MuscleMeat

Vandaag Inside

Gisteren niet gekeken. Is het de moeite waard om terug te kijken?

d*ck Avocaat was er. Zelf ook alleen op yt fragmenten gekeken.

Mooi mens, die d*ck. Laatste tijd zijn er genoeg grappen over m gemaakt bij VI, maar hij zit er gewoon. Genoeg in de voetballerij die zich dan in hun ego aangetast voelen en het programma verafschuwen.

''Geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig heb ik geld''

• Het literair voetbaltijdschrift Hard gras kwam in januari 2013 met de onthulling dat Loggie in de jaren tachtig werd gearresteerd, omdat hij samen met toenmalig teamgenoot René van der Gijp in achtertuinen van Dordrecht dook om te kunnen ruiken aan slipjes die te drogen hingen aan de waslijn.[4] Dit werd binnen Sparta afgedaan als een kwajongensstreek.[5]

Klassieker

Kijk wie de vraag instuurde

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.489
En als Bergkamp er nog bij zat, was toen ook net weg. Al was Litmanen voor het team misschien nog wel beter. Toch wel bizar, een ster als Bergkamp gaat weg en een fin vervangt hem gewoon even. Ronaldo werd net niet gehaald, dan stellen we gewoon Kluivert op. En de puzzel viel gewoon meteen in elkaar. Dit ga je gewoon nooit meer meemaken in deze tijd.

Als een club als Ajax het geld van PSG had en niet eens miljoenen aankopen zou doen, maar wel gewoon de jonge spelers voor altijd vast zou kunnen leggen zoals Barca met Messi kan dan hadden ze altijd een wereldteam zonder bewezen toppers te hoeven kopen.

Het Ajax van '95 werd al direct leeg gekocht en was in '97 niet eens meer een fractie van wat het was.

'97 halve finale cl is ook niet verkeerd en volgens mij waren in '96 iedereen er nog behalve Frank Rijkaard en de Seedorf

Finale 1995 Ajax - Milan 1-0
PKODA6i.png
Finale 1996: Juventus - Ajax (4-2)
bB2ATju.png
Halve Finale 1997: Ajax - Juventus 1-2
6aqchpM.png
Return 1997: Juventus - Ajax 4-1
nsQSpzn.png

Zijn niet veel in het métier. Perez en in mindere mate misschien Pierre. Maar die staan al bij anderen onder contract. Een pipo van de straat zal er snel onderuit gelult worden.

Melchiot :roflol:

Zie ik eindelijk eens de daughter van Derksen

Het probleem is dat veel kutjes volk dat kijkt naar VI moeilijk door het sarcasme heen kunnen prikken van die gasten.

Dat lukt de mensen die nu lopen te zeiken overigens ook niet. Zo jammer.. Want het zijn oprecht goede mensen.

Terug
Naar boven