- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doden voor lul zetten (Chriet Titulaer) is ook niet sjiek, Jelle.
Was vroeger best fan van zijn programma over Rusland.Doden voor lul zetten (Chriet Titulaer) is ook niet sjiek, Jelle.
Is hier een fragment van? Ben er niet van op de hoogte.

..Hannelore de Groot
Vraag me af hoe Jelleke had gereageerd als men de draak had gestoken met pappa stotteraar Malle Hugo. Een huilende Aafke & Jelleke bij DWDD, Pauw en Humberto zeker en vast. Om de woorden van Liesbeth Wytzes te gebruiken: "God, verlos ons toch eens van die familie Brandt Corstius.
Vind ik leuk · Beantwoorden · 2 · 5 uur
![]()
Olaf Hendriksen
Of als er een bekende surinamer zou overlijden en dan met een surinaams accent voor gaan lezen.
Vind ik leuk · Beantwoorden · 1 · 5 uur
![]()
Gereageerd zoals verwacht. Daarmee is de kous af. Zegt genoeg dat de persoon in kwestie niet naar Wilfred wil luisteren als hij belt.
Bert vd Veer.
Gaat dat rond? Of is dat jouw gok?
Strookt niet met zijn agenda iddGereageerd zoals verwacht. Daarmee is de kous af. Zegt genoeg dat de persoon in kwestie niet naar Wilfred wil luisteren als hij belt.
Mijn idee, heb het altijd al een catweazle gevonden. Maar ik denk dat het iemand is waar niemand zo 123 aan denkt.