AndroidHealthClinic

varianten melk

sytox

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m73
Massa
68kg
Vetpercentage
12%
Hey,

Ik las hier dat je melk moest drinken om eiwitten binnen te krijgen, nu kan ik namelijk niet zo goed tegen melk, de eerste dage gaan nog, maar na een aantal dagen krijg ik serieus last van mijn darmen. Kan je uit varianten van melk ook genoeg eiwitten binnenkrijgen? zoals chocomelk, fristi, karnemelk en die soort dingen... daar kan ik wel tegen

Je hoeft helemaal geen melk te drinken, er zijn genoeg andere bronnen van eiwitten: denk bijvoorbeeld aan kip, vlees, eieren en vis.

En als je het doet voor de calcium : die hecht toch enkel aan vet, dus als je magere melk dronk kan je beter je calcium uit groene groenten, bonen, kikkererwten of amandelen halen.
Als je echt graag melk wilt drinken, probeer eens amandelmelk (lactosevrij).

• Topic Starter Topic Starter
Ja bedoel ook niet dat het genoodzaakt is om melk te drinken, weet wel dat ik het uit voedsel kan halen ook, maar zou het ook graag uit drinken halen...

En ook, als ik ooit wil beginnen met whey shakes, heb gelezen dat je het kan innemen met melk of water, met water vind ik niet te drinken, en aangezien melk ook niet gaat moet ik het toch met iets anders kunnen innemen...

'ooit wil beginnen' ?

Gewoon kopen die whey! Perfecte eiwitbron. En met water is het prima te doen, als je maar een beetje weet hoe: eventueel cacao, stevia of wat anders toevoegen.
Of whey met een smaakje aanschaffen.

• Topic Starter Topic Starter
Dus maakt niet uit dat ik net begin met fitness? En hoevaak moet je dit doen dan.. en voor of na fitness...
Ik doe ook aan thai boks, heeft het ook nut dan als ik dit voor/na de training neem?

Terug
Naar boven