MuscleMeat

Vandaag Inside

Dit soort onderwerpen zijn gewoon niet handig om te bespreken aan die lollige tafel van VI. Verder moet die kerel niet zo janken en gewoon verder met zijn leven.

Wat een lul. Hetzelfde flikte hij jaren na de dood van Theo van Gogh, ook in dat dwdd programma. Jelle kwam uitleggen waarom Theo niet in aanmerking diende te komen voor een prijs van de Vara. "Goede interviewer, goede filmmaker, maar die stukjes van hem hebben Nederland KAPOT gemaakt". Theo die bruut om zeep geholpen werd heeft een land dus vernietigd met zijn stukjes. OK Jelle bedankt voor jouw bijdrage. En toen hij daarop via twitter werd aangesproken kwam hij hiermee:

:roflol:

Zijn zuster, AAF, is ook al zo'n treurige bedoeling. Die stukjes van haar doen menig schrijver huilen. En dan te bedenken dat de vader van die twee de Theo van Gogh van de jaren '70 was. Go figure.

Hannelore de Groot
Vraag me af hoe Jelleke had gereageerd als men de draak had gestoken met pappa stotteraar Malle Hugo. Een huilende Aafke & Jelleke bij DWDD, Pauw en Humberto zeker en vast. Om de woorden van Liesbeth Wytzes te gebruiken: "God, verlos ons toch eens van die familie Brandt Corstius.
Vind ik leuk · Beantwoorden · 2 · 5 uur
1506517_10205514728604855_6465909808571001784_n.jpg

Olaf Hendriksen
Of als er een bekende surinamer zou overlijden en dan met een surinaams accent voor gaan lezen.
Vind ik leuk · Beantwoorden · 1 · 5 uur
12806139_1233235326691151_9098450204486535672_n.jpg
..

Benieuwd of ze er vanavond wat van zeggen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.269
Op wiens worstje heeft hij nou moeten blazen?

Iemand van het team rond het tv programma Barend en Van Dorp.

• #1.271
Stiekem was het Frits. :)

Nee, hoop wel dat hij er nu een strafzaak van maakt.

Misschien dat Jelle nog wat bewijs heeft bewaard :emo:

• #1.273
Doet me denken aan de tijd dat we 'Vanavond heb ik een date, wie heeft rohypnol?' topics openden om de moderators te tergen. :roflol:

Terug
Naar boven