AndroidHealthClinic

Vasthouden van massa door goede natuurlijke basis?

HorusV

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m82
Massa
94kg
Vetpercentage
16%
Beste heren,

Bij mij in de gym zeggen ze dat je meer profijt zult hebben wanneer je pas gaat kuren als je een goede stabiele natural basis bezit. Dit zou je bereiken na pas 10 jaar goed trainen en eten.

Wat is het voordeel hiervan eigenlijk? dat je minder snel terugvalt in massa en kracht wanneer de kuur afgelopen is omdat je al een goede basis hebt opgebouwd naturel?

als je nog niet lang traint kun je nog erg veel bereiken zonder AAS.
dan is het gewoon erg zonde om je geld er dan al aan uit te geven.

het blijft AAS, geen snoepjes...

Ja

Als je naturel nog niet alles gegeven hebt, en je gaat kuren, dan is de kans dat je die gewonnen massa tijdens de kuur weer snel kan verliezen, redelijk groot.

Dit omdat je lichaam niet gewend is aan de hoeveelheid massa, en vaak dan ook het moeten eten en trainen op dat niveau.

Zie dit wel eens gebeuren.
Die gasten gaan veels te vroeg kuren, komen dan met gelijk een redelijke kuur aanzetten, winnen 15 kilo massa in een korte tijd, en dan een half jaar later hebben ze vaak alweer bijna alles verloren.

Idiots

Komt ook omdat je door moet kuren om echt veel masse te willen behouden, want het meeste is water.
Ik kuur zelf voor de beetjes kwaliteitmassa wat altijd wel blijft zitten, maar dat is niet zoals veel zeggen allemaal kilogrammen.

Van een goed kuurtje ben ik blij dat er in enkele weken tijd een kg extra harde spiermassa blijft zitten, die er na een jaar nog zit.
Blijft gewoon realistisch dan zal je geeterlijk ook geen zware trugvallen krijgen.

Laatst bewerkt:
Ja

Als je naturel nog niet alles gegeven hebt, en je gaat kuren, dan is de kans dat je die gewonnen massa tijdens de kuur weer snel kan verliezen, redelijk groot.

Dit omdat je lichaam niet gewend is aan de hoeveelheid massa, en vaak dan ook het moeten eten en trainen op dat niveau.

Zie dit wel eens gebeuren.
Die gasten gaan veels te vroeg kuren, komen dan met gelijk een redelijke kuur aanzetten, winnen 15 kilo massa in een korte tijd, en dan een half jaar later hebben ze vaak alweer bijna alles verloren.

Idiots

Net zoals dat jochie hier op het forum, Denyile ofzo (van "post je foto" topic)
Die gozer traint niet eens een jaar, en begint al met kuren.
Ja t zet wat op, en omdat ie droog is lijkt het missch nog wat.
Maar zodra die nu zonder shit verder gaat trainen, stort het als een kaartenhuis in. Blijft niets meer van over.

Als je gaat stoppen met kuren en trainen stort alles wel lekker in ja, maar daarom moet je gewoon niet stoppen meer haha

en vanwaar halen ze die "pas na 10 jaren training"? strong broscience

Hoeft natuurlijk niet 10 jaar te zijn. Maar iedereen weet dat je uiteindeljk op een punt komt waarop je eigenlijk voor je lichaamsbouw zo'n beetje alles uit de kast gehaald hebt om te groeien.
En om op dat punt naturel te komen, en de ervaring op gedaan te hebben met weten wat voor jouw lichaam het beste werkt qua trainingen en eten, ben je wel wat jaren verder.

Ik ben ook te vroeg begonnen met kuren als je voeding gewoon goedzit en je hebt goede training, rust en je hebt doorzettingsvermogen voor in je pct nog beter te eten komt alles goed hoor.

Ik ben ook te vroeg begonnen met kuren als je voeding gewoon goedzit en je hebt goede training, rust en je hebt doorzettingsvermogen voor in je pct nog beter te eten komt alles goed hoor.

Alles waar het om draait. Goed blijven eten en trainen.

Mijn eerste was na 8 jaar trainen

Hoeft natuurlijk niet 10 jaar te zijn. Maar iedereen weet dat je uiteindeljk op een punt komt waarop je eigenlijk voor je lichaamsbouw zo'n beetje alles uit de kast gehaald hebt om te groeien.
En om op dat punt naturel te komen, en de ervaring op gedaan te hebben met weten wat voor jouw lichaam het beste werkt qua trainingen en eten, ben je wel wat jaren verder.
vraag me af waarom jij net doet alsof bij jou stats 1.73 100kg staat.. Bij jou lengte/kg/vet% heb je nog niet de strepen verdiend om zo te kunnen praten..

Ik erger me er gewoon aan, en zoveel zeg ik niet verkeerd toch ?

Haha, Ey lullo, er is een verschil tussen gasten die beginnen met trainen en 60 kilo wegen, en al na al die jaren trainen ervaring opgedaan hebben en nu 100 kilo wegen (ik), en gasten die bijvoorbeeld bij de 80kg beginnen en dus sneller op de 100 kg zullen staan dan iemand als ik bij de 60 kg is begonnen.

Wat jij blijkbaar niet snapt is dat sommige een langere weg hebben afgelegd dan jij blijkbaar die al blijkbaar gezegend is om 109 kg te wegen bij 20 jaar.
Alleen is er tevens een verschil aan fysiek aan mensen die nooit een gewicht aangeraakt hebben en 80 kg wegen, en iemand die begon met trainen toen hij 60 woog, en zich naar die 80kg getraind hebt.
Dus dat heeft zich er geen **** mee te maken dat ik blijkbaar voor jouw nog niet mijn 'strepen' verdiend hebt.

Dus ik heb alle recht van spreken na minstens 8 jaar trainen.
Meer ervaring dan jij.
Je ergert je eraan? Dus?..

Laatst bewerkt:
Volgens mij wel onzin dat je na 10 jaar pas die basis bereikt. Ik ben voordat ik op trt ging 4 maanden off geweest en ben niet heel veel achteruit gegaan terwijl mijn testosteron nihil was.

Ook zo lastig om iedereen in zn waarde te laten.....Als newinthegame zich aan iemand ergerd dan zegt dat meer over hem dan over die ander.

Je kunt wel zwaarder zijn maar ergeren om niks vind ik een teken van zwakte.
Dit is een forum waar iedereen recht tot spreken heeft.....de enige strepen die iemand hier kan hebben zijn groeistrepen....de strepen die jij bedoel verdien je in het leger !

Volgens mij wel onzin dat je na 10 jaar pas die basis bereikt. Ik ben voordat ik op trt ging 4 maanden off geweest en ben niet heel veel achteruit gegaan terwijl mijn testosteron nihil was.

Hoeft natuurlijk ook helemaal geen 10 jaar te zijn.
Heeft allemaal te maken met lichaamsbouw, krijg je snel massa of niet, dedicatie aan het trainen, voeding, kennis

Haha, Ey lullo, er is een verschil tussen gasten die beginnen met trainen en 60 kilo wegen, en al na al die jaren trainen ervaring opgedaan hebben en nu 100 kilo wegen (ik), en gasten die bijvoorbeeld bij de 80kg beginnen en dus sneller op de 100 kg zullen staan dan iemand als ik bij de 60 kg is begonnen.

Wat jij blijkbaar niet snapt is dat sommige een langere weg hebben afgelegd dan jij blijkbaar die al blijkbaar gezegend is om 109 kg te wegen bij 20 jaar.
Alleen is er tevens een verschil aan fysiek aan mensen die nooit een gewicht aangeraakt hebben en 80 kg wegen, en iemand die begon met trainen toen hij 60 woog, en zich naar die 80kg getraind hebt.
Dus dat heeft zich er geen **** mee te maken dat ik blijkbaar voor jouw nog niet mijn 'strepen' verdiend hebt.

Dus ik heb alle recht van spreken na minstens 8 jaar trainen.
Meer ervaring dan jij.
Je ergert je eraan? Dus?..

Ik woog op mijn 21ste 64kg (bij 1m82 he)
Was een wandelend skellet :D
Uiteindelijk krijg je dan wel snel een goed figuur.

Ik woog ook zoiets maar dan rond me 17de bij 1.93cm
Zag er natuurlijk niet uit

Terug
Naar boven