XXL Nutrition

Vandaag Inside

Die Van Zweden vind ik naar mannetje. Snap ook niet waarom hij vaak in de media is. Voegt geen donder toe.

Deze was wel mooi tussen Wilfred en Pillenbek

Wat een verschrikkelijk naar mannetje. Hij wist niet eens wat er gezegd is door Gijp, droevig.

Vond hem hier ook al irritant:

Nare agressieve manier van discussie voeren heeft die vent. Zet er nog zo eentje tegenover en het wordt echt schreeuwen en daarna matten. Ik zou daar echt niet tegen kunnen. Werd totaal niet op inhoud ingegaan. Het vervelende van deze ellende is dat het niet meer stopt of even de tijd van het jaar is. Nee, dit gaat alleen maar erger worden de komende jaren.
Genee had eigenlijk nog een opdruk aan moeten hebben met "je suis vi" om nog even te helpen wat satire ook al weer is en wie daar niet zo goed tegen kunnen.

Nare agressieve manier van discussie voeren heeft die vent. Zet er nog zo eentje tegenover en het wordt echt schreeuwen en daarna matten. Ik zou daar echt niet tegen kunnen. Werd totaal niet op inhoud ingegaan. Het vervelende van deze ellende is dat het niet meer stopt of even de tijd van het jaar is. Nee, dit gaat alleen maar erger worden de komende jaren.
Genee had eigenlijk nog een opdruk aan moeten hebben met "je suis vi" om nog even te helpen wat satire ook al weer is en wie daar niet zo goed tegen kunnen.

ik ben ooit eens een paar weken in Marokko geweest ,vlakbij Algerije dus verre van toeristisch ,

het eerste wat mij opviel naast de bittere armoede was de agressieve manier van omgang met elkaar ,elke dag zag je wel verhitte discussies en luidruchtige ruzies onderling ,

een naar snel aangebakken en onsympathiek volkje ,kan niets anders zeggen

:lol:

Op zich is pillenbek geen vervelende man. Wel vaker gehoord op radio. Alleen moet hij niet beginnen met zijn agenda te verdedigen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.529
Het blijft een heethoofd. Toch een aardig contrast met Genee die rustig blijft.

DENK die het voor homo's opneemt omdat dat ze nu politiek uitkomt. Die weten zelf ook donders goed dat de meerderheid van hun achterban compleet homofoob is

Op zich is pillenbek geen vervelende man. Wel vaker gehoord op radio. Alleen moet hij niet beginnen met zijn agenda te verdedigen

Hij komt echt schreeuwerig over. Kwam viavia dit (deels geknipt) filmpje tegen op het kanaal van Denk. Over vrijheid gesproken: de comments bij het Denk filmpje zijn uitgeschakeld. En ook enigszins hypocriet mbt het homofoob gedeelte. Ik denk dat hij het beste eerst zijn eigen achterban de les kan gaan lezen mbt homofoob gedrag.

• #1.532
Denk-politicus Azarkan: polariseren? Ik leg de vinger op de zere plek | TROUW

Simons vindt dat u te veel de conservatieve kant op gaat. Klopt dat?
"We zijn er voor alle groepen Nederlanders. Voor mannen, voor vrouwen, voor homo's die het lastig hebben, al zul je ons niet zo snel op de Gay Pride zien. Maar iedereen verdient een plek, en de ruimte die ik voor mezelf opeis gun ik een ander ook."

:orly:

• #1.533

Hitzlsperger is de bekendste tot nu toe. Maar die kwam pas uit de kast na z'n carrière.

• #1.534

Vergeten anekdote denk ik

Op 6.38 min probeert Farid heel wijs te zijn met 'staat in de grondwet, weet niet of jij dat weet' tegen Genee.

Wilfred is zelf meester in de rechten... :roflol:

Op 6.38 min probeert Farid heel wijs te zijn met 'staat in de grondwet, weet niet of jij dat weet' tegen Genee.

Wilfred is zelf meester in de rechten... :roflol:

hoewel Farid hoog is geschoold komt hij in discussies vaak met domme ondoordachte argumenten ,

ik denk dat zijn bontkraagjestemperament te vaak de overhand heeft

• #1.537

Hitzlsperger is de bekendste tot nu toe. Maar die kwam pas uit de kast na z'n carrière.

Op de dag dat 52-voudig Duits international Thomas Hitzlsperger uit de kast komt, duiken er ook anti-homouitspraken op in de voetballerij. In een programma van het Franse Canal+ komt onder anderen voormalig PSV’er Alex aan het woord.

De Braziliaanse verdediger van Paris Saint-Germain zegt volgens Le Parisien onder meer: “God creëerde Adam en Eva. Niet Adam en Yves.” Ook een andere Braziliaan die voor PSG uitkwam, Marcos Ceará, spreekt zich uit: ’“Ik ben tegen scheidingen en abortie. Ik ben ook niet echt voor homoseksualiteit.”

:roflol:

Laatst bewerkt:
Heerlijk hard gelachen om de reactie van René: ''Dat wel!''

Wat zou Bergman er eigenlijk van vinden als mensen boycot-acties tegen haar producties beginnen, als ze zich niet in haar mening kunnen vinden? “Ik heb natuurlijk geen commerciële merken, hè, die mij sponsoren. Dat is een verschil. Mijn plannen worden geëvalueerd door de publieke omroep, dus daar gaat al toezicht aan vooraf.”

Ik vind dat mensen ook alles over mijn programma’s mogen zeggen, maar er is een verschil tussen een mening en minderheidsgroepen te stigmatiseren. Als persoon die voor gelijkwaardigheid staat, vind ik dat ik daar wat van moet zeggen.”

Zwagerman: “Je staat helemaal niet voor gelijkwaardigheid, want je wil dat mensen die een andere mening hebben dan jijzelf brodeloos of monddood gemaakt worden. Dat is gewoon echt heel walgelijk. De vrijheid van meningsuiting is een van de belangrijkste dingen die wij hebben. Ik zal daar altijd voor vechten en ik begrijp niet dat jij dat niet doet.”

Bergman: “Wij zijn blij met de reacties van adverteerders. Ik snap niet dat er aan verbonden wordt dat ik de vrijheid van meningsuiting in gevaar breng.”

Zwagerman: “Als je dat niet begrijpt, vind ik dat echt heel zorgelijk.”
Mediacourant.nl » Marianne Zwagerman fileert Sunny Bergman op Radio 1

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven