AndroidHealthClinic

Vandaag Inside

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.281
Zuurpruim

Zijn tegenargument is een programma dat in 100+ landen op de buis is. Lekker origineel :roflol:

(Mariska zou ik gewoon doen - bonjour)

Hans Kemna en Job Gosschalk lees ik hier en daar maar die deden volgens mij niks bij B&vD.

ze hadden tijdens de reclames vandaag wel meerdere keren een vi spotje waarin hans een seksgrap maakt over zijn pa

beetje smakeloos dat ze daar niet even naar hebben gekeken bij rtl.

De verkrachter van Jelle Pijp zit straks bij Pauw.

Lijkt mij trekkertje van Pauw en dat alleen Plasman er zit en dat verdachte anoniem blijft?

Gijs van Dam

Ik geloof Gijs

Zal sowieso niks bewezen kunnen worden en gewoon dom dat je dat zo bij een krant gaat brengen. Allebei bezopen, de één ervaart het waarschijnlijk compleet anders dan de ander

Vreemd dat dit via de media wordt uitgevochten. Al klopt de volgende zin niet: "Ik ben standrechtelijk geëxecuteerd zonder enige vorm van proces.”
Jelle heeft geen naam genoemd toch? Dan ben je ook niet standrechtelijk geëxecuteerd.

Aan journalisten. En 'het wereldje' wist het.

Zonder proces is niet echt een sterk argument. Wanneer de bewijslijst 0,0 is kan je geen zaak beginnen want geen politiebureau die dat door zal sturen naar OM. Het is evenmin handig van Jelle om het in de media te brengen want dit kon je natuurlijk verwachten (zaak wegens smaad). Ik heb ergens gelezen dat Jelle dacht nadat het gebeurde dat 'het erbij hoorde' en had er lang niet meer aan gedacht tot de zaak Harvey ging rollen. Als je denkt dat zoiets erbij hoort op je 24e of 25e ben je sowieso wereldvreemd maar buiten dat had je het beter laten rusten in het openbaar.

De tactiek van Gijs en zijn advocaat is doeltreffend. Zelf naar buiten komen als slachtoffer in plaats van te wachten op gelekt te worden in de media als 'dader'. Staat nu zoveel sterker.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.297
Wat een tijden. Jelle verkracht, en Kevin Spacey gay.

Detectiiiiiiiiiiive!

Lekker boeiend allemaal..

:treuren: boehoe

Terug
Naar boven