AndroidHealthClinic

Vechten voor het vaderland?

Peiling Peiling Wat doe je?

• Totaal stemmers
    87

LuckyLuciano

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
Stel er breekt opnieuw een wereldoorlog uit en je kan kiezen tussen:

1. Vechten voor het vaderland.

2. Veilig onderduiken/vluchten.

Wat doe je? (je leeftijd doet er even niet toe)

Vechten als in: met een geweer?

No ****ing way. Geef me een wit uniform en ik zal doen wat ik kan, maar geen aap ter wereld die me gaat vertellen anderen dood te maken die me nooit wat hebben misdaan en die ik zelfs van geen kanten ken. Absurditeit TEN TOP.

Oorlog is één van de ziekste dingen die ik ken. Walgelijk. Eer en vaderland zijn lapwoorden, op het slagveld is er geen eer of vaderland, alleen gekte en verderf. Ik word liever gefussileerd dan dat ik iemand moet doodschieten van één of ander persoon met veel versiersels op z'n pak. **** dat.

Geef mij maar zo'n rambogun en ik maai wel wat in het rond hoor!

Vechten als in: met een geweer?

No ****ing way. Geef me een wit uniform en ik zal doen wat ik kan, maar geen aap ter wereld die me gaat vertellen anderen dood te maken die me nooit wat hebben misdaan en die ik zelfs van geen kanten ken. Absurditeit TEN TOP.

Oorlog is één van de ziekste dingen die ik ken. Walgelijk. Eer en vaderland zijn lapwoorden, op het slagveld is er geen eer of vaderland, alleen gekte en verderf. Ik word liever gefussileerd dan dat ik iemand moet doodschieten van één of ander persoon met veel versiersels op z'n pak. **** dat.

x2

Zal alleen mezelf en familie beschermen

Ik heb mijn legerdienst nog gedaan dus ik zal vechten en met veel plezier als het
tegen diegene zijn die ik in gedachte heb

Als er gevaar is voor de mensen in m'n omgeving/naasten, ja. Anders niet.

• Topic Starter Topic Starter

Maar wat als het niet alleen de bedoeling is om bv. België & Nederland te bezetten maar ook om de burgers te vermoorden? Zou je dan nog altijd zo diplomatisch blijven?

Vechten denk ik. Niet omdat ik stoer ben, maar juist omdat ik een mietje ben:ik kan de stress van het vluchten niet aan :D. Ik moet het 'aan gaan'.

Vluchten/onderduiken.

WMD. yeah :) definitely vechten.

Maar wat als het niet alleen de bedoeling is om bv. België & Nederland te bezetten maar ook om de burgers te vermoorden? Zou je dan nog altijd zo diplomatisch blijven?

Dan zou het ook niet meer gaan om een opdracht van één of andere mafkees in een versierd uniform. Als iemand mij (of bekenden) persoonlijk aanvalt, zal ik me verdedigen. Maar dan komt de persoon in mijn belevingswereld. In het geval van oorlog word ik zelf ook in iemands wereld geplaatst. Slagveldje spelen doe ik niet aan mee. Heb die tijd achter me gelaten sinds ik niet meer met speelgoedsoldaatjes speel.

Ik maak niet dood. Ik steek m'n tijd liever in het andere eind van het spectrum. Als iedereen aan het doodmaken en verminken slaat, moeten er ook mensen overblijven om de rommel (aka oorlogsslachtoffers) op te ruimen.

Van oorlog is het meest verbluffende dat er genoeg mensen stom genoeg zijn om er aan mee te doen en zodoende de idioterie in stand te houden.

Vechten tot de dood.

Als er ooit oorlog komt ga ik het leger in om mee te strijden aan het front.

Ik sterf liever op mijn voeten dan leven op mijn knieën, vechten dus.

Terug
Naar boven