AndroidHealthClinic

Vandaag Inside

Niet in de klas maar wel op dezelfde school. Ik ken haar en danny ook een beetje van het Middelburgse uitgaansleven van vroegah. Zijn wel al heel lang samen die twee. Ze is nogal een arrogant type. Heeft trouwens ook wel eens een rolletje in een ontzettend slechte Sinterklaas film gehad.

Ik vind het een verdomd lekker wijf. Haar persoonlijkheid interesseert me verder geen reet.

Rene kijkt even of hij een glimp van een verdwaalde schaamlip op kan vangen.

edit wil geen kaart :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.446
De Kromme daalde wel in mijn achting toen ik erachter kwam waarom hij niet meeging in 78.

p.s. Matchfixing... Vermoeden van matchfixing!

Ik vind haar onaantrekkelijk, zie wel dat ze een vrij symetrisch gezicht heeft daar niet van, maar er is iets aan haar houding en de maniertjes die ze heeft. Hautain o.i.d. Ze staat in dat programma ook enkel en alleen vanwege het effect dat ze heeft op een bepaald deel van de kijkers, iets wat bij mij persoonlijk nog meer in achting doet dalen. Dat iemand zich daarvoor leent en tegelijkertijd dat hooghartige.

Ik vind haar ook niet veel aan, ze lijkt zo nep maar kan het haar ook weer niet kwalijk nemen, ze kan moeilijk nors kijken als ze in beeld komt. Het irriteert mij denk ik meer dat iedereen haar zo leuk vind en ik dat niet zie, als ik een paar keer zap kom ik mooiere vrouwen tegen, bijv. Nicolette van Dam.

als ik een paar keer zap kom ik mooiere vrouwen tegen, bijv. Nicolette van Dam.
xnvZi1A.gif

Camergeil en 'kijk mij eens lekker doen'. Die vent van haar lijkt mij verder wel een prima gast om een biertje mee te doen. Kiest wel regelmatig ongelukkige liedjes uit. Fors uithalen wordt bij hem een soort schreeuwen. Hij moet het m.i. hebben van kleine liedjes, waarbij hij niet van die uithalen hoeft te maken. Dat kan hij wel goed, net als instrument spelen.

Vind het een zeer overschatte zanger, Derksen met zijn goede smaak slaat imo hier de plank wel mee mis door hem altijd dit podium te geven. Zat ook weleens bij dwdd met andere artiesten en moesten ze een echt rocknummer zingen. Qua uitstraling bleef er niks meer van hem over, zei helemaal niks aan tafel en het nummer wat hij ging doen was een zeik ballad terwijl het gewoon stevige rock had moeten zijn. Komt hij een keer verder dan vi, faalt hij imo.

Kom nou, zijn smaak is gewoon een cultureel overblijfsel van hoe hij is opgegroeid. Ik vind het echt op niks trekken.

Dat hij zijn oude helden Johnny Kendall etc. nog helemaal geweldig vind kan ik wel in vinden. Maar dan Danny Vera als een van de beste zangers van de nieuwere generaties benoemen dan sla je de plank best wel mis.

Derksen bij Jinek

• #1.454
De secretaresse van Cruijff moest gisteren toch nog eens van Gaal afbranden. :rolleyes:

Dacht dat hij na 2014 wel afgeleerd had om niet teveel Van Gaal af te zeiken. Vraag me af wat er ooit tussen die twee gebeurd is.

• #1.456
Vooral grappig wanneer hij aanhaalt dat Louis de media wou controleren, terwijl hij zelf één van de drie secretaresses van Cruijff was. Heb trouwens de indruk dat hij zich ook aardig heeft laten inpakken door Munsterman destijds.

Hij, Jaap de Groot. En? Djek? Kees? Of Frits?

Ondertussen sloopt Derksen die Klaver haha

Kom niet aan Papadag bij de NPO

Terug
Naar boven