MuscleMeat

Vandaag Inside

Cuby :rocker2:

Zijn echt twee heel andere wereld tussen Yasser en Johan. Gemaakt en echt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.462

Met mannen zoals Jesse win je de oorlog niet.

Mensonterende plaag die blaag

Ik vond Derksen hier niet zo heel sterk overkomen.
Was gewoon echt aan het zeiken om te zeiken en hij voelde het zelf ook wel een beetje. Over papadag, wat nu in alle media als dé (misplaatste) titel van de discussie is geworden was gewoon een sneer nadat zijn andere kritische noten geen effect hadden. Ik vind het wel een akelig en irritant woord trouwens, papadag. Is op deze dag mama wel netjes op haar werk?

Zou Poetin ook een papadag hebben?

Papadag is prima. Maar niet tijdens belangrijke formatiebesprekingen.

• #1.466
Wat is papadag ???

Witte Chinees

Hey, deze is me ontschoten

• #1.471
Alsof Laudrup het zoveel beter had gedaan dan Keizer. Dankzij Bosz zijn Bazoer, Riedewald en Tete voortijdig vertrokken. Spelers die nu wel van pas waren gekomen.

Zal toch vast wel op internet te vinden zijn wat de echte reden is waarom Derksen niet tegen Van Gaal kan. Zal het niet zo zijn dat na de breuk tijdens kerst Cruijffs secretaresse de kant koos van Johan ofzo om te slijmen.

Uli Hoeness, Franz Beckenbauer, Christian Nerlinger en Karl-Heinz Rummenigge waren als voetballer wereldtoppers en lieten zich niet voortdurend de les lezen door Van Gaal, die ook al hun goed bedoelde adviezen negeerde, waardoor zijn Duitse avontuur nog geen twee jaar duurde.

Zie het al voor me hoe hij Beckenbauer de les leest :o

• #1.475
Je kan er niet omheen dat van Gaal nooit 100% is geslaagd bij topclubs.

1000 % geslaagd zijn bij een subtopper is nog veel knapper dan

• #1.477
1000 % geslaagd zijn bij een subtopper is nog veel knapper dan

De EC I/CL winnen met Ajax lukte zelfs Cruijff niet.

95: 1ste
96: 2de
97: Halve Finale

giphy.gif

Vergeet de UEFA Cup in 1992 niet. Wat als Petterson trouwens niet kwakkelde met blessures en bleef :eek:

Vergeet de UEFA Cup in 1992 niet. Wat als Petterson trouwens niet kwakkelde met blessures en bleef :eek:

En als Bergkamp er nog bij zat, was toen ook net weg. Al was Litmanen voor het team misschien nog wel beter. Toch wel bizar, een ster als Bergkamp gaat weg en een fin vervangt hem gewoon even. Ronaldo werd net niet gehaald, dan stellen we gewoon Kluivert op. En de puzzel viel gewoon meteen in elkaar. Dit ga je gewoon nooit meer meemaken in deze tijd.

Als een club als Ajax het geld van PSG had en niet eens miljoenen aankopen zou doen, maar wel gewoon de jonge spelers voor altijd vast zou kunnen leggen zoals Barca met Messi kan dan hadden ze altijd een wereldteam zonder bewezen toppers te hoeven kopen.

Het Ajax van '95 werd al direct leeg gekocht en was in '97 niet eens meer een fractie van wat het was.

'97 halve finale cl is ook niet verkeerd en volgens mij waren in '96 iedereen er nog behalve Frank Rijkaard en de Seedorf

Terug
Naar boven