Fitness Seller

Vasthouden van massa door goede natuurlijke basis?

Ik vind dit zelf ook een beetje overroepen. Je hoeft natuurlijk niet te gaan kuren als je pas een half jaartje traint en nog maar net ontdekt hebt wat een voedingsschema is, maar om nu 5+ jaar te wachten totdat je die natuurlijke limiet bereikt hebt, vind ik wel héél lang.

Bij ons in de gym kuren ook veel jongens die nog maar een kleine twee jaar trainen en die zien er echt heel mooi uit. Ik denk trouwens niet dat ze na het kuren al hun massa kwijt zullen zijn want die gasten weten echt wel hoe ze moeten eten en trainen, hoor.

Hier op DBB wordt elke kuur van iemand die nog geen 100kg weegt @ 8% bijna als weggesmeten geld beschouwd lol.

Ik vind na 2 jaar trainen en dan aan de anabolen, persoonlijk gezien ook al erg snel.

Ik beschouwde anabolen toen ik begon met trainen altijd iets voor veel later om dan over een bepaalde grens weer heen te komen als het niet meer goed zou lukken te groeien.
En daarmee eigenlijk toen een grens getrokken voor wanneer ik 90kg zou wegen naturel.

Maar iedereen steld voor zichtzelf andere normen en waarden wanneer te willen gebruiken.

Ik vind na 2 jaar trainen en dan aan de anabolen, persoonlijk gezien ook al erg snel.

Ik beschouwde anabolen toen ik begon met trainen altijd iets voor veel later om dan over een bepaalde grens weer heen te komen als het niet meer goed zou lukken te groeien.
En daarmee eigenlijk toen een grens getrokken voor wanneer ik 90kg zou wegen naturel.

Maar iedereen steld voor zichtzelf andere normen en waarden wanneer te willen gebruiken.

Wat voor kuurtjes heb jij allemaal achter de rug ?

Haha, Ey lullo, er is een verschil tussen gasten die beginnen met trainen en 60 kilo wegen, en al na al die jaren trainen ervaring opgedaan hebben en nu 100 kilo wegen (ik), en gasten die bijvoorbeeld bij de 80kg beginnen en dus sneller op de 100 kg zullen staan dan iemand als ik bij de 60 kg is begonnen.

Wat jij blijkbaar niet snapt is dat sommige een langere weg hebben afgelegd dan jij blijkbaar die al blijkbaar gezegend is om 109 kg te wegen bij 20 jaar.
Alleen is er tevens een verschil aan fysiek aan mensen die nooit een gewicht aangeraakt hebben en 80 kg wegen, en iemand die begon met trainen toen hij 60 woog, en zich naar die 80kg getraind hebt.
Dus dat heeft zich er geen **** mee te maken dat ik blijkbaar voor jouw nog niet mijn 'strepen' verdiend hebt.

Dus ik heb alle recht van spreken na minstens 8 jaar trainen.
Meer ervaring dan jij.
Je ergert je eraan? Dus?..
even serieus.. Wat heb je die 8jaar gedaan dan? Dat bestaat gewoon niet..

Zoals er uit me kuurlog terug te lezen valt is dat ik vorig jaar toen ik 90 kilo bereikte, ik als eerste kuur winstrol 6 weken heb gedaan, en nu net klaar ben met dianabol en testosteron E.

En wat bestaat er niet volgens jouw Newinthegame?
Jij denkt dat wat ik bereikt heb, 30kg vvm in 8 jaar naturel te weinig is neem ik aan?
Ben altijd skinny geweest en laag vetpercentage.
De eerste 2 a 3 jaar gaat het snel, daarna is het per jaar misschien 3 kilo.
Trust me.

Natuurlijk zijn er genetic freaks zoals jij blijkbaar die dit in 2 jaar halen.

• Like
Waarderingen: DG80
Op jou lengte is 100kg niet veel hoor dus je kunt wel over kgs praten maar dat is alleen intressant icm lengte..

Tuurlijk heeft lengte ermee te maken of 100kg veel is of niet.
Maar er is een verschil tussen iemand die op de 100 kg zit, maar dan wel bij de 60kg begonnen is met gewichten, of iemand die stel 80kg woog, en nu op de 100 zit.

Even snel een vergelijking, jij weegt meer dan schwarzenegger deed in zijn wedstrijdsfysiek, bent misschien paar cm langer, maar toch ziet schwarzenegger er stukken beter uit dan anderen die ook op dat gewicht zitten.

Ik kap met posten in dit topic, Ik heb me zegje gedaan.
Take it or leave it

Laatst bewerkt:
Persoonlijk moet iedereen zelf weten wat ie doet. er zit bij mij in de gum iemand van 17 jaar die al een dianabol kuur heeft gehad en pas 6 maanden traint.
Waanzin natuurlijk en erg slecht.

Ik denk dat je AAS moet zien als hulpmiddel wanneer je na jaren al je natuurlijke bronnen hebt uitgeput.
Als je voor wedstrijden wilt gaan dan wordt het een heel ander (ongezond) verhaal maar dat is mijn mening.

Denk je nu echt dat de meesten 5j wachten? komaan...

Naar wat ik zie in mijn omgeving is dat de van al diegenen die gebruiken de meesten beginnen tussen 1j en 3j training.
Ook ben ik ervan overtuigd dat al diegenen die echt iets bereikt hebben in de sport er veel eerder mee begonnen zijn dan ze toegeven...

Ik ben er na een jaar of 6 mee begonnen. Maar goed ik zie zat die eerder beginnen en er gewoon goed op gaan en goed bllijven gaan. Alles gaa alleen wat rapper dan bij mij de eerste 6 jaar.

Tuurlijk heeft lengte ermee te maken of 100kg veel is of niet.
Maar er is een verschil tussen iemand die op de 100 kg zit, maar dan wel bij de 60kg begonnen is met gewichten, of iemand die stel 80kg woog, en nu op de 100 zit.

Even snel een vergelijking, jij weegt meer dan schwarzenegger deed in zijn wedstrijdsfysiek, bent misschien paar cm langer, maar toch ziet schwarzenegger er stukken beter uit dan anderen die ook op dat gewicht zitten.

Ik kap met posten in dit topic, Ik heb me zegje gedaan.
Take it or leave it

Ik ben het met je eens dat je ook moet bekijken vanaf waar je begint.
Zelf had ik niet het geluk om met de stats die jij hebt te beginnen, ik woog 49 kilo bij 1.87 :(

Ben wel pas begonnen met kuren nadat ik een 38 kilo zelf had opgebouwd en dat gaat als ecto nu eenmaal niet zo snel.
Maar ja heb zo wel de tijd gehad om me in te lezen over het gebruiken van AS :)
Ben ook van mening dat of je wilt gebruiken toch een persoonlijk iets is, ook al vind ik dat als je al begint na bv 2 jaar het behoorlijk vroeg is daarvoor.

Je vraagt dit in de AS-sectie, hier wordt veelal positief gesproken over anabolen, dus hier zal snel gezegd worden dat het niet veel uitmaakt, je zult hier geen objectief antwoord krijgen.

Ik ben ook te vroeg begonnen, ik vind het beter dat je eerst je lichaam leert kennen, voordat je begint te smoepen. En lees je heel goed in voordat je begint

Terug
Naar boven