Fitness Seller

Vandaag Inside

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.321
:roflol:

Waarom schoten de Hells Angels hem niet gewoon dood destijds?

Weet ie ook weer :lol:

Wij doen geen aangifte. Wij doen geen aangifte.

• #1.323
'de lesbische dochter van Frits Barend'

Laatst bewerkt:
Kan Marcel van Roosmalen niet een keer een uitzending aanschuiven nu Gertjan weg is? Vind 'm altijd wel lachen. Weet alleen niet of hij over andere zaken dan Vitesse wat te melden heeft.

• #1.327
Toen Gijp ziek was zat hij eens aan tafel. Was niet zo'n succes.

Kan Marcel van Roosmalen niet een keer een uitzending aanschuiven nu Gertjan weg is? Vind 'm altijd wel lachen. Weet alleen niet of hij over andere zaken dan Vitesse wat te melden heeft.
Vind het inderdaad altijd wel grappig als hij aan het woord komt, maar het ligt er wel erg dik bovenop. Is gewoon een act, denk dat dat wel vermoeiend wordt na een tijdje.

Mij viel vooral op dat hij smerig zat te eten op de tribune en popi jopi zat te doen, terwijl hij in de uitzending de grootst mogelijke moeite doet om zijn gezicht in een en dezelfde plooi te houden gedurende het monotone geratel.

Bij het eigen werk voordragen en bij radio programma's is die ook zoals in de uitzendingen.

Ben de Graaf

Mij viel vooral op dat hij smerig zat te eten op de tribune en popi jopi zat te doen, terwijl hij in de uitzending de grootst mogelijke moeite doet om zijn gezicht in een en dezelfde plooi te houden gedurende het monotone geratel.

Ja viel mij ook op. Beetje jammer, was nog even in de waan dat hij echt zo was. Hou niet zo van acteerwerk.

Erik Dijkstra is ook eel een goeie.

Nee die is heel erg vervelend en vind zichzelf erg leuk. Viel tijdens het EK 2012 toen hij er een keer zat compleet door de mand. Begon volgens mij over plakplaatjes terwijl hij zelf onder zat.

Heb het liefst gewoon Wim Kieft of Hugo Borst.

• #1.336
Jammer dat ze Jack nooit aan tafel gekregen hebben. Daar was Derksen toch even mee bezig nadat hij gestopt was met Studio Voetbal.

Tijdens een WK krijgen ze wel iedereen aan tafel, tot van Rossum en Gordon aan toe. Emile Schelvis zie ik ook nooit meer. Bij Emile denk ik automatisch direct aan Anette van Trigt.

Ja, bij een WK/EK nemen ze het niet zo serieus. Als Johan de polonaise met Frans Bauer gaat lopen weet je genoeg. :D

Anders een keertje Harry Mens uitnodigen

Terug
Naar boven