Misschien dat die man beter aangifte kan doen.

Ik vond t wel een bijzonder ongemakkelijk moment. Je weet als je om zoiets gaat zitten lachen dat je daar gezeik mee krijgt

Misschien moet Jelle eens man en paard noemen. Jaren zijn mond dichtgehouden, nu zegt hij een en ander. Prima alsnog maar wat wilt die ermee bereiken. Gedwongen worden tot orale sex is natuurlijk erg en net zo strafbaar maar verkrachting gaat in mijn ogen een stap verder. Je ziet als je fragment bekijkt zo dat ze er ongemakkelijk bij zitten. Om dan te schreeuwen dat wanneer RTL echt geschrokken is van zijn verhaal dat dan "het seksistische kutprogramma" van de buis gehaald moet worden..?
As Jelle nou eens aangifte gaat doen wordt het risico op verdere mogelijke slachtoffers beperkt, maar dat doet hij niet. Wie weet wie er na hem nog is gedwongen. Als hij toen aan de bel had getrokken had wellicht een en ander voorkomen kunnen worden. Daar hoor je meneer niet over want "mogelijke schadevergoeding betalen en tweede hypotheek". Zal allemaal, maar dan moet je niet zo hoog van de toren blazen als een paar mannen in een voetbalprogramma (lol) er een beetje schaapachtig om lachen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven